CA
door CARA12 Nov 6, 2021 om 12:39
Winkels & webshops

Direct Ledverlichting

Lamp en fitting gekocht bij direct Ledverlichting ,leek goed KvK nummer BTW nummer adres etc.dus betaald per iDEAL.25/10
maar zit nog steeds in het donker.(ordernummer 2840) Na veel vragen en mijn geld retour vragen kom ik er achter: drop shipping bedrijf,KvK staan vele onderbedrijven.
[Edit redactie: adresgegevens]

KvK nr.77607651  BTW NL861063260B01  Trustpilot geeft vele klachten,vele mensen geen produkt ontvangen.
Zijn dus oplichters.

Heb mails gestuurd en krijg alleen maar te horen is onderweg en nu niks meer.

kan je zoveel bedrijven hebben onder 1 Kvk nummer..en dus verder gewoon niet leveren.
Is toch gewoon brutale oplichting.

Zijn veel mensen al op Trustpilot [Edit redactie: aanzetten tot bezoeken van huisadres is niet toegestaan]

1419 4 Rapporteer

sw
door swat1500 - Nov 6, 2021 om 12:43
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Er is in China een groot gebrek aan (goedkoop) container ruimte dus veel goederen voor Europa liggen te wachten op transport ruimte.
Dat de betreffende webshop daarover mogelijk niet goed communiceert maakt hen nog geen oplichters.

rj
door rjw - Nov 6, 2021 om 12:45
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Ze doen in ieder geval niet vaag: op dat adres zit Ridderkerk zit Dropshipping Solution B.V.. Beide locaties zijn in ieder geval bedrijfspanden dus geen hobbyisten die vanaf hun zolder bijklussen.

En zoals SWAT1500 ook al zegt: er is een distributieprobleem. Zelfs bedrijven als IKEA hebben daar last van.

tenormin
door tenormin Nov 6, 2021 om 12:52
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@cara12, het is geen oplichting, zie bovenstaande berichten maar zelfs de speelgoedwinkels hebben veel te weinig spullen geleverd gekregen. Ze hebben allemaal een probleem wegens distributie.

ro
door ronny530 - Nov 6, 2021 om 13:37
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb uw vraag gerapporteerd omdat u tegen de forum regels bedrijfsgegevens en adressen heeft geplaatst en anderen ook nog eens oproept een bezoekje aan dit bedrijf te brengen. Uw levering is nu tien dagen onderweg en dat kan gebeuren want een dropshipper besteld namens u een product uit een ver land en dat kan vertraging in de levering veroorzaken want voor een lamp en fitting gaat geen vliegtuig de lucht in dat gebeurt pas als er voldoende producten verzonden moeten worden.

ma
door mariettej - Dec 2, 2021 om 11:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hier het zelfde probleem, led letters gekocht voor 34.70 maar nooit niks gezien.
schandalig !  ik heb aangifte gedaan en zou heel graag mij geld terug zien.
hopelijk wil kassa aandacht besteden aan deze toko, en het is slecht geregeld dat kvk hier helemaal geen toezicht op heeft.