ca
door cannenburg May 27, 2009 om 19:37
Winkels & webshops

Dwaling

Je bent klant bij Aldi.

Een folder in de bus. Leuk een dvd maker voor 18.99 kopen dus

Om 10.33 je zoon gestuurd Geen personeel en een lange rij met een kassa open Dus gaat hij met een lege tas naar huis

Besluit zelf om 18.20 uur langs te gaan waar de caissière in een lege zaak mij meedeelde UITVERKOCHT al om 11.30 uur.

Vraag naar de bedrijfsleider [redactie-edit: naam verwijderd] niet echt in zijn schoonste tenue en zegt om 08.00 stonden er al lange rijen en om 11.00 uur was alles uitverkocht Dit moest ik maar weten want zo ging het altijd en hij had er al 50 verkocht (een goochelaar met tijd en aantallen)

Dus ALDI deze klant zie je niet meer  Dit heet DWALING

1004 10 Rapporteer

stacey
door stacey - May 27, 2009 om 20:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Dit heeft niets te maken met dwaling, zoek het maar eens op in de dikke van dale ......

Dit is gewoon Niet Slim van jou, om 10.30 een aanbieding denken te halen bij een winkel die om 8.00 al opengaat........tja dan kun je er zeker van zijn dat ze weg zijn en geloof mij die 50 is ie met een uur al zo kwijt.......dus niets geen goochelaar .

Volgende keer vroeger uit bed als je een koopie wilt dus.

Succes,

ca
door cannenburg - May 27, 2009 om 22:51
1 Antwoorden / 2 Vragen

Toch graag een reactie:als jij hier mee kan leven is dus elke aanbieding tot 9.00 uur geldig en de goocheleaar bedoel ik ,dat je steeds een andergegeven krijgt dus gebaseerd op nonsens.

Dan een vraag Werk jij bij deze Aldi?????

Lsk520
door Lsk520 - May 27, 2009 om 23:02
827 Antwoorden / 2 Vragen

Kennelijk de eerste keer dat bij de Aldi boodschappen worden gedaan....

En is het nodig deze vraag in twee rubrieken te stellen?

crise
door crise - May 27, 2009 om 23:10
33 Antwoorden / 0 Vragen

@ cannenburg: Stacey heeft gelijk en het is erg flauw om je dan af te vragen of deze persoon al dan niet bij deze winkel werkt, omdat u niet het antwoord krijgt dat u wilt horen.

Het is algemeen bekend dat Aldi maar een X-aantal produkten van een aanbieding krijgt. Pc in de aanbieding?? Nou, ga dan maar voor de deur overnachten, want je kunt er gif op innemen dat Aldi er maar 3 of 4 heeft, en dat er minstens 20 mensen op af komen. En zo gaat dat met alle leuke aanbiedingen waarmee je hoopt daadwerkelijk iets te besparen.

Ik ben het met u eens dat het op zijn zachtst gezegd heel vervelend is. Maar laten we eerlijk zijn; dit soort praktijken zijn schering en inslag. En niet alleen bij de Aldi! Bijv. Kruitvat en Leen Bakker doen dit ook.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 28, 2009 om 00:29
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ cannenburg:

Wanneer ik het goed begrijp was er om 10:33 uur nog wel voorraad van de DVD-maker. Tot 11:00 uur.

Dan rijst de vraag of je zoon er wel om 10:33 uur was, dan wel of hij er goed naar gezocht heeft.

Mijn vader zei altijd wanneer ik onverrichter zake van een boodschap terugkwam: "Als je kinderen wegstuurt, dan krijg je ook kinderen terug."

M.a.w., wanneer je per sé iets op jouw manier gedaan wil hebben, kun je het beter zelf doen. Doe je dat niet, dan moet je niet zeuren. Dus vroeger uit bed!
Aldi ligt er heus niet wakker van of jij nu wel of niet komt koopjes jagen. Die raken ze zo wel kwijt.

Hardware ERror MAN. (Heeft ook wel eens vóór opening voor een winkel gestaan.)

edwardus
door edwardus - May 28, 2009 om 07:55
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nonsens. Dit heet geen dwaling, maar te laat gekomen. Helaas pindakaas. Sommige aanbiedingen van Aldi zijn nou eenmaal binnen de kortste keren uitverkocht en andere liggen er nog weken en maanden. Aldi kan niet ruiken hoeveel ze van iets moeten inkopen, helaas doen ze dat iets minder goed dan andere winkels.

Volgende keer als je graag iets wilt hebben moet je er ook maar vroeg bij zijn, zo is het nou.

stacey
door stacey - May 28, 2009 om 08:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--is dus elke aanbieding tot 9.00 uur geldig --

Dat zie je verkeerd, aanbieding is geldig zolang de voorraard strekt dat is overal het geval, dus kan er ook een week liggen als niemand de aanbieding koopt, maar prijsknallers van de Aldi zijn vaak erg snel weg, dus op tijd uit bed ;-)

En nee, ik werk er niet, misschien moet jij kijken of ze er een baantje hebben dan mis je in elk geval geen enkele aanbieding meer ;-)

am
door amelissen - May 28, 2009 om 08:59
77 Antwoorden / 1 Vragen

Nee dit is geen fout van de Aldi maar van uzelf.

Het is algemeen bekend dat de aanbiedingen van de Aldi geldig zijn totdat ze op zijn en dus is het wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Blijkbaar is uw zoon niet doortastend genoeg geweest als hij om half 11 in de winkel stond en om 11 uur uitverkocht. Dat is geen fout van de Aldi en al zeker geen dwaling.

kenwel2
door kenwel2 - May 28, 2009 om 10:27
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@cannenburg u schrijft:

Dan een vraag Werk jij bij deze Aldi?????

Terwijl stacey u een duidelijk antwoord geeft, krijgt stacey dit als dank? Kom op zeg!! En waarom noemt u de naam van een bedrijfsleider (filiaalbeheerder) zomaar hier neer, ook al niet zo netjes van u! Deze beste man is hier helemaal niet debet aan!

Als u de volgende keer een aanbieding bij de Aldi in een foldertje ziet staan, dan heb ik nog wel een tipje voor u: Schrijf het op een kalender, die goed zichtbaar is, ergens bij u in huis, en zorg dat je voortaan om 08.30u voor de deur staat. Een man die zijn werk doet afkraken, omdat u niet het gewenste artikel heeft, is natuurlijk de grootste nonsnens! U bent gewoon te laat geweest, klaar!

U zegt immers zelf, zoon langsgestuurd om 10.33u, gaat met een lege tas naar huis. (Heeft uw zoon geen gsm, om u even te bellen dan?) Of is hij tussen 10.33 en 18.20u helemaal niet meer thuis geweest, om u te informeren, naar de stand van zaken? (Vootaan geen zoon meer sturen, ook een optie..?)

Vervolgens gaat u om 18.20u (!?) langs, en krijgt eerlijk te horen dat genoemd product al om 11.30 uitverkocht was. Hoe zit het met de communicatie tussen u en uw zoon, dat kunt u zich beter afvragen hierbij, en niet zomaar van alles gaan schrijven waar geen moer van (kan) kloppen.....en eh....er zijn meerder Aldi vestigingen, uw zoon had kunnen besluiten, om een andere vestiging op te zoeken....en het woord 'dwaling' : google eens ff wat dat woord nu precies betekend...denk dat uw zoon wat 'verdwaald' was...

Aldi valt helemaal niets te verwijten, echt helemaal niets. Aldi heeft elke week actuele aanbiedingen, en als u niet adquaat reageerd op een aanbieding, om ervoor te zorgen, dat u direct na openingstijd in de winkel staat, dan kunt u er naast vissen, ja! OP=OP is het motto met de actuele aanbiedingen bij dit soort zaken, en dat weten 99,9% van degenen die regelmatig bij Aldi (of andere zaken)een actuele aanbieding hebben/willen aanschaffen. Dus niet zomaar iemand 'afzeiken' omdat u er naast vist! En aanmerkingen op iemands 'tenue' slaat ook al helemaal nergens op. De filiaalhouder heeft u een net antwoord gegeven, en precies gezegd zoals het gaat en is gegaan. U bent wat gefrustreerd geworden, en reageerd dit op allerlei manieren af, dat mag, maar doe het dan niet op zo'n manier svp. en laat degene die u een helder en duidelijk antwoord hebben gegeven, in hun waarde, dan doen wij (respondenten)dat ook met u....door u een fatsoenlijk antwoord te geven.

Gegroet, Henri

he
door henk1951 - May 30, 2009 om 00:14
256 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je morgen geluk,bij Tros Radar zijn sommige gebruikers niet zo enthousiast over dit geweldige apparaat en gaan hem terug brengen. Waarschijnlijk had het zo moeten zijn dat ze al uitverkocht waren,hoef je je 18,99 ook niet terug te gaan vragen. Ene Johan zou zeggen ieder nadeel heeft zijn voordeel.

gr Henk