Eiken Schuur, niet doen.
Bij de Eiken schuur in Hoevelaken kunnen ze niet lezen, geen plaatjes kijken, en afrekenen is ook niet goed mogelijk. Het maken van vergissingen is eerder regel dan uitzondering.
Je besteld kasten, levert er de plaatjes bij welke je hebben wil, en je krijgt totaal andere kasten.
Ze vragen of er glas in moet (zei ik toch, ze kunnen geen plaatjes kijken). Ja, er moet glas in.
Ze vertellen er bij dat het mooie kasten zijn. Je houd het niet voor mogelijk.
En bij het afrekenen hebben ze een kapot pin-apparaat waar een scheur in zit. Hij had ook geen contact met de provider (dat lijkt me logisch).
Ik schrijf dus een aangetekende brief, en nu is het heerschap nog boos ook.
Ik wil de kasten die ik besteld heb, en niet die kasten die hij bij iedereen naar binnen gooit, onder het motto: zoek het maar uit.
Ze doen op hun website voorkomen dat ze zelf die kasten maken.
Maar hij moet ze toch echt bij fabrieken bestellen.
Daarna nemen ze de telefoon niet meer op, en op emails krijg je geen antwoord.
De website deugt ook voor geen kanten, en ik heb geleerd, als de website er niet uit ziet, dan moet je er geen zaken mee doen. Maar ik dacht zomaar de maken te hebben met een begenadigd iemand die erg van eiken meubelen houdt, en ze ook zelf maakt. Dat blijkt niet zo.
@homerdotter3,
Is dit alleen een mededeling of wilt u advies hoe u het verder zou kunnen aanpakken om alsnog de kasten te krijgen die u besteld heeft ?
Ik wilde even mijn ei kwijt, maar een advies is altijd welkom.
Oh, en ik zag nog dit op de website van deze schuur:
Opruiiming;van1 januarie tot 30 januarie
Is toch simpel? Als ze andere kasten leveren dan de bestelde, weigert u de bezorging.
Inmiddels heeft de ondernemer besloten toch de juiste kasten te leveren.
Dit bericht kan worden gesloten en verwijderd.
Als een bedrijf de Nederlandse taal nog niet eens goed gebruikt op haar (zeer amateuristische) website, moet men per definitie al héél voorzichtig zijn om daar zaken mee te doen. Beter helemaal niet!
Zoals gesteld: u heeft recht op dat wat u besteld heeft. U hoeft nergens anders genoegen mee te nemen.
Uiteraard is een dergelijk bedrijfje nergens bij aangesloten en zult u, om uw recht te krijgen, naar de kantonrechter moeten stappen.
Sterkte en succes verder met dit 'bedrijfje'.
homerdotter3 schrijft in een reactie:
Inmiddels heeft de ondernemer besloten toch de juiste kasten te leveren.Dit bericht kan worden gesloten en verwijderd.
Oké Reflecs, laat het maar staan.
Het heeft al met al 3,5 maand geduurd voordat hij de door mij bestelde kasten kon leveren.
Dat ging wel gepaard met het inschakelen van een rechtshulp verzekering.
Op het allerlaatste moment kwam hij tenslotte over de brug.
Een rechtszaak heeft Eiken Schuur op het nippertje afgewend.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?
Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora
...
Lees meer
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer