Ervaringen met de Hazelshop (gendringen)
Wij hebben op 28 mei een automatisch inschuifbaar zonnescherm besteld bij de Hazelshop. Leek erg mooi! Voor 23.oo uur besteld, de volgende dag besteld. Echter, ondanks vele mailings die we reeds gedaan hebben, nog geen product, sterker nog, geen reacties op onze mails.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Hazelshop? Weet iemand hoe we, behalve via de mail, in contact kunnen komen met dit bedrijf?
Wij krijgen inmiddels het gevoel opgelicht te zijn.
Marijke
En de volgende. U hebt besteld bij een dropshipper. Geen algemene voorwaarden, geen idee wie de verkoper is, geen adres, geen telefoonnummer, enkel een mailadres. En maar liefst 3 artikelen. Hoe kan een verkoper overleven met maar 3 artikelen?
Uw spullen zullen onderweg zijn vanuit China. Daar gaat een tijdje overheen.
Wat u in het vervolg kan doen? Eerst kijken waar u gaat bestellen. NAW gegevens en het KVK nummer zijn verplichte zaken die zichtbaar op de site moeten staan.
En die drie artikelen zijn ÓÓK nog uitverkocht
Hallo Matrouska ,
Deze site is geregistreerd op 6 - 5 - 2020 , de spullen komen uit China .
Contact alleen via e- mail , geen tel.nr/ Kvk nr / adres niks .
Shipping Policy
Bestelling en levering
Bij Hazel Shop houden we van unieke en kwalitatieve producten. Waar we absoluut niet van houden is te veel betalen.
Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.
De standaard levertijd van onze producten bedraagt 4-5 werkdagen. Door corona kan de levertijd langer zijn door dat de post bedrijven het druk hebben!
Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
Er staat vandaag besteld, binnen 1 dag verzonden. Er staat nergens volgende dag in huis. Sterker nog, levering duurt 3/5 dg zonder corona.
De bestelling komt uit China . Ga maar uit van 3 tot 5 WK. ( Kijk even bij AliExpress, betaal je z.n 10 max 15 euro Inc verzendkosten)
dit al geprobeerd? Bestelling via "feestboek"gedaan zeker, geen adres, telefoonnr, algemene voorwaarde en keurmerk te vinden, foto's lijken erg veel op die van Amazon. Ben bang dat uw bestelling uit China moet komen en dat kan wel een tijdje duren en dat u het dubbele betaald. Opvallend dat ze van alle producten er nog maar 5 op voorraad hebben. Ook de site is pas van 2020
En u moet, als het al aankomt, ook rekening houden met extra inklaringskosten en btw (voor alles duurder dan 22 euro, excl verzendkosten)
Ik heb dezelfde ervaring. Nog wel 2 keer e-mail contact gehad met Anne. Nu hoor ik niks meer. Ik heb het automatisch inschuifbaar zonnescherm 25 mei gekocht.
Ik heb ook het gevoel dat Ik opgelicht ben.
Vooral omdat er geen telefoonnummer is te vinden en geen reacties meer via de e-mail.
Audrey
Waarom denkt u opgelicht te zijn als u op een site besteld die aan geen enkele voorwaarde voldoet? U bent uzelf aan het oplichten. Nou ja, niet echt oplichten, wel is het natuurlijk dom te noemen om te bestellen op een site waar een blinde kan ruiken dat het niet een echte winkel is.
Sorry, dan ben ik een blinde. Het is wel bijzonder dat ze dan nog wel steeds op Facebook staan. Hoezo wordt deze site dan niet verwijderd?
Zij kopen reclameplekken op facebook. Net zo goed dat iedereen een advertentie in de krant kan zetten.
Ze hebben maar 3 producten en alle 3 uitverkocht. Einde Hazelshop.
https://www.hazelshop.nl/collections/alle-producten
wij hebben ook 2 maanden geleden een zonnescherm besteld. Ook diverse keren gemaild. In het begin kreeg we antwoord. Daar na op geen 1 mail meer
Dit geeft een raar gevoel van oplichting
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer