Matrouska
door Matrouska Jun 9, 2020 om 11:08
Winkels & webshops

Ervaringen met de Hazelshop (gendringen)

Wij hebben op 28 mei een automatisch  inschuifbaar zonnescherm besteld bij de Hazelshop. Leek erg mooi! Voor 23.oo uur besteld, de volgende dag besteld. Echter, ondanks vele mailings die we reeds gedaan hebben, nog geen product, sterker nog, geen reacties op onze mails.


Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Hazelshop? Weet iemand hoe we, behalve via de mail, in contact kunnen komen met dit bedrijf?


Wij krijgen inmiddels het gevoel opgelicht te zijn.
Marijke

5005 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ne
door neodutchio - Jun 9, 2020 om 11:16
5165 Antwoorden / 12 Vragen
4

En de volgende. U hebt besteld bij een dropshipper. Geen algemene voorwaarden, geen idee wie de verkoper is, geen adres, geen telefoonnummer, enkel een mailadres. En maar liefst 3 artikelen. Hoe kan een verkoper overleven met maar 3 artikelen?

Uw spullen zullen onderweg zijn vanuit China. Daar gaat een tijdje overheen.

Wat u in het vervolg kan doen? Eerst kijken waar u gaat bestellen. NAW gegevens en het KVK nummer zijn verplichte zaken die zichtbaar op de site moeten staan.

simon55
door simon55 Jun 10, 2020 om 11:39
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En die drie artikelen zijn ÓÓK nog uitverkocht

marita5
door marita5 - Jun 9, 2020 om 11:34
11532 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Matrouska , 

Deze site is geregistreerd op 6 - 5 - 2020 , de spullen komen uit China . 
Contact alleen via e- mail , geen tel.nr/  Kvk nr / adres  niks . 

Shipping Policy 

Bestelling en levering

Bij Hazel Shop houden we van unieke en kwalitatieve producten. Waar we absoluut niet van houden is te veel betalen.

 
Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.

 
De standaard levertijd van onze producten bedraagt 4-5 werkdagen. Door corona kan de levertijd langer zijn door dat de post bedrijven het druk hebben!

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

lo
door lovewinnie - Jun 9, 2020 om 14:07
1210 Antwoorden / 1 Vragen
3

Er staat vandaag besteld, binnen 1 dag verzonden. Er staat nergens volgende dag in huis. Sterker nog, levering duurt 3/5 dg zonder corona. 
De bestelling komt uit China . Ga maar uit van 3 tot 5 WK. ( Kijk even bij AliExpress, betaal je z.n 10 max 15 euro Inc verzendkosten)

gerbera
door gerbera - Jun 9, 2020 om 14:52
7372 Antwoorden / 14 Vragen
1

dit al geprobeerd? Bestelling via "feestboek"gedaan zeker, geen adres, telefoonnr, algemene voorwaarde en keurmerk te vinden, foto's lijken erg veel op die van Amazon. Ben bang dat uw bestelling uit China moet komen en dat kan wel een tijdje duren en dat u het dubbele betaald. Opvallend dat ze van alle producten er nog maar 5 op voorraad hebben. Ook de site is pas van 2020

audb
door audb - Jun 10, 2020 om 10:51
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

KVK nummer? : sorry deze handelsnaam is onbekend.

koekeloer
door koekeloer - Jun 10, 2020 om 15:18
562 Antwoorden / 18 Vragen
2

En u moet, als het al aankomt, ook rekening houden met extra inklaringskosten en btw (voor alles duurder dan 22 euro, excl verzendkosten)

Au
door Audrey Van Der kooi - Jun 21, 2020 om 22:33
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb dezelfde ervaring. Nog wel 2 keer e-mail contact gehad met Anne. Nu hoor ik niks meer. Ik heb het automatisch inschuifbaar zonnescherm 25 mei gekocht. 
Ik heb ook het gevoel dat Ik opgelicht ben.
Vooral omdat er geen telefoonnummer is te vinden en geen reacties meer via de e-mail.

Audrey

ne
door neodutchio Jun 22, 2020 om 07:25
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom denkt u opgelicht te zijn als u op een site besteld die aan geen enkele voorwaarde voldoet? U bent uzelf aan het oplichten. Nou ja, niet echt oplichten, wel is het natuurlijk dom te noemen om te bestellen op een site waar een blinde kan ruiken dat het niet een echte winkel is.

Au
door Audrey Van Der kooi Jun 27, 2020 om 21:22
1 Antwoorden / Vragen

Sorry, dan ben ik een blinde. Het is wel bijzonder dat ze dan nog wel steeds op Facebook staan. Hoezo wordt deze site dan niet verwijderd?

ne
door neodutchio Jun 27, 2020 om 22:13
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Zij kopen reclameplekken op facebook. Net zo goed dat iedereen een advertentie in de krant kan zetten.

panter22
door panter22 - Jun 22, 2020 om 08:13
6599 Antwoorden / Vragen
0

Ze hebben maar 3 producten en alle 3 uitverkocht. Einde Hazelshop.
https://www.hazelshop.nl/collections/alle-producten

Saskia
door Saskia - Jul 13, 2020 om 20:12
1 Antwoorden / Vragen
0

wij hebben ook 2 maanden geleden een zonnescherm besteld. Ook diverse keren gemaild. In het begin kreeg we antwoord. Daar na op geen 1 mail meer

Dit geeft een raar gevoel van oplichting

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer