an
door annemarie koekebakker Dec 17, 2016 om 10:43
Winkels & webshops

Factuur cashback shopping

Ik heb vrijdag 16 december 2016 ook een factuur gehad van cashback shopping ik zit bij een bewindvoerder en mag dus nergens lid van worden heb ik duidelijk aan de telefoon aan gegeven ik wilde alleen als het gratis lidmaatschap was ik zou dus ook een mail krijgen dat ik kon opzeggen binnen een bepaalde tijd ik heb die mail dus nooit gehad en kreeg dus een factuur van 69,50 euro ik zag dat ik niet de enige bent met cashback shopping iemand een idee wat ik er aan kan doen

984 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2016 om 10:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja hoor, ik weet wat je kunt doen: de antwoorden lezen bij het topic waar je dezelfde vraag hebt gesteld

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/factuur-cashback-shopping?id=585280

diumenge
door diumenge - Dec 17, 2016 om 11:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als u onder bewind staat is het toch makkelijk? Schakel de bewindvoerder in en laat hem/haar aan cashback shopping weten dat er geen overeenkomst afgesloten had mogen worden.

tijger1
door tijger1 - Dec 17, 2016 om 11:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zou je eigenlijk een GRATIS lidmaatschap willen opzeggen?

U staat blijkbaar niet voor niets onder bewind.

aurora1
door aurora1 - Dec 17, 2016 om 15:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Leert u dan helemaal niets van dat onder bewind staan?