ou
door oudjes Mar 27, 2016 om 16:38
Winkels & webshops

Fautteuil stoferen

Op 4 maart schriftelijke opdracht gegeven aan stoffeerder.
Op 25 maart s'morgens belt stoffeerder dat uitgekozen goedkope stof niet meer leverbaar is en of we een nieuwe stof komen uitzoeken waarmee dan opnieuw de prijs wordt bepaald. Duidelijk gemaakt dat deze reactie wel erg laat komt en we de opdracht annuleren!
Op 25 maart s'middags belt stoffeerder opnieuw terug dat ze de stof toch nog kunnen leveren.
Intussen op internet ook gezien dat we wellicht beter ook een nieuwe fautteuil kunnen kopen.
Onze reactie naar stoffeerder daarom dat we het maar een vreemd verhaal vinden en toch bij annulering blijven.
Gesputter van stoffeerder dat er een opdracht is en zij niet geloven dat we elders al een opdracht geplaatst hebben voor een nieuwe fautteuil. Willen dan opdrachtbevestiging zien, anders volgt een factuur!
Kunnen geen nieuwe opdrachtbevestiging tonen dus de vraag is zitten we nu alsnog aan stoffering vast?
Loont het voor die € 850 een rechtsbijstandverzekeraar in te schakkelen.

841 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

hansje klein
door hansje klein - Mar 27, 2016 om 17:16
3037 Antwoorden / 62 Vragen
10

Verhalen van alle kanten......

Maar u krijgt nu toch wat u oorspronkelijk besteld had? Tenzij er inmiddels al een nieuwe fauteuille was besteld, niks aan de hand. Rondkijken op het internet, zo denkt de stoffeerder waarschijnlijk, had u vooraf moeten doen. Wanneer hij ook nog gaat aantonen, dat hij de stof al eerder besteld had en de leverancier op zijn beurt nog de stof nog heeft gevonden.......wordt het inderdaad een wellis-nietes verhaal en moet iedereen van alles kunnen aantonen.

U kunt ook de gemaakte onkosten voor de geïnvesteerde tijd, transport en retour, vergoeden en zó proberen sámen de opdracht voor beiden tevredenstellend  'af te kopen'. Mogelijk is ook ca. 30% wanneer hij op z'n poot gaat spelen.

Topantwoord

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 18:40
302 Antwoorden / 1 Vragen
10

Als u een rechtsbijstanverzekering hebt, kunt u die uiteraard altijd inschakelen. Maar waarom zou u? De stof is toch leverbaar? Dus opdracht gewoon door laten gaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer