ma
door marinaromy Mar 5, 2008 om 11:40
Winkels & webshops

Gratis smurfen

..ik woon in enschede en nou wil ik smurfen sparen voor mijn dochter.

ik wil on line boodschappen bestellen zodat ik 8 smurfen krijg, ongeacht het besteede bedrag, maar............

ik woon in het oosten van het land en daar is geen bezorgdienst dus ik kan fluiten naar mijn smurfen of duur betalen in de winkel.

wat kan ik hier aan doen?

ik heb al contactgehad met de bezorgdienst van de AH en de AH zelf.

groetjes een besmurfde moeder

543 4 Rapporteer

varabas
door varabas - Mar 5, 2008 om 11:53
450 Antwoorden / 35 Vragen

tsja,

Misschien naar een "normale" AH winkel en vragen naar de fluitsmurf.

Kan hij u helpen met fluiten naar de andere smurfen.

Bassie (ook wel eens "waarmaakikmedrukom-smurf" genoemd

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Mar 5, 2008 om 12:07
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Marina,

Doe als ik, ga verhuizen uit Enschede. Is toch een rotstad?

Hardware ERror MAN. (geboren Enschedeƫr)

poltol
door poltol - Mar 5, 2008 om 14:53
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Als ik u was zou ik Gargamel en Azrael inschakelen. Of bel de Grote Smurf in Zaandam. Zijn ze helemaal besmurfd daar in het oosten? Boren ze u zomaar 8 smurfen door de neus.

Smurf ze, poltol [die gewoon naar de C1000 gaat, lekker bestek sparen]

jo
door johros - Mar 5, 2008 om 15:11
8 Antwoorden / 1 Vragen

nou wat is gratis boodschappen bezorgen is hartstikke duur hoor 8 euro is normaal bedrag dus gratis is e rniks en ruilen kan ook marktplaats ofzo kijken