dr
door driesje79 Dec 29, 2016 om 11:34
Winkels & webshops

Groupon schrapt mijn credits/credits zonder mij te waarschuwen

Vorig jaar had ik een home trainer gekocht , maar was daar niet tevreden over en heb deze dus teruggestuurd. Ik heb hiervoor credits terug ontvangen en deze zijn 12 maanden geldig. Afgelopen maandag wilde ik een tv meubel bestellen en tot mijn grote verbazing waren al mijn credits weg t.w.v. € 112 euro. Ik dus contact opnemen met groupon. Daar kreeg ik te horen dat mijn credits 7 dagen geleden zijn verlopen.!!Ik ben deze dus vergeten te gebruiken. Ergste vindt ik dat deze lui mij geen bericht hebben gestuurd of herinnering dat de credits binnenkort zouden verlopen. Werkelijk schandalig!! ze spammen je dagelijks met emails omtrent aanbiedingen maar effe een mail sturen let op uw credits vervallen binnenkort is blijkbaar teveel gevraagd!Groupon hanteert een geen slapende honden wakker maken policy!!!Ik ga dit ook uit handen geven want ik accepteer niet dat een bedrijf mijn geld zomaar effe door de drain kan spoelen!!Zelfs de chat agent geeft zelf aan dat zei het ook raar vindt dat ze klanten niet informeren dat hun credits binnenkort vervallen.

MAG Groupon mijn credits/geld zomaar schrappen zonder daar eerst een waarschuwing of herinnering voor te sturen?

1079 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2016 om 11:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als er een geldigheid is aangegeven dan mag dat ja. Je had a. nooit die credits moeten accepteren en je moet b. sowieso geen zaken doen met Groupon, maarja dat is mosterd na de maaltijd.

newmikey
door newmikey - Dec 29, 2016 om 11:51
830 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, bij het woord "Groupon" haak ik al af. Zelfgekozen narigheid. Nooit meer zaken mee doen dus maar dat had u eigenlijk allang kunnen weten. T.a.v. uw vraag aan het einde: ja, dat mogen ze.

Cookies
door Cookies - Dec 29, 2016 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Groupon zou natuurlijk een reminder kunnen sturen, maar hoeveel moeite is het om de vervaldatum even te noteren in je smartphone?

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2016 om 11:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem aan dat u, toen u die credits accepteerde, wist dat die maar 12 maanden geldig waren. Daar is bijvoorbeeld een agenda heel handig voor.

Waarom moet iemand anders dat voor u in de gaten houden?

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 29, 2016 om 12:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U heeft een jaar de tijd gehad om er zelf aan te denken.

ha
door halex - Dec 29, 2016 om 12:31
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U hoeft ook niet te accepteren dat een bedrijf zomaar uw geld door de drain spoelt. Maar in dit geval gebeurt dat niet zomaar. U wist dat uw tegoed 12 maanden geldig was. U had gewoon acht dagen eerder het tv-meudel moeten bestellen. Ik neem aan dat u in uw agenda de vervaldatum van uw tegoed had genoteerd?