he
door hetty van buiten Nov 14, 2016 om 11:47
Winkels & webshops

Hoe geef ik klachten door

Hallo, ik heb een produkt gekocht bij Tommy Teleshopping,
Het gaat om de Wizzit Titanium Epileerapparaat.
Het doet totaal niks van wat ze hebben beloofd, het is ronduit een waardeloos produkt.
Nu wil ik het dus terugzenden, maar ik moet
1) verzendkosten betalen van € 6,95 +
2) kosten factuur (after pay)    € 4,95 +
3) Frankeerkosten                   € 6,95
______________________________
Te betalen bedrag                  € 18,85

En dan heb ik helemaal niks, ik ben hier zeer boos over, moet ik dit zomaar pikken, ze beloven dingen die ze niet waar maken en de klanten zijn de dupe, het is me nogal een bedrag, ik ben benieuwd of er nog meer mensen over geklaagd hebben, daar ben ik zeer nieuwsgierig naar.
Graag zie ik jullie antwoord tegemoed

8479 19 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 14, 2016 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
tenormin
door tenormin - Nov 14, 2016 om 11:58
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Valt me nog mee dat dit niet onder de hygiënische producten valt, meestal mag men zoiets helemaal niet retourneren. Tommy Teleshopping belooft vaker dingen die men niet nakomt, dat is niet zo verbazingwekkend.

me
door mein33 Nov 14, 2016 om 11:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Niet bij T.T. , die sturen het product gewoon weer naar een volgend slachtoffer. :-))

Cookies
door Cookies Nov 14, 2016 om 12:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou, lekker fris dan. Je kunt dit apparaat ook gebruiken voor de bikinilijn. Of gebruikt door iemand met een koortslip. Onbegrijpelijk dat dit geretourneerd mag worden.

tenormin
door tenormin Nov 14, 2016 om 12:09
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Gadver mein33, maar goed dat ik daar nimmer iets aanschaf.

me
door mein33 Nov 14, 2016 om 12:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tenormin,

Er zijn nog wel verstandige mensen en u bent er daar één van :-))

me
door mein33 - Nov 14, 2016 om 11:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@hetty van buiten,

Tommy Teleshopping levert alleen maar rotzooi en omdat het rotzooi is zijn deze artikelen ook niet in de reguliere winkels te koop, m.u.v. Blokker.
Klachten te over, maar de reclamebeelden maken het voor velen onweerstaanbare artikelen en daar wordt van geproviteerd door T.T.
Is kort geleden nog ruim aandacht voor geweest op Tv, in een uitzending waarin o.a. gebruik werdt gemaakt van verborgen camera opnamen.
U kunt het product terug sturen, uw artikelkosten terug krijgen, maar de kosten voor verzending en retourneren bent u kwijt.

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2016 om 12:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, Tommy Teleshopping .......

Verzendkosten zijn toch de frankeerkosten?
Heb je de Algemene Voorwaarden gelezen en op retourformulier geklikt?
http://www.tommyteleshopping.com/

tenormin
door tenormin Nov 14, 2016 om 12:15
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is dan geen €18,95 maar €19,95, je moet eerst dus bellen voor terugsturen. ☻ Hij is fijn.

he
door hetty van buiten Nov 14, 2016 om 12:38
Antwoorden / 1 Vragen

Ja je hebt gelijk de verzendkosten zijn de frankeerkosten

eclipse
door eclipse Nov 14, 2016 om 17:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

marita5
door marita5 - Nov 14, 2016 om 12:04
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hetty Van Buiten ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel.

http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/03-10-2016/tommy-teleshopping/

he
door hetty van buiten Nov 14, 2016 om 12:39
Antwoorden / 1 Vragen

dankjewel voor het filmpje van Radar, nu weet ik het antwoordnummer en kan ik het gratis terug zenden.
Dat scheelt altweer!

marita5
door marita5 Nov 14, 2016 om 12:47
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , maar heeft u de andere reacties gelezen betreft terug sturen i.v.m hygiënische redenen ?

eclipse
door eclipse Nov 14, 2016 om 17:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

U kunt  het niet meer terugsturen. helaas...............@Marita5, ik had  dezelfde link, maar je was me voor, dus heb deze niet gezien, srry daarvoor

Cookies
door Cookies - Nov 14, 2016 om 12:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@topicstarter: Weet je zeker dat dit artikel wel geretourneerd mag worden? Ik lees namelijk op hun site:

 *Vanwege hygiënische redenen kunnen wij sommige artikelen niet retour nemen of omruilen. Bij ontvangst van uw bestelling is dit op de verpakking van het betreffende artikel aangegeven. Hiermee kunt u rekening houden alvorens u het artikel gebruikt of past.

hansje klein
door hansje klein - Nov 14, 2016 om 12:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Hetty van Buiten kookt van binnen......

Reviews lees men dus beter vóór de koop is hier de dure? les.

VRAAG: Zat er inderdaad een sticker over hygiënevoorwaarden op de dichte verpakking?

tijger1
door tijger1 - Nov 14, 2016 om 12:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan mij niet voorstellen dat u dit product terug kunt zenden om uw geld terug te krijgen.

costnix
door costnix - Nov 14, 2016 om 15:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom bij Toomy's Tele FOpIngping kopen.. Blokker, Kijkshop en Marskramer verkopen deze (wan)producten ook. U kunt dan zien wat voor een troep u koopt!

eclipse
door eclipse - Nov 14, 2016 om 17:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hetty, ze staan erom bekend  dat ze KO**** zooi verkopen, wilde hier even een tirade houde betreft tommy `s  oplichterij maar leest u even d reactie van @Mein33 , welk cadeau hebt U gekocht ? bij uw   harenslurper. push here the arrow   en bezie de uitzending  ONLANGS van Radar...

ka
door kaartendraak - Nov 16, 2016 om 11:34
184 Antwoorden / 2 Vragen

Je moet dergelijke producten ook niet van tv kopen, ga naar een winkel die wel goede service geeft en normale tot zelfs gratis retourkosten hanteert, er zijn er zat zelfs op internet. Tv kijken is het enige wat je moet doen, winkelen doe je online of in de stad waar je dingen kan vergelijken

ho
door honza23 - Nov 16, 2016 om 11:54
262 Antwoorden / 3 Vragen

frankeerkosten en verzendkosten ?? dat zijn toch dezelfde kosten?

ma
door marleenvanh - Nov 16, 2016 om 12:33
453 Antwoorden / 1 Vragen

Het zal wel ergens in de kleine lettertjes staan. After Pay (net zoals onder rembours) kost meestal extra. Wellicht heeft u dan ook nog niet de hoofdsom betaald. Wees blij, want dat terug krijgen was nog een groter probleem geweest....  Verzendkosten zijn normaal, en dat u zelf voor de kosten van terugsturen moet opdraaien, dat is niet echt ongewoon al is het bij veel bedrijven wel kosteloos retourneren.  Ik zou zeggen Neem uw verlies (zie het als leergeld) en koop NOOIT meer iets via Teleshopping (Tommy of andere). Het is inmiddels redelijk bekend dat het ROTZOOI is en dat het woord service niet in hun vocabulaire voorkomt.

bokskabouter
door bokskabouter - Nov 16, 2016 om 12:58
32 Antwoorden / 4 Vragen

Al die z.g. aanbiedingen van TV winkels zoals Tommy Teleshopping (en alle anderen) is bedrog. Linksom of rechtsom word je gewoon een poot uitgerukt.
Voorbeeld: laatst wilde ik led-verlichting kopen maar toen bleek dat er voor de afstandsbediening en de lampen nog 18 batterijen aangeschaft moesten worden want die zaten er niet bij. Op die manier kun je beweren de goedkoopste te zijn maar in werkelijkheid belazer je de kluit.
Vorige week een CO2 melder gekocht en een TV winkel had, dacht ik, een leuke aanbieding maar verder gekeken bleek hetzelfde apparaat bij Bol maar lieft € 6 goedkoper te zijn. Waarmee ik niet wil beweren, dat Bol de goedkoopste winkel is maar constateer dat die TV winkels liegen dat ze barsten. Die kortingen die je z.g. bij de Kortingsbrigade (soms wel 80%) krijgt slaan werkelijk nergens op en driekwart van de 'aanbiedingen' blijken ook nog eens van andere leveranciers te zijn zoals dagbladen. Dus vergelijk de diverse aanbieders en trap niet in die vlotte babbels en leuke reclames.

Ma
door Mat Matheij Nov 16, 2016 om 17:35
986 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft ten dele gelijk. Batterijen behoeven niet te zijn meegeleverd tenzij dat expliciet wordt vermeld. Led-verlichting op batterijen is alleen zinvol op plaatsen waar geen wandcontactdoos zit zoals een kledingkast. Bol.com is ZEKER niet te goedkoopste aangezien deze een fee verwachten van de bij hen aangesloten bedrijven. Daardoor is ook het garantieaspect onzeker. Prijzen vergelijken is daarnasst geen sinecure. Er moet sprake zijn van hetzelfde typenummer. De Consumentenbond deed daarnaast een onderzoek naar de meest verkrijgbare CO2 melders en constateerde dat een aantal daarvan niet of niet juist werkten.

mo
door mof - Nov 16, 2016 om 14:16
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Lijkt me niet in de haak .... tegelijkertijd frankeerkosten en verzendkosten ???

hangt vande wasrde van het produkt af of het interessant is om door te vechten.
misschien krijgt u er op marktplaats een leuk bedrag voor en houdt u er nog meer aan over dan terugzenden

pe
door pebk - Nov 16, 2016 om 17:13
583 Antwoorden / 0 Vragen

Valt dit niet gewoon onder koop op afstand? Volgens mij hebt u recht op al uw geld terug en moet u alleen de verzendkosten voor het retourneren zelf betalen. Het kan een hygienisch product zijn, maar als men zich daar niet op beroept en het product niet verzegeld verstuurt hebben, hebben ze geen poot om op te staan.

Doe wat Carola.83 zegt en meld het op die twee sites en bij ConsuWijzer. https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand

Ma
door Mat Matheij - Nov 16, 2016 om 17:27
986 Antwoorden / 3 Vragen

@COSTNIX geeft er een andere draai aan maar ik noem het vanaf nu Tommy's Teleflopping. Nog onafhankelijk van de kwaliteit zijn op termijn alle artikelen (JML) verkrijgbaar bij Blokker, Marskramer, Big Bazar (outlet van Blokker),
U besteld in principe via een webshop dwz. dat retourzending mogelijk zou moeten zijn binnen veertien dagen met volledige retournering van het betaalde. Of heeft u weer een fataal telefoontje gepleegd. Dat er (nog) mensen zijn die daar intrappen.

ma
door maus2 - Nov 17, 2016 om 21:47
37 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb laatst wat "zooi" gekocht. Ik hoefde het verzenden niet te betalen, wel de retour kosten. Als ze niet specifiek melden dat dat moet,, dan hoef t het niet. Maar ja, hoe bewijs je dat? Ik kreeg dus mijn aankoop bedrag +verzendkosten retour. Niet de retour kosten.