Hoelang moet het duren voordat seats and sofas z'n beloftes nakomt.
Wij hebben ook een verkeerd bankstel gekregen. Nu alweer een maand bezig om het op te lossen. We komen geen stap vooruit .
Tja, de service bij S & S houdt op bij de drempel.U kunt ze EN schrijven per post EN emailen met een termijn dat u een en ander opgelost wil hebben. Echter, ik verwacht niet dat zij staan te springen om uw probleem op te lossen.
Als je de verschillende consumenten fora en beetje volgt, heel lang tot en met "dat gaat u niet meemaken". Aangezien u niet vraagt hoe u eea het beste aan kunt pakken denk ik dat u al weet hoe de vork daar aan de steel zit en wellicht wist u dat zelfs al voordat u er wat ging kopen. Zo niet hebt u een goedkope les geleerd.
Geachte Dreetjes,
Seats en Sofa's is al vaak op dit forum behandeld vanwege hun slechte service.
Kijk ook even in de volgende link:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/belbus-bankstel-in-twee-kleuren-seats-and-sofas-laat-het-gebeuren?theme=wonen
Wellicht is een aangetekende brief met daarin een uiterste termijn van een week of vier waar binnen de klacht naar behoren opgelost moet zijn en zoniet u tot ontbinding van de koop overgaat een optie.
Of u een reactie gaat ontvangen durf ik te betwijfelen maar juridisch staat u dan wel sterker omdat u gerechterlijke stappen kunt ondernemen.
Als het aan S&S ligt kan dit héél lang duren, van service hebben ze nog nooit gehoord en zo die er is heeft u die tot het moment dat u aan de kassa heeft betaald. Het enige wat ik kan adviseren is hun te schrijven dat u de koop wenst te ontbinden en uw geld terug wilt hebben. Maar of dat werkt, ook dat betwijfel ik zij hebben nml geen plank maar de gehele Bruynzeel deuren fabriek voor de kop en zie daar maar eens door te komen.
In de eerste plaats is het al fout om bij dit bedrijf wat te kopen.
Vind het überhaupt nog knap dat ze bestaan.
Heb al van meerdere mensen om mij heen dat zij zich echt bedrogen voelden door S&S.
Wat in de showroom staat ziet er redelijk goed uit maar wat je dan thuis krijgt lijkt er op maar toch een slechtere kwaliteit.
Zou ze een aangetekende brief sturen met eis dat de bank binnen een redelijk termijn word omgeruild en dat je anders de koop ontbindt.
Dat is trouwens het beste wat je kan doen de koop ontbinden want over een jaar is je bank doorgezakt en ben je toe aan een nieuwe.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer