we
door webshoppertje Feb 9, 2017 om 12:37
Winkels & webshops

Ideën om ons geld terug te krijgen ????

op 07-01-2017 hebben wij bij modelbouw de kombuis een bestelling geplaatst ter waarde van €167,95. Sindsdien hebben geen reactie gekregen op onze e-mail , telefoon word niet opgenomen . Op 26-01 hebben wij via e-mail onze bestelling herroepen en ook hier word niet op gereageerd. Inmiddels hebben wij vandaag aangifte gedaan bij de politie . Wie heeft nog tips om ons geld terug te krijgen ????

2148 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

fa
door familyman - Feb 9, 2017 om 13:00
888 Antwoorden / 1 Vragen
11

Er staan veel klachten over dit bedrijf, ga ze een keertje persoonlijk bezoeken. Wellicht geeft dat een resultaat.

marita5
door marita5 - Feb 9, 2017 om 13:07
11545 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo WebShoppertje , 

op 07-01-2017 hebben wij bij modelbouw de kombuis een bestelling geplaatst ter waarde van €167,95 

Op 26-01 hebben wij via e-mail onze bestelling herroepen en ook hier word niet op gereageerd

Dan bent u al te laat , herroepen is 14 dagen ,  de algemene voorwaarden kloppen niet , herroepen staat 7 dagen .

Dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/contact

U bent niet de enige het hele internet staat vol met dezelfde klachten , zie hier . .

https://www.google.nl/#q=modelbouw+de+kombuis+ervaringen&lrd=0x47c647fea4c3e0c9:0x9efa5fd047d886c3,1,  

Plaats hier ook een klacht , 

http://www.opgeletopinternet.nl/

Cookies
door Cookies - Feb 9, 2017 om 13:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als je met Paypal betaald hebt, kun je terecht bij Paypal.

hutch
door hutch - Feb 9, 2017 om 13:49
4517 Antwoorden / 29 Vragen
1

Typisch gedrag van een amateuristische 'zolderkamerhobbyist'.

Als u in de buurt van Hoevelaken woont, zou u eens persoonlijk contact kunnen opnemen.
Daar houden ze wel van, vooral als u een paar keer aan de deur komt....... ;-)

Die eigenaar mag ook de algemene voorwaarden wel eens aanpassen......

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer