C.
door C. Henze Jul 15, 2016 om 10:47
Winkels & webshops

1621 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 15, 2016 om 10:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Komisch, ze zijn wegens het "laag seizoen" niet telefonisch bereikbaar.

Maar ik zie dat ze Facebook hebben en Twitter, dan daar maar even klagen.

marita5
door marita5 - Jul 15, 2016 om 10:54
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo C. Henze ,

Probeer eens via Twitter / of FB .

Contact met GoudenTuin

Heb je een vraag, bijvoorbeeld over je bestelling of een product?

C.
door C. Henze - Jul 15, 2016 om 10:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor je reactie,
Ik heb ze inderdaad ook via Facebook benaderd, helaas ook nog niets.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jul 15, 2016 om 11:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

11 juli is nog maar net 4 dagen geleden. Misschien even afwachten? Overigens: 10 tafels? Lijkt mij geen consumentenaankoop en dit forum is voor consumentenvragen.

Bedrijf is ook aangesloten bij webshop keurmerk, daar kun je ook terecht met een klacht. Maar 4 dagen lijkt mij erg kort om al te gaan klagen.

gerbera
door gerbera - Jul 15, 2016 om 16:18
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Lijkt mij geen consumentenaankoop en dit forum is voor consumentenvragen.

En toen was ineens de inhoud van het topic verwijderd??

Ma
door MacWally - Jul 15, 2016 om 17:26
151 Antwoorden / Vragen

Grappig. Vijf antwoorden op een vraag die er niet is. Of ligt dat aan mij.

tijger1
door tijger1 - Jul 15, 2016 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@macwally

Ja, dat ligt aan u. :-)) Wij hebben namelijk een glazen bol.

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2016 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Raar hoor, zo.n leeg veld bij de vraag.
Grapje van de redactie?

costnix
door costnix - Jul 15, 2016 om 17:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Schrijft u met witte inkt op wit papier? :-)

hutch
door hutch - Jul 15, 2016 om 17:42
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Het is een gewone webshop en zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk.

Ook vreemd dat de vraag verwijderd is, hoogstwaarschijnlijk door TS zelf, anders was het hele topic wel verwijderd.
Hier onder de originele vraag en daar is niets verkeerd aan:

Cookies
door Cookies Jul 15, 2016 om 22:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik meld het maar even, voordat er WEER blind vanuit gegaan wordt dat ik dit topic bij redactie gemeld heb: ik heb NIET gemeld.

ja
door janf43 Jul 15, 2016 om 23:47
733 Antwoorden / 0 Vragen

Hij zal ze net wel hebben ontvangen...

hutch
door hutch Jul 16, 2016 om 17:00
4517 Antwoorden / 29 Vragen

@Carola, als (...) de redactie dit verwijderd had, hadden ze het complete topic wel verwijderd. De redactie zal de gestelde vraag alleen m.i. nooit verwijderen. Ik vermoed hetzelfde als @Janf43 en @Gerbera. Zou toch wel netjes geweest zijn als TS dit zelf hier gemeld had.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2016 om 21:22
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Er wordt aan gewerkt.  Mocht het inmiddels verholpen zijn, dit stond bij veel gestelde vragen.

Er is iets mis gegaan

Het lijkt er op dat we iets in ons systeem kapot hebben gemaakt.

We zijn geinformeerd

We zijn geinformeerd over dit incident en zullen het zo snel mogelijk repareren.

http://www.goudentuin.nl/veelgestelde-vragen/

tenormin
door tenormin Jul 15, 2016 om 23:14
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Dat kan gebeuren @shoppie, maar verklaart nog niet waarom topic van de Kassa site is gehaald, toch? Nou ja, is weer eens wat anders: wit veld. ;-)

sjjoppy
door sjjoppy Jul 16, 2016 om 06:13
7226 Antwoorden / 3 Vragen

@tenormin, mijn antwoord was bedoeld om aan te geven dat de site van de gouden tuinen even buiten bereik is.
De inhoud van de link kan veranderen als het euvel is opgelost, vandaar de kopie van de oorspronkelijke tekst.
Heeft dus niets te maken met het verdwenen topic.

Cookies
door Cookies Jul 16, 2016 om 09:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sjoppie, de site was gewoon bereikbaar, ook gisteravond.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 16, 2016 om 10:25
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Carola, klopt er was alleen kennelijk geen contact mogelijk en dacht de oorzaak gevonden te hebben. Het stond nl bij veel gestelde vragen zoals in mijn eerste antwoord hierover te lezen was.

gerbera
door gerbera - Jul 15, 2016 om 22:41
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat de tafels inmiddels binnen zijn en de Ts daarom de inhoud heeft verwijderd. Was blijkbaar iets te voorbarig met zijn klacht.