du
door duivens18 Dec 3, 2012 om 15:03
Winkels & webshops

Jumbo

Hallo even een vraagje.
Jumbo maakt zo"n mooie reclame dat als je de vierde in de rij bent dat je dan alles voor niks krijgt maar in de praktijk werkt het dus niet.
Ik zelf heb het ondervonden en het gemeld toen kreeg ik nog een grote mond ook dat ik maar de winkel moest verlaten.
Onze zoon heeft het gehad die bleef staan en toen werdt er gedreigd met de politie.
Dus wie wil Jumbo nou als klant iemand eerlijk benaderen en doen wat ze zeggen of mensen die weglopen met dit gedrag mischien iets voor Kassa om het eens uit te proberen??

2702 25 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2012 om 15:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo duivens18,

Vraag is vaker voorbij gekomen.
Kijk eens hier.

mischien iets voor Kassa om het eens uit te proberen?
Voor contact met de redactie klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Dec 3, 2012 om 15:20
16849 Antwoorden / 108 Vragen

ach, duivens18, de meeste reclame op t.v. neemt men toch ook niet serieus. Maar 't zou inderdaad een grappig item worden als er een heleboel medewerkers van Kassa als "klant" een Jumbo zouden overvallen en zien of er echt ineens zoveel kassa's opengaan, zoals ze op TV ook suggereren: met andere woorden: om die gratis boodschappen moet wel "gevochten" worden, hoor.
Ik zou zeggen: volg de raad van Edrick3 op en leg het voor aan de redactie. Krijgen we ook eens een leuk item.

du
door duivens18 - Dec 3, 2012 om 15:23
23 Antwoorden / 5 Vragen

Heb het doorgestuurd naar Kassa dus afwachten maar.
Bedankt

dc
door dcz - Dec 3, 2012 om 15:30
439 Antwoorden / 1 Vragen

--Staat u als 4e wachtende in de rij dan krijgt u al uw boodschappen gratis.
De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende. De 4e wachtende klant is dus de 5e klant in de rij.
Personen die u vergezellen bij het boodschappen doen, tellen niet mee als wachtende klant.
Als alle kassa’s open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te maken.
De garantie geldt daarom alleen als niet alle kassa’s open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij aan kunt sluiten.-- JUMBO INFO

Cookies
door Cookies - Dec 3, 2012 om 15:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=duivens18 schreef op maandag 3 dec 2012, 15:03]
Jumbo maakt zo"n mooie reclame dat als je de vierde in de rij bent dat je dan alles voor niks krijgt maar in de praktijk werkt het dus niet.

Het is niet de bedoeling - zoals veel mensen doen - dat je speciaal gaat lopen wachten / uit gaat lopen kienen dat je de 4e in de rij wordt.

jo
door jorisw - Dec 3, 2012 om 15:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn zus heeft tot nu toe al 2x gratis boodschappen gehad bij de Jumbo. Het kan dus wel.

holstein
door holstein - Dec 3, 2012 om 16:32
922 Antwoorden / 16 Vragen

Jumbo komt zelf met deze regel en dan moeten ze er ook voor staan, maar je kunt het als klant ook overdrijven vind ik, zou er geen aanspraak op willen maken, dan maar minuut langer wachten.
Kan me de dag ook niet herinneren dat ik bij Jumbo lang moet wachten of is het voor u een wedstrijdje geworden om de vierde te zijn en schoppen ze je daar zomaar de winkel uit, apart hoor....

gompy2
door gompy2 - Dec 3, 2012 om 20:22
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Beste duivens18,

Toen je melding deed hoe je behandeld was in dat filiaal op de site van Jumbo,
deze dus -> Consumentenservice
wat voor antwoord kreeg je toen?

Of heb je nog niets gemeld?
Je probeert nu een compleet bedrijf de grond in te trappen omdat je in een bepaald filiaal onheus bejegend bent zoals jij beweerd.
Nou neem maar van mij aan dat je niet zomaar uit een winkel wordt gezet hoor.

zoekster
door zoekster - Dec 3, 2012 om 20:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik snap zo'n bedrijf niet die dit soort acties in het leven roept. Krijg je gezeur van. Ik sta zo vaak met 6 mensen voor me bij de kassa te wachten. Leuk is het niet, maar je gaat er toch niet dood aan?

diumenge
door diumenge - Dec 3, 2012 om 20:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad, beetje zwarte pieten dit ;-)

ha
door haverkamp - Dec 4, 2012 om 01:08
54 Antwoorden / 1 Vragen

Lijkt me zo irritant , dit soort klanten , wat er op loopt om een "voordeeltje te halen".
Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ik ruik de spruitjeslucht al.
Je wilt toch zeker zelf ook niet voor niks werken.
Maar wel helemaal verontwaardigd doen Bah.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 4, 2012 om 01:36
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=haverkamp schreef op dinsdag 4 dec 2012, 01:08]Lijkt me zo irritant , dit soort klanten , wat er op loopt om een "voordeeltje te halen".
Voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ik ruik de spruitjeslucht al.
Je wilt toch zeker zelf ook niet voor niks werken.
Maar wel helemaal verontwaardigd doen Bah.

Ben ik helemaal mee eens, er zijn mensen zijn die er gewoon op uit zijn en wachten tot ze de kans krijgen om dit te kunnen krijgen. Kan me wel voorstellen als men slecht in de financien zit om er voor in aan merking te komen.

pl
door plhb - Dec 28, 2012 om 16:32
10 Antwoorden / 3 Vragen

jumbo heeft er nog een: prijsgarantie, dat is een wassen neus, het gaat uitsluitend om spullen met exact hetzelfde etiket; juist de voordelige spullen (bv simpele melk) hebben eigen etiketten en vallen daar dus niet onder; simpele verpakte halfvolle melk is bij een ander goedkoper dan bij Jumbo.

dearagain
door dearagain - Dec 28, 2012 om 19:32
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*vorige week gehoord van een (nu ex-) Jumbo-klant, dat alle kassa's open waren en er toch 2 keer een vijfde in de rij ontstond

*de reclamerende klanten werden letterlijk door een overspannen manager afgeblaft!!! en kregen hun volle karren niet gratis mee

dc
door dcz - Dec 28, 2012 om 20:02
439 Antwoorden / 1 Vragen

En laat ik nou pasgeleden gehoord hebben dat er op sommige sites zelfbenoemde deskundigen rondwaren die ongestraft ongefundeerde en niet onderbouwde opmerkingen mogen dumpen.

En het schijnt zo te zijn dat , als je daar tegen ageert, deze fraaie deskundige kennelijk een een-tweetje met de redactie/moderator heeft....

gompy2
door gompy2 - Dec 28, 2012 om 20:16
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=plhb schreef op vrijdag 28 dec 2012, 16:32]jumbo heeft er nog een: prijsgarantie, dat is een wassen neus, het gaat uitsluitend om spullen met exact hetzelfde etiket; juist de voordelige spullen (bv simpele melk) hebben eigen etiketten en vallen daar dus niet onder; simpele verpakte halfvolle melk is bij een ander goedkoper dan bij Jumbo.
Daar gaat het toch ook om, de A-merken hebben allemaal hetzelfde etiket.
En om die prijs gaat het ook.
Op eigen huismerken of merken zoals het "euroshopper" of een gelijksoortig concept kan men toch nooit vergelijken?
Je kunt nu eenmaal geen appels met peren gaan vergelijken.

tijger1
door tijger1 - Dec 28, 2012 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=dearagain schreef op vrijdag 28 dec 2012, 19:32]*vorige week gehoord van een (nu ex-) Jumbo-klant, dat alle kassa's open waren en er toch 2 keer een vijfde in de rij ontstond

*de reclamerende klanten werden letterlijk door een overspannen manager afgeblaft!!! en kregen hun volle karren niet gratis mee

Als alle kassa's open zijn, telt vijfde in de rij niet.

dc
door dcz - Dec 28, 2012 om 22:22
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 28 dec 2012, 20:58][quote=dearagain schreef op vrijdag 28 dec 2012, 19:32]*vorige week gehoord van een (nu ex-) Jumbo-klant, dat alle kassa's open waren en er toch 2 keer een vijfde in de rij ontstond

*de reclamerende klanten werden letterlijk door een overspannen manager afgeblaft!!! en kregen hun volle karren niet gratis mee

Als alle kassa's open zijn, telt vijfde in de rij niet.

U is in de war,
juist dan geldt de regel wél!

Kan me zo voorstellen dat ze rond de kerst die regel even parkeren, is niet te doen....
Maar ga dat onze fraaie deskundige maar eens uitleggen, die komt nooit ergens want overal ruzie hè....

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2012 om 22:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, dcz jij begrijpt het niet. Doe de test.

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2012 om 22:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat is wel vreemd, want dcz zegt in een eerdere post dat het niet geldt als alle kassa's open zijn en nu zegt hij weer van wel. Een beetje al te veel bezig met dearagain, schat ik zo in.
Dearagain zit er overigens ook naast. Ook hij denkt dat het geldt als alle kassa's open zijn.

dc
door dcz - Dec 28, 2012 om 23:33
439 Antwoorden / 1 Vragen

Wellicht wat krom geformuleerd maar de gratis boodschappenregel geldt niet als alle kassa's open zijn.
Kan me nog steeds voirstellen dat deze regel tijdens de kertinkopen niet opgaat..is niet tegenop te boksen..
Zo goed?

zoekster
door zoekster - Dec 28, 2012 om 23:35
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wel erg krom geformuleerd. Want waarom dan tegen tijger1 ingaan?
Zij was toch in de war?

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 29, 2012 om 01:26
468 Antwoorden / 16 Vragen

Nou dit lijkt mij iets eerder voor het forum 'Discussies'! Dit zullen meer 'Jumbo-klanten' overkomen mijn inzien.

"Hallo, vaarwel JUMBO!"

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 29, 2012 om 01:32
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=gompy2 schreef op vrijdag 28 dec 2012, 20:16][quote=plhb schreef op vrijdag 28 dec 2012, 16:32]jumbo heeft er nog een: prijsgarantie, dat is een wassen neus, het gaat uitsluitend om spullen met exact hetzelfde etiket; juist de voordelige spullen (bv simpele melk) hebben eigen etiketten en vallen daar dus niet onder; simpele verpakte halfvolle melk is bij een ander goedkoper dan bij Jumbo.
Daar gaat het toch ook om, de A-merken hebben allemaal hetzelfde etiket.
En om die prijs gaat het ook.
Op eigen huismerken of merken zoals het "euroshopper" of een gelijksoortig concept kan men toch nooit vergelijken?
Je kunt nu eenmaal geen appels met peren gaan vergelijken.

De vraag van ts: "Hallo even een vraagje.
Jumbo maakt zo'n mooie reclame dat als je de vierde in de rij bent dat je dan alles voor niks krijgt maar in de praktijk werkt het dus niet.
Ik zelf heb het ondervonden en het gemeld toen kreeg ik nog een grote mond ook dat ik maar de winkel moest verlaten.
Onze zoon heeft het gehad die bleef staan en toen werd er gedreigd met de politie.
Dus wie wil Jumbo nou als klant iemand eerlijk benaderen en doen wat ze zeggen of mensen die weglopen met dit gedrag misschien iets voor Kassa om het eens uit te proberen??"

Gompy nog aan toe!

Ts heeft het wel over het gratis verkrijgen van de boodschap(pen) bij elke vierde klant in de rij voor de kassa!

dearagain
door dearagain - Dec 31, 2012 om 18:15
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*info

Hoe werkt de korte wachttijdgarantie?
Wanneer u als 4e, 5e, 6e enz. wachtende in de rij staat, er nog een extra kassa open kan en er geen kortere rij is, krijgt u uw boodschappen gratis!
De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet als wachtende.
Personen die vergezellen bij het boodschappen doen, worden niet meegerekend als wachtenden.
Zodra u 4e wachtende bent, dient u dit direct kenbaar te maken bij de kassamedewerker.
Wacht niet tot u zelf wordt geholpen, achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was.
Voor de servicebalie geldt de garantie alleen indien de balie in lijn ligt met gewone kassa’s en voorzien is van een (korte) loopband of is aangegeven als een mandjeskassa.
In winkels met zelfscankassa’s geldt de garantie apart voor gewone kassa’s en zelfscankassa’s.
Defecte kassa’s (als we dat duidelijk hebben aangegeven) zijn niet inzetbaar en tellen dus niet mee.
U krijgt uitsluitend de boodschappen gratis die zich in uw winkelwagen of –mandje bevonden toen u als 4e wachtende aansloot in de rij.

*er had dus 'niet alle kassa's bezet' moeten staan in mijn eerste bericht