Jumbo aanbieding, maar toch niet
Jumbo heeft deze week een aanbieding van 2 verspakketten voor € 9,00. Vervolgens kunnen ze er zelf weer eens 1 niet leveren. En berekenen voor het wel geleverde verspakket de volle prijs van € 6.99. Kan dat zomaar? Jumbo legt het risico en de consequensties van het (herhaaldelijk) niet kunnen leveren van artikelen volledig bij de klant neer. Zonder deze aanbieding waren de verspakketten iet besteld. Makkelijk dus om als Jumbo aanbiedingen te doen en op deze wijze gewoon artikelen toch voor de volle prijs te leveren. Jumbo zelf geeft niet thuis.
Eerlijk gezegd snap ik je probleem niet. Jumbo kan niet leveren als zij, dat is hier zeker van toepassing, ook niet gleverd krijgen en dan is - mijns inziens - logisch dat je dan geen gebruik maakt van de aanbieding van 2 voor 9,00 euro.
Wat je had kunnen vragen of je een tegoedbon kon krijgen en de aanbieding dan alsnog kunt kopen als dan wel aan Jumbo geleverd is.
Enne... wellicht hebben er ook ergens kleine lettertjes gestaan...
Of het gemakzicht is van Jumbo?? Nah, dat denk ik zeker niet. Zoals gezegd... wat Jumbo niet geleverd krijgt, kan Jumbo ook niet aan hun klanten leveren.
Bent u zelf in de winkel en ziet u dat de aanbieding niet aanwezig is? Dan gaat u of akkoord met 1 pakket of koopt iets anders. Bestelt u online (zoals ik) krijg ik altijd bericht of er al of niet alles kan worden geleverd. Kan ik voor vervangend product vragen of het laten vervallen. Aanbiedingen zijn immers vaker uitverkocht dan.... Overigens, Jumbo is best "thuis" hoor, op 0800 5862626 staan ze u graag te woord alleen, wat er niet is kunnen ook zij niet tevoorschijn toveren.
Jumbo geeft niet thuis? Begint u eens uw klacht schriftelijk in te dienen bij de officiele klantenservice. En daarnaast lijkt het mij nuttig de klacht op de verschillende Nederlandse fora en beoordelingssites te zetten. Mocht u van Jumbo een onbevredigend antwoord krijgen dan kunt u als het goed is tegen geringe kosten naar een geschilencommisie.
pakket niet aannemen als het niet compleet is zou ik zeggen!! al zullen ze dan weer zeggen dat je de 50 Euro boete moet gaan betalen.
persoonlijk zou ik ze eens gaan bellen en hen vragen waarom ze daar op deze manier mee omgaan omdat zij de afspraak niet nakomen!!
Staat je antwoord wel bij de juiste vraag? Is mij ook al eens gebeurd.
ja ik denk het wel Sira, gaat om Jumbo en ik neem aan levering aan huis!!
Als je in de Jumbo zelf loopt en een 2de pakket is er niet laat je het zowiezo wel liggen..
Dan sorry, ik kon de € 50,- niet plaatsen. Dat komt dan weer omdat ik nooit bestel.
Ja ik ook niet eigenlijk maar er staat HET geleverde dus ik ging daar maar vanuit..
Vreemd want als u er twee voor de prijs van één kunt bestellen ziet u online ook dat er twee geleverd kunnen worden en wordt de korting bij het betalen op het totaalbedrag in mindering gebracht.
Wat wel vaker voorkomt is dat men er één besteld met de gedachte er twee te krijgen omdat er een aanbieding op van toepassing is maar zo werkt het niet meer.
Zag vanochtend in mijn jumbo nog veel verspakketten staan, maar ook dat veel klanten er 2 in hun winkelwagentje legden. Maar bij alle aanbiedingen gelden de voorwaarden van op is op (deze en een soortgelijke opmerking kunje ook online vinden), en daardoor kun je niets claimen. Je kunt hooguit proberen om morgen en de dag er na weer te bestellen en kijken of ze dan wel op voorraad zijn. De verspakketten worden zeer regelmatig aangevuld, althans in de winkel.
En ja, aanbiedingen zijn een verdienmodel. Er wordt gehoopd dat een klant een ander product neemt als de aanbieding uitverkocht is.
Gewoon bij een andere winkel gaan bestellen. En vooral niets laten weten aan Jumbo. Als bedrijven ergens moeite mee hebben is het niet weten waarom klanten wegblijven. Klagende klanten zijn prima, die willen meestal klant blijven.
Ja dat kunnen ze,maar heb je niet zien staan dat ze er geen 2 hadden?
Dat zie je normaal wel staan,zeker bij de jumbo
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?
Wij hebben een Carver gekocht in mei 2024, nieuw, bij de dealer Bourguignon in Leeuwarden. Het voertuig geeft steeds storingen waardoor hij niet verder kan rijden en dan opgehaald moet worden voor reparatie. Het is steeds dezelfde storing. Daar is de Carver nu al 4 x voor opgehaald. Het is een onbetrouwbaar voertuig geworden. Bij de laatste keer is er tijdens de testrit schade ontstaan, het voertu ... Lees meer
Keuze pakketdienst retourzending webshop
Mag ik juridisch zelf de pakketdienst kiezen voor het retourzenden van een artikel uit webshop (ik kies de goedkoopste)? Of ben ik gehouden aan de pakketdienst die de webshop mij oplegt? Lees meer
Ik wil dat Stella de E-bike terug neemt. Vlg hfd knt. geldt de bedenktijd niet a
Volgens het hfd.kant. van Stella, is de bedenktijd niet gelding als de fiets niet in de bus is gekocht! Kan dat? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer