Ma
door MarcoH67 Sep 26, 2024 om 12:19
Winkels & webshops

Jumbo aanbieding, maar toch niet

Jumbo heeft deze week een aanbieding van 2 verspakketten voor € 9,00.   Vervolgens kunnen ze er zelf weer eens 1 niet leveren. En berekenen voor het wel geleverde verspakket de volle prijs van € 6.99.   Kan dat zomaar?  Jumbo legt het risico en de consequensties van het (herhaaldelijk) niet kunnen leveren van artikelen volledig bij de klant neer. Zonder deze aanbieding waren de verspakketten iet besteld. Makkelijk dus om als Jumbo aanbiedingen te doen en op deze wijze gewoon artikelen toch voor de volle prijs te leveren.  Jumbo zelf geeft niet thuis.

1260 8 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Sep 26, 2024 om 12:49
935 Antwoorden / 3 Vragen

Eerlijk gezegd snap ik je probleem niet. Jumbo kan niet leveren als zij, dat is hier zeker van toepassing, ook niet gleverd krijgen en dan is - mijns inziens - logisch dat je dan geen gebruik maakt van de aanbieding van 2 voor 9,00 euro.

Wat je had kunnen vragen of je een tegoedbon kon krijgen en de aanbieding dan alsnog kunt kopen als dan wel aan Jumbo geleverd is.

Enne... wellicht hebben er ook ergens kleine lettertjes gestaan...

Of het gemakzicht is van Jumbo?? Nah, dat denk ik zeker niet. Zoals gezegd... wat Jumbo niet geleverd krijgt, kan Jumbo ook niet aan hun klanten leveren.

tenormin
door tenormin - Sep 26, 2024 om 13:05
16945 Antwoorden / 109 Vragen

Bent u zelf in de winkel en ziet u dat de aanbieding niet aanwezig is? Dan gaat u of akkoord met 1 pakket of koopt iets anders. Bestelt u online (zoals ik) krijg ik altijd bericht of er al of niet alles kan worden geleverd. Kan ik voor vervangend product vragen of het laten vervallen. Aanbiedingen zijn immers vaker uitverkocht dan.... Overigens, Jumbo is best "thuis" hoor, op 0800 5862626 staan ze u graag te woord alleen, wat er niet is kunnen ook zij niet tevoorschijn toveren.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 26, 2024 om 13:07
2281 Antwoorden / Vragen

Jumbo geeft niet thuis? Begint u eens uw klacht schriftelijk in te dienen bij de officiele klantenservice. En daarnaast lijkt het mij nuttig de klacht op de verschillende Nederlandse fora en beoordelingssites te zetten. Mocht u van Jumbo een onbevredigend antwoord krijgen dan kunt u als het goed is tegen geringe kosten naar een geschilencommisie.

1paul
door 1paul - Sep 26, 2024 om 13:57
3347 Antwoorden / 0 Vragen

pakket niet aannemen als het niet compleet is zou ik zeggen!! al zullen ze dan weer zeggen dat je de 50 Euro boete moet gaan betalen.

persoonlijk zou ik ze eens gaan bellen en hen vragen waarom ze daar op deze manier mee omgaan omdat zij de afspraak niet nakomen!!

sira
door sira Sep 26, 2024 om 14:19
2568 Antwoorden / 24 Vragen

Staat je antwoord wel bij de juiste vraag? Is mij ook al eens gebeurd.

1paul
door 1paul Sep 26, 2024 om 16:35
3347 Antwoorden / 0 Vragen

ja ik denk het wel Sira, gaat om Jumbo en ik neem aan levering aan huis!!

Als je in de Jumbo zelf loopt en een 2de pakket is er niet laat je het zowiezo wel liggen..

sira
door sira Sep 26, 2024 om 17:06
2568 Antwoorden / 24 Vragen

Dan sorry, ik kon de € 50,- niet plaatsen. Dat komt dan weer omdat ik nooit bestel.

1paul
door 1paul Sep 26, 2024 om 17:11
3347 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik ook niet eigenlijk maar er staat HET geleverde dus ik ging daar maar vanuit..

ro
door ronny530 - Sep 26, 2024 om 14:14
2904 Antwoorden / 41 Vragen

Vreemd want als u er twee voor de prijs van één kunt bestellen ziet u online ook dat er twee geleverd kunnen worden en wordt de korting bij het betalen op het totaalbedrag in mindering gebracht.
Wat wel vaker voorkomt is dat men er één besteld met de gedachte er twee te krijgen omdat er een aanbieding op van toepassing is maar zo werkt het niet meer.

Janzegt
door Janzegt - Sep 26, 2024 om 14:18
160 Antwoorden / Vragen

Zag vanochtend in mijn jumbo nog veel verspakketten staan, maar ook dat veel klanten er 2 in hun winkelwagentje legden. Maar bij alle aanbiedingen gelden de voorwaarden van op is op (deze en een soortgelijke opmerking kunje ook online vinden), en daardoor kun je niets claimen. Je kunt hooguit proberen om morgen en de dag er na weer te bestellen en kijken of ze dan wel op voorraad zijn. De verspakketten worden zeer regelmatig aangevuld, althans in de winkel.
En ja, aanbiedingen zijn een verdienmodel. Er wordt gehoopd dat een klant een ander product neemt als de aanbieding uitverkocht is.

rj
door rjw - Sep 27, 2024 om 08:10
3388 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon bij een andere winkel gaan bestellen. En vooral niets laten weten aan Jumbo. Als bedrijven ergens moeite mee hebben is het niet weten waarom klanten wegblijven. Klagende klanten zijn prima, die willen meestal klant blijven.

wi
door witteke - Sep 27, 2024 om 10:35
76 Antwoorden / 15 Vragen

Ja dat kunnen ze,maar heb je niet zien staan dat ze er geen 2 hadden?
Dat zie je normaal wel staan,zeker bij de jumbo