kn
door knabbel13 Feb 20, 2016 om 11:28
Winkels & webshops

JUMBO spaarzegels Feynoord handdoeken

Je kon bij sommige JUMBO's sparen voor Feyenoord handdoeken. Kaarten moesten voor 31 Januari ingeleverd worden. Dus ik voor de uitersste datum naar een ander JUMBO gegaan. Mijn JUMBO doet niet mee achteraf? Werd er gezegt die handoekken komen pas 16 Februari.........weer terug. Nee pas 19 Februari..al weer parkeergeld weg. Moet ik bellen.wanneer ze wel hebben. Mailen helpt niet. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen nog steeds geen handdoek?

2257 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 20, 2016 om 11:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al een klachtenformulier ingevuld en gestuurd: http://hallo.jumbo.com/klantenservice/stel-een-vraag/algemeen

edison
door edison - Feb 20, 2016 om 19:09
64 Antwoorden / 0 Vragen

Jou Jumbo doet niet mee achteraf? Hoezo achteraf, heb je daar dan wel gespaard, want dan doen ze toch ook mee of je hebt ook weer in een andere Jumbo gespaard.
Zou natuurlijk iets uit kunnen lopen, maar het gaat toch maar om handdoeken, je kunt toch ook gewoon even bellen, al dat parkeergeld.......

gompy2
door gompy2 - Feb 20, 2016 om 19:37
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom plaag je jezelf zo met dat Feyenoord?

Mmwaaahhh...

tenormin
door tenormin Feb 20, 2016 om 20:03
16847 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Is wel grappig. zeg. (Ben je ziek geweest)? Fijn dat je er weer bent.

gompy2
door gompy2 Feb 21, 2016 om 11:17
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Tenormin.

Nee hoor, niet ziek geweest, alleen druk druk druk met van alles en niks...

Kijk nog wel mee, alleen valt het niet mee om een beetje wegwijs te worden met die nieuwe look van dit forum.

Hou je taai en geniet er van, en dat doe je wel merk ik ;)

Suc6

tenormin
door tenormin Feb 21, 2016 om 12:16
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, dat is fijn te lezen. Druk, druk is niet erg. En wegwijs worden valt inderdaad nog niet mee. "Dat je dat merkt!". Ben weer pleite van 24.2 t/m 19.5; dus genieten!

gerbera
door gerbera - Feb 21, 2016 om 14:30
7372 Antwoorden / 14 Vragen

ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Een troost voor u, dat worden de spelers van feyenoord ook al een tijdje. Straks gooit de trainer de handdoek in de ring, kan u hem ophalen;-)

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 21, 2016 om 18:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klik, weet u wel zeker dat u zo'n handdoek wil hebben? ;-)

costnix
door costnix - Feb 22, 2016 om 12:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Toch in 010 ingeleverd en niet in 020?

kn
door knabbel13 - Mar 9, 2016 om 14:05
33 Antwoorden / 17 Vragen

Nou ik heb ze eindelijk in huis: Maar ze bevallen me echt niet.