Ruiter33
door Ruiter33 Feb 27, 2023 om 17:29
Winkels & webshops

Klacht over een webshop melden

Is het mogelijk dat u dit soort klachten inventariseert en daar (evt) verder onderzoek naar doet?
Misleidende én onjuiste informatie op de site van Vero Moda (Onderdeel van Bestsellers Handels B.V.)

De tijdens het retourproces in beeld gebrachte kosten van een retourzending worden later "zomaar" verhoogd.

Ondanks dat ik dat heb kunnen aantonen weigert men mij tegemoet te komen.

Bij verzendkosten wordt gesuggereerd dat dat gratis is bij bestelling boven de €50,--

Later blijkt dat dan slechts te gelden voor een afhaalpunt. Want wil je die bestelling thuis bezorgd krijgen moet je alsnog de

volle mep betalen...

Vele vergelijkbare klachten, ook bij andere onder de paraplu v Bestsellers Handels B.V. valende "webshops"; Kijk maar op Trustpilot!

893 5 Rapporteer

sira
door sira - Feb 27, 2023 om 17:37
2531 Antwoorden / 24 Vragen

Het staat toch ècht in de voorwaarden. Als u de volgende keer bij een voor u onbekende webshop bestelt, toch even de voorwaarden van verzending lezen. Doe ik zelf wel altijd.
https://veromoda.zendesk.com/hc/nl-nl/articles/10463298782353

ne
door neodutchio - Feb 27, 2023 om 18:00
5245 Antwoorden / 12 Vragen

Jaren terug heb ik wel eens een inventarisatie gemaakt van nepshops die hier voorbij kwamen. Maar daar ben ik mee gestopt.
Als u hoopt dat de redactie van Kassa een lijst gaat bijhouden, dan zou ik dat aan de redactie moeten vragen. Al betwijfel ik dat ze dat gaan doen. Het is een televisieprogramma, geen helpdesk of onderzoeksbureau.

Mabelle
door Mabelle Feb 27, 2023 om 20:36
596 Antwoorden / 1 Vragen

Vero Moda is geen dropshipper en is zeker geen nepshop. Heeft ook gewoon stenen winkels. Bestaat al jaren.

ne
door neodutchio Feb 27, 2023 om 20:38
5245 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb geen uitspraken over Vero Moda gedaan, ik heb aangegeven dat ik eerder een inventarasatie gedaan heb, zoals TS vraagt.

Mabelle
door Mabelle Feb 27, 2023 om 20:49
596 Antwoorden / 1 Vragen

TS heeft het over Vero Moda en jij hebt het over nepshops in je antwoord. Daarmee wek je de indruk, zeker richting TS, dat VM op dat lijstje zou thuis horen.

ne
door neodutchio Feb 27, 2023 om 21:31
5245 Antwoorden / 12 Vragen

"Wel eens een lijst bij gehouden van" zegt niets over Vero Moda.

rj
door rjw - Feb 27, 2023 om 19:17
3368 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt het over retourproces en iets thuis bezorgd krijgen. Waar gaat het nu precies om?

Mabelle
door Mabelle - Feb 27, 2023 om 20:39
596 Antwoorden / 1 Vragen

Vero Moda is een betrouwbare webshop. Heeft ook gewoon stenen winkels. Tja, als mensen net als jij niet goed lezen, dan krijg je zomaar veel klachten.

Heb het even nagekeken, Vero Moda heeft 54 winkels in Nederland https://www.veromoda.com/nl-nl/store-locator

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2023 om 20:45
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Ga er maar van uit dat alle fecebook advertentie 99,999999999% niet betrouwbaar zijn.

Mabelle
door Mabelle Feb 27, 2023 om 20:51
596 Antwoorden / 1 Vragen

Jouw reactie is ook niet betrouwbaar. Er is niks onbetrouwbaars aan VM. En nee, ik werk er niet.

rj
door rjw Feb 27, 2023 om 23:10
3368 Antwoorden / 5 Vragen

Vero Moda is een gewone winkel, onderdeel van het Deense Bestsellers net als Jack&Jones, Selected Homme en nog merken.

Heeft niets met FB ads te maken.