lizavaals
door lizavaals Mar 6, 2021 om 17:38
Winkels & webshops

Koopzegels AH

Hoe kan je digitale koopzegels laten uitbetalen in kontanten bij AH

24914 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 6, 2021 om 17:45
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Bij de service balie kan je, via een code, cash ontvangen of je krijgt je gespaarde zegels op je boodschappen in mindering. Kijk maar even bij AH op de site.

ma
door malty - Mar 6, 2021 om 17:46
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens langs bij de servicebalie in de AH winkel.

br
door bravehenk - Mar 6, 2021 om 17:48
206 Antwoorden / 0 Vragen

www.ah.nl/klantenservice/spaaracties/koopzegels

Google is je grootste opzoek vriend

tenormin
door tenormin Mar 6, 2021 om 17:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 6, 2021 om 18:05
16845 Antwoorden / 202 Vragen

En dus: waarom deze vraag niet gewoon bij de servicebalie van uw AK winkel gesteld?

lizavaals
door lizavaals Mar 6, 2021 om 18:10
5 Antwoorden / 11 Vragen

Heb ik geprobeerd, ze zeggen,dat ze geen tijd hebben.Ik ben 71 en heb parkinson.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 6, 2021 om 18:18
16845 Antwoorden / 202 Vragen

In dat geval zou ik dat melden bij https://www.ah.nl/klantenservice en dze service (gratis) van de Consumentenbond is ook een optrie: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/albert-heijn/details?companyId=25f5e7bc-eb57-434b-91c8-40a2b6b6908b en dsan vooral m.b.t. het geen tijd voor u hebben. Juist AH heeft klantenservice 'hoog in het vaandel' en vraagt ook met regelmaat via een klantenpanel naar de ervaringen m.b.t. de service.

Donuts
door Donuts - Mar 6, 2021 om 18:31
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik kan me voorstellen dat ze geen tijd hebben om de procedure helemaal uit te gaan leggen, terwijl alle benodigde informatie gewoon op de site van AH staat.

Edit: vergeet uw smartphone niet mee te nemen voor uitbetaling.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Mar 7, 2021 om 14:54
1389 Antwoorden / 10 Vragen

NIet elke site is altijd 100% duidelijk voor oudere  in andere tijd opgegroeide.
Engelse woorden  beheersen ze vaak niet of begrepen die totaal verkeerd.

Als de dame klantenservice  Fuck You roept,   dan weiger ik, keurig getrouwd tenslotte!

Ne
door Nelromgens - Mar 8, 2021 om 11:44
1 Antwoorden / Vragen

Uitbetalen digitale zegels: gewoon bij de service belie AH met de digitale zegels en bonuskaart bij de hand

Annelies Nieuwenhuis
door Annelies Nieuwenhuis - Mar 8, 2021 om 13:08
1 Antwoorden / Vragen

Ja die kun je bij de service balie inleveren nooit geen problemen mee

mi
door missgoogle - Mar 8, 2021 om 14:48
5 Antwoorden / 2 Vragen

Ja, dat kan. Persoonlijk heb ik liever dat zij het op mijn bankrekening storten om zo weinig mogelijk contant geld op zak te hebben.