sympathy
door sympathy Sep 17, 2013 om 23:00
Winkels & webshops

Korting? Dat staat er niet bij toch?

Vandaag bij de Em-te aan de Spindop in Ede geweest. Vijftig producten met 50% korting volgens de folder.
Aan het einde van elke gang/stelling, daar waar je de hoek om gaat naar de volgende gang, hebben dan zo'n korte stelling waar men vaak de reclame-artikelen vindt. Zo was dat hier ook. Echter, wij vonden daar op de bovenste schap sixpacks met bier en op de schappen eronder andere producten. Boven de stelling hingen grote borden die verwezen aar de korting en bij de onderste schappen vond je ook nog aparte kaartjes bij de actieproducten. Bij de sixpacks vond je die niet en werd ook verder niet ergens vermeld. Omdat ze toch in een actie-stelling stonden, gingen wij ervan uit dat de actie daar ook voor gold. Nog even met een sixpack naar een scanner gelopen om de prijs te checken; min 50%? Prima. Enfin, de caissière dacht er toch anders over. Ondanks dat het sixpack tussen actieproducten stond gold de korting hier niet voor omdat dit niet op een apart kaartje bij het product vermeld stond. Mijn reactie dat het dan toch wel wat misleidend is werd genegeerd. Gelukkig kreeg ik wel mijn geld terug. Kwaad verliet ik de winkel. Helaas was dit niet mijn eerste slechte ervaring met Em-te Spindop Ede.

743 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Sep 17, 2013 om 23:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=sympathy schreef op dinsdag 17 sep 2013, 23:00] Helaas was dit niet mijn eerste slechte ervaring met Em-te Spindop Ede.
En toch weer terugkomen....

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2013 om 23:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat is uw vraag?

sympathy
door sympathy - Sep 17, 2013 om 23:33
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ja, waarom terugkomen? Ik kwam daar eigenlijk voor de Lidl, die zit er op tien meter afstand. Bij de Em-te zag ik de affiches met de actie-informatie en heb mij erdoor laten verleiden. Helaas.

Mijn vraag? Wat had ik in de omschreven situatie kunnen/mogen doen? Welke rechten heb ik? Is de enige oplossing deze winkel voortaan te negeren? Ik zie het liefst dat zo'n winkel z.s.m. gepaste maatregelen neemt n.a.v. (terechte) klachten of dat er anders z.s.m. een andere winkel voor in de plaats komt. Mijn vraag is dus eigenlijk: hoe zorg ik ervoor dat ik mijn frustratie als klacht verwoord en waar dien ik deze in als de betreffende winkel het negeert en mijn rechtsbijstand er niets mee kan? En dan dus ook met een zo groot mogelijke kans op acceptabel resultaat?

ar
door arjenvd - Sep 18, 2013 om 00:08
22 Antwoorden / 0 Vragen
0

Even met iemand van de winkel naar de scanner lopen die aangaf dat er inderdaad 50% korting op zat?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 18, 2013 om 18:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Scanner en kassa vissen beide uit dezelfde database..

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2013 om 11:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo sympayhy,

Nog even met een sixpack naar een scanner gelopen om de prijs te checken; min 50%? Prima.

Hoezo 'Prima'? Gaf die scanner een lagere prijs aan?
Kan me dat niet voorstellen, want zoals lekkerisdat al aangeeft: gegevens komen uit dezelfde database.

Mocht dit tóch zo zijn, dan had je een punt en zou ik naar de manager gestapt zijn.

En .... en stond dus géén kortings-/actiekaartje bij!
Dat jij denkt dat je korting krijgt omdat het op een bepaalde plaats opgestapeld stond doet niet ter zake!


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer