Mag Samsung termijnen zo lang oprekken dat er afwijzingen kunnen plaatsvinden ni
Samsung en Coolblue geven premies bij aankoop van appartauur. Dit moet je als klant achteraf claimen met veel documenten via Facebook die telkens in technisch Engels door Nederlandse vestigingen van Samsung worden afgewezen. Er wordt geen hulp geboden maar alleen afwijzingen gecommuniceerd. Als klant krijg je het gevoel dat men de premie van nota bene 500 euro niet wil uitkeren en het daarom zo moeilijk mogelijk maakt. Deze vorm van cash back acties zijn volledig overbodig en kunnen up front worden afgewikkeld dus bij aankoop/betaling van de apparatuur.
Ik pleit voor afschaffing van dit soort klant-onvriendelijke acties die vooral ouderen treft die foto's moeten maken en moeten uploaden en documenten moeten versturen via Messenger en vervolgens een antwoord krijgen van een virtuele aasistent die zegt nog in training te zijn!
Hoe moeilijk kun je het klanten maken terwijl het zo makkelijk kan, zegt deze specialist op retailgebied, en ontevreden klant. Wellicht is dit een item voor een uitzending of actie.
Graag overleg en een reactie. [Edit redactie: persoonsgegevens]
U kunt deze vraag voorleggen aan de redactie van Kassa, u bent nu op het forum.
https://www.bnnvara.nl/kassa/over
Cash back acties gaan altijd uit van de fabrikant en niet van de winkel. Onterecht om Coolblue hier te beschuldigen voor acties van de fabrikant.
Als je je houdt aan de voorwaarden die gesteld worden aan een cashback actie dan zal de fabrikant het geld aan u overmaken dus lees goed de voorwaarden.
Waarom worden ouderen er weer aan de haren bijgesleept.
Jij heb kennelijk een probleem dat je niet op kunt lossen.Misschien zou je hier eens duidelijk kunnen schrijven wat je probleem precies is, dan is er vast wel iemand die je een advies kan geven.
Als retail 'specialist' zou het u toch bekend moeten zijn dat een Samsung cashback zeker niet alleen geclaimd kan worden middels FB Messenger maar ook via hun site, zie https://www.samsung.com/nl/promo/
Verder vraag ik me af waarom u zich met uw vraag beperkt tot Samsung, aangezien cashbacks van Philips, LG, Sony etc. etc. op dezelfde wijze plaatsvinden als die van Samsung.
Graag reactie op mijn vraag.
Aanvullend op al gegeven reacties: de wijze van claimen van de 'cash-back' wordt bij deze acties altijd duidelijk aangegeven en dat is dus door u klaarblijkelijk over het hoofd gezien. Cool blue geeft als ook al gezegd geen premies op producten, dat doet de fabrikant. Het lezen resp. nagaan van de voorwaarden is anders dan u stelt niet moeilijk en geschiedt dus helemaal nooit via Facebook. Dat u dat niet weet als 'retailspecialist verbaast mij ook.
Wij kunnen als niet aan bnnvara vrijwillige deelnemers aan het vraag & antwoord forum niet besluiten wat er wel of niet als item behandeld zal gaan worden.
Wij proberen op adviezen te geven of antwoorden die naar onze mening op basis van kennis, kunde en/of ervaring juist zijn.
U heeft de opmerking om uww telefoonnummer te verwijderen kennelijk en ook helaas genegeerd. De melding ervan op deze site betekent dat uw telefoonummer over de gehele wereld door iedereen die een i-net aansluiting heeft gezien kan worden en dus ook gebruikt, lees misbruikt.
Blijkbaar is er sprake van parallelimport uit een ander EU-land of geen EU-land geweest. En dan kan het vervelend worden om die claim te bewerkstelligen.
Meestal is vooraf op de (officiële) website van het bedrijf - in dit geval Samsung - te lezen welke Nederlandse bedrijven meedoen - onder die actie vallen - en als die naam van het bedrijf niet wordt genoemd, dan is het 'geen zuivere koffie' om daar uw aankoop te doen.
Ik pleit voor afschaffing van dit soort klant-onvriendelijke acties die vooral ouderen treft
Wist u dat ouderen best wel slim genoeg zijn en zich niet blindstaren op "gratis" of zgn geld terug acties.
Wist u dat dit soort acties van de fabrikant uit geregeld worden en niet door de verkoper.
Wist u dat de verkoper dit geld niet gaat voorschieten in de hoop dat ze het ooit van de fabrikant terug zien.
Wist u dat degelijke acties aan allerlei voorwaarden moet voldoen alvoor u geld ziet.
Wist u dat veel mensen deze niet of slecht gedeeltelijk lezen.
Wist u dat, gelet op de Engelsche communicatie, deze actie hier mogelijke niet van toepassing is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer