ok
door okkievanos Sep 13, 2021 om 13:48
Winkels & webshops

Mastercard aanbiedingen alleen voor INSTA gebruikers, mag dat?

Voor aanbiedingen van Mastercard ben je verplicht om je aan te melden bij Insta, waarom?

1299 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2021 om 13:54
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, idere aanbieder kan dat zelf bepalen Ik heb wel de vraag of u deze vraag / uw probleem ies uitgebreider wilt stellen omdat ik op het i-net niet veel meer kan vinden dat dit: https://www.mastercard.nl/nl-nl/personal/voordelen-mastercard.html hetgeen op mij overkomt als een veel bredere mogelijkheid dan dat u noemt en ik niets zie over verplicht aanmelden bij Insta (tenzij het een Instacard product is???)

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Sep 13, 2021 om 15:44
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Geen Idee,   mijn buitenlandse  Masterkaart werkte zelfde,

ook de voorwaarden van aankoop garantie en zo.

Ik heb deze al  weer 4 jaren en nog nooit van Insta gehoord.

Zie ook een link naar Insta  of zo dus  lastig zo antwoorden, of zijn dit nieuwe veiligheids eisen in NL?

pe
door pebk - Sep 13, 2021 om 15:52
583 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat mag. Bij AH krijg je bijvoorbeeld ook alleen de bonusaanbieding wanneer je een bonuskaart hebt.

Waarschijnlijk hebben de twee bedrijven een deal gesloten. Mastercard zal wel geld krijgen van Facebook of andersom. Apps als Instagram kunnen u volgen en data van u verzamelen, die weer gebruikt kan worden om gerichte reclame te sturen. Bij de bonuskaart geldt dat net zo.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Sep 14, 2021 om 10:51
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je Instagram als INSTA vermeld heb ik dat niet door als nooit gebruiker....

Een afkorting in je vraag...  maar   dan heb je geen echte Master gehaald...

Bedoel ik nu die kaart of oude Renault Bus nu?

gerbera
door gerbera - Sep 13, 2021 om 16:21
7372 Antwoorden / 14 Vragen

U bent daar zeker via "feestboek"terecht gekomen. Als u een Mastercard wenst kunt u die gewoon bij uw bank aanvragen zonder onzinnige aanmeldingen.. INSTA is een Amerikaanse bankinstelling en geven hun eigen INSTA kaart uit.

rj
door rjw - Sep 13, 2021 om 20:36
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Wat is hier dan vreemd aan? De ANWB Visa kan je ook alleen maar krijgen als ANWB lid. En zo zijn er nog veel meer bedrijven die exclusief een kaart leveren voor hun klanten.

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2021 om 22:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, dat mag. Lees de voorwaarden eens van Insta en van uw kaart.

Neem een kaart van een Nederlandse bank of van Visa.
https://www.icicibank.com/Personal-Banking/insta-banking/terms-and-conditions.page?#toptitle