ca
door carolienchrist Mar 9, 2017 om 17:57
Winkels & webshops
Prominent

Wij hebben bij prominent 2 stoelen van € 3000,- per stuk gekocht ruim een jaar geleden.
Kijk eens naar de foto of jullie het normaal vinden dat een stoel van die prijsklasse er na een jaar zo uitziet.
Prominent bied ons niets anders aan als hem met hetzelfde schuim opvullen.
Wij vinden dat onacceptabel. Laat eens horen wat jij er van vind.

5298 5 Rapporteer

ne
door neodutchio - Mar 9, 2017 om 19:23
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Wat vindt u het probleem aan de stoel? Is dat de plooivorming in de rug? Dit kan komen door het zitten. Dat prominent het wil laten opvullen is dat een mooi gebaar. Als u iets anders zou willen zou u of moeten bewijzen dat het een productiefout is, of u moet bijbetalen voor een ander soort schuim. U zit na de 6 maanden na aankoop, de bewijslast ligt dus bij u.

gerbera
door gerbera - Mar 9, 2017 om 22:38
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Deze plooivorming onstaat door het onderuit glijen en weer omhoog schuiven tijdens het zitten. Hierdoor rekt het leer op en onstaat deze plooi. Kunt u hem niet naar beneden schuiven in de plooi tussen zitting en rug? Na het opvullen, wat een redelijk aanbod is, zal dit na verloop van tijd opnieuw gebeuren als er "schuivend" gezeten wordt.

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2017 om 22:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De prijzen bij Prominent zijn achterlijk hoog, dus prijsklasse zegt daar niets. Maar ik zou hem maar op laten vullen.

costnix
door costnix Mar 10, 2017 om 05:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zo'n Prominent stoel. Die zit uitstekend :-)
Die van mij kostte slechts 100 Euro. Het was een vriendenprijsje.
Zulke stoelen vind je ook bij een recycle winkel, zoals "Weggooien is zonde".

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 10, 2017 om 00:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Prijsklasse van deze stoel is rond 999.
U heeft veel teveel betaalt, waarschijnlijk ook nog honderden zo niet duizenden euro's afgeprijsd, vandaag alleen nog in de aanbieding, nu tekenen is extra bonus en snel geleverd.
Ooit bij mijn ouders een verkoper aan huis gehad voor 2 sta op stoelen. Werd gestart op 8500 euro continu druk opvoeren, baas bellen uiteindelijk 5000 euro. Mijn moeder zei dat ze erover na wilde denken toen kon het voor 3500 euro. Alle vertrouwen was inmiddels verdampt, man heel boos want hij kreeg geen bonus en zijn gezin moet toch ook eten.

tijger1
door tijger1 Mar 10, 2017 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, waardeloze verkoop methoden hebben ze daar. Ken in mijn omgeving ook wat mensen die op zo'n manier iets gekocht hebben.