Ha
door Hans Berkers Nov 28, 2021 om 14:41
Winkels & webshops

Refurbished.nl

Wij hebben een telefoon besteld bij refurbished.nl. Na minder dan 2 weken weigerde de telefoon al. Dus eerst een garantie verzoek gedaan. Maar de belofte van antwoord binnen 1 werkdag wordt niet waar gemaakt, net zo min trouwens als de belofte om binnen 1 werdag te leveren. Na enkele dagen wachten dus het garantieverzoek omgezet in een retourverzoek. Inmiddels is de telefoon retour en daar heb ik bewijs van. De T&T code laat zien dat de telefoon op 12 november bezorgd is. We zijn nu bijna 3 weken verder en ons geld is nog steeds niet terug. Welke mogelijkheden hebben wij nog. Op mails wordt met grote vertraging gereageerd, telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar (veel wachtenden en verbroken verbindingen) en op posts op Facebook en Twitter wordt niet gereageerd.

6614 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2021 om 14:46
16887 Antwoorden / 202 Vragen
2
heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 28, 2021 om 14:54
16887 Antwoorden / 202 Vragen
2

U kunt uw klacht ook kenbaar mnaken bij de gratis service van de consumentenbond https://www.klachtenkompas.nl/ hoewel: als u even zoekt op het i-net met'zoeknaam  'refurbished.nl klachten'dan ziet u dat u niet de eerste en enige bent met eenn klacht over deze leverancier.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 28, 2021 om 15:34
7226 Antwoorden / 3 Vragen
3

Misschien nog even geduld hebben, de drie weken zijn nog niet om.

uit de link:

Zodra wij je product hebben ontvangen proberen wij altijd binnen 15 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte zodat je precies weet waar je aan toe bent.

https://www.refurbished.nl/garantie-en-retourneren

mo
door mof - Nov 29, 2021 om 12:24
3619 Antwoorden / 3 Vragen
1

Deze vraag wordt zo vaak gesteld: "welke mogelijkheden hebben we". JE kunt altijd naar de rechter met je probleem, of naar de geschillencommissie webshops ... Daar kun je je recht halen.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 30, 2021 om 09:25
1389 Antwoorden / 10 Vragen
0

Elke retour word eerst bekeken of het  een slecht geleverd of gebruikersfout was.

 

Als je  jou gekochte Furbi  door de WC spoelde of tijdens de afwas een sopje gaf?

Eerst herstel  vragen.

Daarna geld terug vragen en  dat had je gelijk moeten doen.....


Ooit is deze ingeruild wegens iets en blijkbaar is deze Furbi wel schoongemaakt en getest maar niet de storing eruit gehaald.


Reset, testen en poetsen, meer doen ze vaak niet en bij retour gaan ze kijken of het te herstellen is.

De inkoop is Lease,  defecten en retouren door elkaar en dan  hopen dat je redelijke ex Lease kreeg....

 

Het antwoord binnen 1 dag is meestal slechts;  Wij hebben Uw toestel ontvangen!

 

panter22
door panter22 - Nov 30, 2021 om 13:00
6599 Antwoorden / Vragen
1

Zodra wij je product hebben ontvangen proberen wij altijd binnen 15 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten. Uiteraard houden wij je per e-mail op de hoogte zodat je precies weet waar je aan toe bent.
https://www.refurbished.nl/garantie-en-retourneren
12 november is de telefoon ontvangen. Dat is op een vrijdag. Dus tellen vanaf maandag 15 november.15 werkdagen eindigt op 3 december.
Je bent dus te vroeg gaan bellen, mailen twitteren en reageren op facebook.
Je rekent wel heel ruim want er zijn nog maar net 2 weken om.

Ha
door Hans Berkers - Nov 30, 2021 om 15:47
1 Antwoorden / 1 Vragen
1

Wij hebben ons geld terug. Inderdaad binnen 15 werkdagen! Blijft wel staan dat de communicatie met hen buitengewoon problematisch is. In elk geval hebben wij er iets van geleerd.

panter22
door panter22 Nov 30, 2021 om 19:27
6599 Antwoorden / Vragen

Gelukkig maar. Zorgen gemaakt om niets.

St
door Stephanie Dekker - Jun 29, 2022 om 11:09
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat een lelijke onderneming is dit!
Voor mijn vader (78 jaar) een telefoon besteld maar die is nooit bezorgd. Na zes weken over en weer mailen en bellen (52 minuten in de wacht gestaan) wordt hem gevraagd aangifte te doen (tegen de bezorger? tegen het ophaalpunt?). Wat een ellende!
Als je de reviews op trustpilot leest zijn die niet mals! Dit bedrijf kan beter de slachtoffers uitbetalen en dan de deuren sluiten. Een SCHANDE!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer