Riverblue krultang mag niet retour als je hem geprobeerd hebt ..geld 59.95 nie

Riverblue...wil krultang niet retour omdat ik hem even heb geprobeerd...
59.95 ..niet terug . Consumenten recht is toch binnen 14 dagen retour Ze zeggen dat het om hygiënische redenen niet retour kan. Ze maken erg veel reclame op FB .. iedereen stapt er in.
Kunt u mij helpen .dit is zo onterecht ..echt boeven ..dit moet stoppen.
Vr.gr Elly Asselmans ..

6942 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 9, 2019 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u gebruikt een krultang en denkt die weer gebruikt te kunnen retourneren?

Wilt u een gebruikte krultang kopen?

En ga eens van dat Facebook af.

En u krijgt nu nog veel meer reclame met uw mailadres als gebruikersnaam. Voor iedereen te lezen.

jo
door jorisw Dec 9, 2019 om 19:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit heeft natuurlijk niets met Facebook te maken. Facebook is slechts het kanaal waar reclame wordt gemaakt. Als het niet op FB gebeurt staan de ads wel elders.

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2019 om 19:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, leuk al die advertenties, maar lezen niets verder.

ne
door neodutchio - Dec 9, 2019 om 18:40
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig trapt niet iedereen hier in. Juist meer en meer mensen leren om niet meer vanaf fakebook te gaan kopen.

Gelukkig zijn er ook steeds meer mensen die hun neus stoten en leren dat ze niet zomaar ergens iets moeten kopen.
*Het adres zou de Koningin Wilhelminaplein 17 in Amsterdam zijn. Hier zit een PostNL agentschap.
*Googelen op het telefoonnummer geeft geen resultaat.
*7 tot 14 dagen levering leert dat het om dropshipping gaat.
*De herroepingsvoorwaarden zijn in strijd met de wet.
*Geen slechte reviews.
*Een volle site, en dat voor maar 1 product.

Waarom zou iemand daar willen kopen? De enige manier waardoor dropshippers gaan stoppen is als mensen daar niet meer gaan bestellen. Ik blijf het vergelijk maken met V&D, Kijkshop, Halfords en alle andere winkelketens waarbij mensen staan te brullen dat de winkelstraten leeg komen te staan. Terwijl deze zelfde mensen bij dit soort bedrijfjes blijven kopen. Iedereen schreeuwt dat de ticket doorverkoopbureau's weg moeten, maar dat gebeurd ook maar niet.

Dus eerst kijken waar u gaat kopen en dan heel snel een online deurtje verder gaan.

ju
door juliomariner - Dec 9, 2019 om 18:41
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Iedereen stapt erin. Nou ik niet. Ik koop niet op fb. Is te vaak problemen. Daarbij dit lijkt me een hygiene artikel. Ik zou een gebruikte ook niet retour nemen

panter22
door panter22 - Dec 9, 2019 om 18:51
6599 Antwoorden / Vragen

Bij de kapper gebruiken ze hun scharen en borstels in ieders haar, zonder ze schoon te maken.
Gelukkig maar, dat je geen gebruikte krultang bij Riverblue koopt.
Kijk eens voor info:
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd?utm_source=google&utm_medium=adwords&utm_campaign=3.S_Kopen_op_afstand&utm_term=%2Bherroepingsrecht

ma
door malty - Dec 9, 2019 om 18:51
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Lees eens hier (zat de krultang in een verzegelde verpakking of in een normale verpakking zoals die in de winkel liggen.
De verpakking (doos) van de wegdropen zelf telt niet mee.
https://www.webwinkelkeur.nl/wettelijke-uitzonderingen-herroepingsrecht-bedenktijd/

edrick3
door edrick3 - Dec 9, 2019 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ach ja..... feestboek.
Zou toch maar eens eerst de Voorwaarden lezen voordat je hier van alles loopt te roeptoeteren: dit is zo onterecht ..echt boeven ..dit moet stoppen.

Uiteraard kan een gebruikte krultang niet retour; die is niet meer te verkopen.

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

tenormin
door tenormin - Dec 9, 2019 om 19:08
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Het zijn geen boeven hoor. Het is een hygiëne artikel dus mag het niet terug. Moet wel grinniken wat @panter schrijft: is inderdaad waar, daar wordt ook niets schoongemaakt, haha. Maar het zijn nu eenmaal de regels van bepaalde artikelen die niet teruggenomen worden na verbreken van sealing.

jo
door jorisw - Dec 9, 2019 om 19:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het retourrecht is bedoeld om je als koper dezelfde mogelijkheden te geven die je hebt in een stenen winkel. En daar kan je zo'n krultang ook niet zomaar proberen.

getty
door getty - Dec 9, 2019 om 19:23
4179 Antwoorden / 10 Vragen

En u zou er blij van worden als u een gebruikte krultang van een andere klant krijgt?
U beroep zich op een retourregel, maar lees daar eerst eens goed de voorwaarden van voordat u hoog van de toren blaast dat die regel voor u zou gelden.  Dit is dus niet het geval, de webwinkel handelt correct.

marita5
door marita5 - Dec 9, 2019 om 20:10
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo E.Asselmans.Ruitenberg ,

Lees hier de voorwaarden m.n Art 21 , klik op de rode regel .

https://byriverblue.nl/pages/algemene-voorwaarden

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 9, 2019 om 20:27
16850 Antwoorden / 202 Vragen

Echt boeven? Als u dat zou kunnen waarmaken is het zinvol om aangifte te doen maar als u voor het bestellen de door dit bedrijf genoemde voorwaarden goed zou hebben gelezen dan zou u denk ik die opmerking niet hebben gemaakt. En onterecht iemand beschuldigen als boeven, pas daar mee op in de context van laster/smaad op een openbaar forum. Mijn indruk van de voorwaarden is, dat er niets verkeerds aan is.

Als ook al door anderen genoemd: laat u niet misleiden door Facebook reclame's zonder dan ook eerst even verder te kijken wat en hoe de voorwaarden zijn.

Voor de goede orde: Indien u kunt aantonen dat niet is voldaan aan hetgeen er in lid 2 van artikel 2 van hun voorwaarden is gemeld, dan heeft u mogelijk wel een punt.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2019 om 00:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Boeven? Hoezo? Omdat ze niet de door u gebruikte krultang - heel terecht - terug willen nemen? Had u een door anderen gebruikte krultang willen kopen?
Misschien is het een idee om van Facebook af te gaan opdat u niet in de verleiding komt om via de reclame daar allerhande te kopen?

he
door helmi - Jan 13, 2020 om 16:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Blue River krultang
Ik heb deze op 21 november 2019 besteld en nog steeds niet gehad!
Ik heb steeds gevraagd per email (want per tel zijn ze niet te bereiken) waar de tang blijft en krijg steeds dezelfde standaard brief dat de bestelling tussen 9 en 20 december 2019 wordt geleverd...het is nu half januari 2020!
Ik heb ze al 2x in gebreke gesteld maar hoor nu niets meer!
Gelukkg heb ik de krultang via PayPal betaald en bij hen heb ik een claim ingediend, waar zij nu mee bezig zijn!
Afwachten maar weer en NOOIT meer iets bij RiverBlue kopen!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

gerbera
door gerbera Jan 13, 2020 om 16:23
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Wees blij dat u hem nog niet heeft ontvangen, want alles wat u via "Feestboek" besteld is feest voor de verkoper en niet voor de klant.;-))  Bij het k....vat zijn ze voor een prikkie te koop.

panter22
door panter22 Jan 13, 2020 om 17:31
6599 Antwoorden / Vragen

River Blue is een dropshipper. Dus het kan even duren. Als je hem krijgt, kun je nog douanekosten verwachten.
Die van Philips is 2 keer zo duur, maar dan heb je hem wel direct in huis. En je hebt garantie.

marita5
door marita5 Jan 13, 2020 om 17:36
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@helmi , Deze site is geregistreerd op 8 - 11 -2019 ,ingeschreven Kvk https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=riverblue&start=0&site=kvk2014 adres is een woonhuis , op dit adres wordt ook bijles gegeven Studereniseenmakkie : Adres: Huissensestraat 138, 6833 HM Arnhem

Openingstijden:
Geopend ⋅ Sluit om 21:00

Telefoon: 06 24444427

he
door henk51 Jan 13, 2020 om 17:46
90 Antwoorden / 0 Vragen

Facebook advertenties 99% dropshipping. Is natuurlijk wel aantrekkelijk van 120 euro voor 59,95.
Douanekosten zullen er waarschijnlijk niet komen dropshipper koopt hem bij Ali of andere chinese website voor nog geen 20 euro.

groeten Henk

tijger1
door tijger1 Jan 13, 2020 om 17:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is niets aantrekjelijks aan, het is gewoon nep.

sira
door sira Jan 13, 2020 om 20:43
2339 Antwoorden / 24 Vragen

De TS heeft er eentje over, tenzij u geen gebruikte wilt overnemen

MA
door MANONHOF - Jan 18, 2020 om 13:34
1 Antwoorden / Vragen

Hier helaas ook ingetrapt. Besteld ruim voor kerst, ontvangen in januari.

Voor bestellen veel goede recensies gelezen over de krultang ... het bedrijf vervolgens niet gecheckt... dom!

Na zo'n 3 weken de krultang ontvangen. Doos compleet verkreukeld, maar krultang nog heel.
Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en ipv graden Celsius geeft hij graden Fahrenheid aan. Ik heb hem niet getest, omdat ik dat inmiddels in de voorwaarden had gelezen.
Ik wilde hem retour zenden. Daarvoor moet je mailen, dat heb ik gedaan. Ze vragen om een foto. Omdat ik de tang alweer helemaal had ingepakt en het plastic waarin  hij aankwam weer helemaal had dichtgeplakt heb ik vorige week nogmaals gemaild met de vraag om retouradres. Tot op heden geen reactie meer gehad. Nu ik dit allemaal lees denk ik dat ik een, vermoedelijke, flut krultang rijker ben... ai... geen milieuvriendelijke actie van mezelf dit!

jo
door jorisw - Jan 18, 2020 om 13:46
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het retourrecht is bedoeld om producten te kunnen bekijken zoals je ook in de winkel kunt doen. In een stenen winkel kan je een krultang ook niet proberen. En als het al kan is het een demomodel, niet een exemplaar dat nog (als nieuw) verkocht gaat worden.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2020 om 14:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat voor gebruiksaanwijzing heeft men nodig voor een krultang? En dan rekent u toch even om van Fahrenheit naar Celsius?

Th
door Thijs124 - Jan 18, 2020 om 14:56
289 Antwoorden / Vragen

Dropshipping in oorlog met "Ali versus de rest" Daar worden de dropshippers nerveus van.

lo
door lovewinnie - Jan 18, 2020 om 16:44
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Zou u 2e hands krultang willen kopen voor nieuwprijs. Uiteraard is dit Hygiënisch product . U kunt dat niet retouren.
Zou makkelijk zijn . Heb krultang nodig voor een avond, bestel, zet krullen en stuur terug . Ja dat werkt natuurlijk niet.
Niet alle producten kunt u vrijblijvend testen. Gelukkig maar.
Vind niet anders dan scheerapparaat of tandenborstel..
U mag het product bekijken en is het niks dan terug sturen
U mag het niet proberen. Dat gaat toch ook niet in de winkel of test u ook eerst bij MediaMarkt in de winkel voor je een product koopt? Nee want dat mag niet en dan geld koop is koop