si
door simone_1 Apr 14, 2004 om 19:35
Winkels & webshops

Vakken vullen

hallo allemaal ik wilde even wat kwijt over de domme manier hoe supermarkten soms te werk gaan.vorige week liep ik met de kinderwagen met mijn 7mnd baby de super in .ik wilde net het volgende pad in wilde lopen schrok ik me te pletter opeens kwam er een doos met afwasmiddel naar beneden vallen gelukkig was ik zo snel de kinderwage half om te gooien en mezelf over mijn dochtertje buigen ander had er boven op haar deze doos gevallen.wat blijkt ze waren aan het bijvullen maar de kar was een beetje tehoog te hoog vroeg ik .deze doos viel van zon 2meter naar beneden na een hoop herrie en iedereen die zich ermee bemoeide .want iedereen die daar als klant liep vond het niet kunnen maar meneer van de super zag de moeilijkheid niet zo ik kreeg ook geen excuus met de vraag wat hij had gedaan als de doos boven op de kinderwagen was gevallen antwoorde hij ja mevrouw dan moet u bij de jongens zijn die deze karren opstapelen boos en en bijna huilend ben ik maar naar huis gegaan . kan dat nu maar zo tussen winkelende mensen een beetje met 2meter opgestapelde dozen in de weer gaan

2051 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

disneymania
door disneymania - Apr 16, 2004 om 13:15
8 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo
Ik werk zelf bij een supermarkt en dit gebeurt heel vaak. Ik ga het proberen uit te leggen.
Als ik bestel bij het Dc komt dat zeer gevaarlijk binnen;
Als ik zeg zo'n 200 artikelen binnen krijg verdeelt over 4 rolcontainers is het zo verdeelt; op 2 containers staan soms 4 of 5 doosjes en op 2 containers ataat het zo vol dat de wielen niet meer mee willen werken. Het gebeurt mij regelmatig dat de container instort. Want de zware artikelen staan boven op, koekjes of lichte dingen.
Een container vol met bier heb ik een keer bijna over mij heen gehad, kon nog net weg springen. De chauffeur kreeg hem tegen zijn knie en heeft 5 weken thuis gezeten.
En ik ben toch best een stevige vrouw.

Dan zou je denken verdeelt stapelen op de containers! Ik heb vaak het DC gebeld en als antwoord krijg je dan; De artikelen die op de container staan komen van de zelfde groep/leverancier, dus kunnen we het niet verdelen. Ons personeel mag ook niet te zwaar tillen van de arbo. NEE IK WEL DAN!

Ik hoop dat u begrijpt dat het niet echt aan het winkelpersoneel ligt, die moeten wel goed uitkijken en een sorry en een bakkie koffie en een lollie voor de kleine had u van mij wel gekregen! Maar de grootse fout ligt toch echt bij het DC.

Groetjes,

di
door diana24 - Apr 19, 2004 om 17:15
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ben werkzaam in een supermarkt. Ook wij krijgen op de meest onlogische wijze de artikelen binnen. Dus hoog op gestapeld. Niet goed vast gemaakt. En lichte dingen onder op een containder en de zwaardere artikelen er bovenop. Ook door zwaar op licht te zetten krijg je dat de boel inzakt en dus scheef gaat staan en er dus artikelen af kunnen vallen. Om de klant niet met dit probleem te confronteren zetten wij artikelen in een winkelwagen (zijn ook niet zo breed als een containder) en zetten we zoveel mogelijk buiten openingstijden de containders in de winkel. Misschien een tip voor uw winkel????


Ik vind het trouwens ook niet netjes dat u geen excuses kreeg. Ook al konden ze er volgens hun niets aan doen, dat was toch het minste.


 

mrwhite
door mrwhite - May 10, 2004 om 19:49
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Allemaal leuke verhaaltjes van die supermarkt medewerkers en wat al niet meer. Als je een goede rechtsbijstandsverzekering hebt voor je gezin (DAS oid), dan kun je de supermarkt gewoon aansprakelijk stellen. Zorg dat je wat getuigen verzamelt die verklaren dat a) de kar te hoog gestapeld was en b) meneer de manager ook niet erg zijn verantwoordelijkheden nakwam en dan heb je een aardige zaak.

user123
door user123 - Jun 14, 2004 om 23:39
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

We lopen echt Amerika achterna, heerlijk zo'n claimcultuur. Premies lopen op tot extreme hoogte, bedrijven dekken zich in om claims te voorkomen, prijzen zullen stijgen, no cure no pay advocaten strooien met kaartjes en maken de andere helft van nederland het leven onmogelijk. Wat een winst.
Er is hier sprake van een ongeluk met goede afloop en een weinig tacktvolle bedrijfsleider. Een brief op poten of een stevig gesprek met deze "heer" lijkt mij meer op zijn plaats.

do
door dopey - Aug 4, 2004 om 00:18
3 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik ben zelf een leidinggevende in een supermarkt en het is inderdaad zo dat het soms heel gevaarlijk hoog gestapeld binnen komt, maar dit is absoluut geen excuus!!!!


Bij mij in de supermarkt gaat er geen rolcontainer de winkel in voordat deze normaal is gestapeld en niet zo hoog.


Ik vind dat je heel slecht bent behandeld door deze manager en hij had je op zijn minst zijn excuus moeten aanbieden. Ik ben wel blij dat zowel jij als je baby ongedeerd zijn gebleven.





Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer