ri
door richard35 Nov 19, 2016 om 14:29
Winkels & webshops

Waar kun je Astronautenvoedsel kopen(in tubes of vacuumverpakt)

Met mijn werk zijn we bezig met het thema ruimtevaart: en binnen dit thema willen we ook Astronautenvoeding verzorgen. Das wat Astronauten meenemen aan boord. Dat is in tubevorm of vacuumverpakt. Ik had al wat gegoogled en las dat het evt bij Legerzaken zou zijn of supermarkten. Maar had al wat legerzaken gebeld maar deze hadden het niet en net ook de klantenservice van een aantal supermarkten. Maar tot op heden geen succes.

Wie weet waar je deze astronautenvoedsel kunt kopen??

17684 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2016 om 14:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het echte astronautenvoedsel is natuurlijk niet zomaar ergens te koop. Er zijn wel veel voedselvervangers voor mensen die niet kunnen eten en/of nauwelijks kunnen drinken door medische omstandigheden.

Tik het woord eens in op Google, dan kunt u daarover lezen.

Bijvoorbeeld Nutricia maakt die speciale voeding.

me
door mein33 - Nov 19, 2016 om 14:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Bij de NASA !!

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 19, 2016 om 14:55
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tja daar hebben ze genoeg ruimte om het op te slaan.

diumenge
door diumenge Nov 19, 2016 om 15:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die hebben alleen NASI.

marita5
door marita5 - Nov 19, 2016 om 14:49
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Richard35 ,

Vraag eens bij de apotheek .

me
door mein33 - Nov 19, 2016 om 15:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zoek eens onder :  Drink- en sondevoeding.

Gr
door Grunn1 - Nov 19, 2016 om 16:57
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het echte astronauten voedsel zul je waarschijnlijk niet kunnen krijgen of je zou kunnen proberen bij het ministerie van defensie.
als alternatief kan je kijken op de site van bever.nl of van andere outdoor winkels. Bever verkoopt gedroogd voedsel en gelletjes. Ook kan je kijken bij goede fietswinkels want wielrenners eten ook gelletjes en repen.

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2016 om 22:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u wel goed op internet gezocht? Is nl snel te vinden met Google, ook of het nog wel zo wordt genoemd.
Zomaar ergens te koop zal het niet zijn en bovendien zou u dan een zak met geld mee moeten brengen lijkt mij. Ik vermoed dat u zich e.e.a. te eenvoudig voorstelt: http://www.koffietijd.nl/astronautenvoedsel/