wonderman
door wonderman May 30, 2022 om 14:01
Winkels & webshops

Waarom is op websites zo moeilijk om een telefoonnummer te vinden

ik heb een account op paypal aangemaakt en die wilde ik koppelen aan mijn bankrekening maar dat lukte niet dus ik denk bel ze ff maar nummer was niet zo makkelijk te vnden ik heb het uit eindelijk gevonden maar ik moest een paar menu's door lopen en het probleem is nog niet verholpen je krijgt niemand te spreken je moet mailen ik heb gister gemaild zag vandaag  dat ik mail had gehad en dat ik moest inloggen om de mail te lezen en om te reageren of het gelukt was dus ik druk op reageren tik een hele mail wil hem versturen krijg ik de melding er ging iets fout.
daar wordt je toch niet goed van waarom gebeurt dat bij heel veel websites.
ik heb nog 50 euro gestort op paypal rekening nergens terug te vinden

794 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2022 om 14:14
7210 Antwoorden / 3 Vragen

De €50 die u op Paypal hebt gestort kunt u terugvinden op uw bankrekening.

Thecla58
door Thecla58 - May 30, 2022 om 14:16
862 Antwoorden / 3 Vragen

Telefoonnummers zijn heel vaak te vinden onderaan de site onder het kopje contact. Staat er geen telefoonnummer dan is er (bijna) altijd de mogelijkheid om een contactformulier in te vullen. Dat laatste is, imho, prettiger omdat je dan bewijs hebt dat je een issue of vraag gemeld hebt. Er is dan 'fysiek' bewijs. Je ontvangt (is mijn ervaring) altijd een ontvangstbevestiging en ja, ook van PayPal.

Zelfs hier op het forum vind je onderaan het kopje contact. ;-))

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 30, 2022 om 14:23
2095 Antwoorden / Vragen

Maar als u dat PayPal nou niets vindt, wat ik me best voor kan stellen, ze zijn simpelweg niet telefonisch bereikbaar, waarom gaat u er dan mee in zee?

mi
door miennaamishaaz - May 30, 2022 om 14:48
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het eerste wat ik u aanraad is NIET zoeken op "Paypal support telefoon nummer" 99% van de tijd zijn dit oplichters die uit zijn op uw geld

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 30, 2022 om 15:22
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Het kan nog erger, soms zijn er telefoonnummers te vinden die erg kostbaar blijken te zijn en doorschakelnummers blijken (1 euro per minuut) en som zoals nu m.b.t. PostNL nummers, op de website notabene van PostNl die niet meer bestaan.

Het is aan de website eigenaar om te bepalen of er wel of niet een telefoonnummer op wordt vermeld. Nu wordt het zoals ik na even zoeken zie m.b.t. paypal wel vermeld: https://www.nationaletelefoongids.nl/klantenservice/paypal/ .

Hoe neem je contact op met PayPal klantenservice

Heb je een vraag, klacht of opmerking? Neem dan contact op met de klantenservice van PayPal. Dit kan eenvoudig door te bellen naar 0800 265 9239. De klantenservice is bereikbaar Werkdagen van 8.00 - 16.30 uur.. Je kan ook contact opnemen via social media.

Klantenservice Consument