A
door A Michiels Nov 28, 2021 om 10:51
Winkels & webshops
Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakker

We hebben op 15 deptember 6 stoelen geleverd gekregen van leenbakker,
5 november onze eerste mail verstuurd en op 12 november nog maar eens een keer na geen antwoord te hebben gekregen.
Op 13 november antwoord gekregen waar ik direct op gereageerd heb en op 17 november weer een berichtje naar leenbakker gestuurd
omdat ik zoals je al kunt raden weer geen antwoord heb gekregen. Op 19 november hebben ze me een mail getsuurd uw klacht licht bij de klachtencommissie en zodra ik hier van gehoord heb hoort u het ook.
Nu is het inmiddels 28 november en ja hoor zoals bekent nog steeds niks gehoord.
 word hier een beetje moedeloos van de stoelen waren net 2 maanden oud

5698 9 Rapporteer

user123
door user123 - Nov 28, 2021 om 10:59
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Leenbakker is cbw erkend, het probleem kunt u daar ook neerleggen.

praktischer is wellicht een filiaal binnen stappen, eventueel met stoel, en vragen om dit in orde te maken.

onderdoek losmaken, zitting vastschroeven en doek weer vastnieten. Dat is waarschijnlijk alles.

niet doen op een druk moment, een dinsdagmorgen of woensdagmorgen bijvoorbeeld.

A
door A Michiels Nov 28, 2021 om 11:37
Antwoorden / 1 Vragen

Dankje wel heb hier over getwijfeld maar gaan dit nu as dinsdag doen

user123
door user123 Nov 29, 2021 om 20:26
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Succes, duimen maar dat je een servicegerichte medewerker te pakken krijgt.

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:34
Antwoorden / 1 Vragen

We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

user123
door user123 Nov 30, 2021 om 19:14
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Goed om te horen. Je hoort vaker dat de klantenservice bij leenbakker overbelast is.

Mooi dat je een behulpzame medewerker hebt getroffen.
Nette oplossing.

sira
door sira - Nov 28, 2021 om 11:25
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ben het volstrekt met User123 eens.

U kunt voor de moeilijke weg kiezen, zoals u nu doet, maar u kunt ook voor de gemakkelijke weg kiezen en dat is: de stoel inladen, kassabon mee en naar het dichtstbijzijnde filiaal gaan. Misschien dat de stoel door een bereidwillige filiaalmanager direct wordt omgeruild, mits hij voorradig is.

A
door A Michiels Nov 28, 2021 om 11:37
Antwoorden / 1 Vragen

We gaan dit dinsdag doen

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 28, 2021 om 11:54
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Mee eens, dit is inderdaad gemakkelijker om eerst te doen.

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:33
Antwoorden / 1 Vragen

We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

sira
door sira Nov 30, 2021 om 14:41
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Fijn om te horen.

Bedankt voor het terugmelden, misschien hebben anderen hier ook iets aan.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Nov 28, 2021 om 12:46
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte A. Michiels,

Ik zou u graag nog wat tips geven, vanuit mijn eigen ervaring.

Bij eetkamerstoelen met wieltjes zijn altijd de wieltjes het eerste wat stuk gaan.

Als u toch dit soort stoelen wilt, koop dan niet bij een "goedkope" winkel als Leenbakker en ga naar een professionele winkel /specialist.

U betaalt dan wel een paar honderd euro per stoel.

ne
door neodutchio Nov 29, 2021 om 12:33
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Laat in dit geval de wieltjes nu niet kapot zijn gegaan. Wat heeft uw reactie dan voor nut?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Nov 30, 2021 om 00:20
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Neodutchio,

Ik zie wel een ingezakt wieltje op de foto.

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:33
Antwoorden / 1 Vragen

nee dat is het niet een ingezakt wieltje de stoel staat helemaal scheef en de zitting is helemaal los.
 maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

mo
door mof - Nov 29, 2021 om 12:27
3619 Antwoorden / 3 Vragen

1) om welke klacht gaat het? Als het te lang duurt en de klacht is serieus genoeg dan kunt u de koopovereenkomst ontbinden en uw geld terugvorderen.
2) u heeft niet "niets" gehoord. Leen Bakker heeft u gemeld dat de klacht in behandeling is.

mooimeisje_25395
door mooimeisje_25395 - Nov 29, 2021 om 14:39
30 Antwoorden / Vragen

Aangetekende brief met ontvangst bevestiging
geef ze 2 weken of 1 week
anders naar het juridische loket

pikey
door pikey - Nov 29, 2021 om 14:49
6 Antwoorden / 1 Vragen

heb vorig jaar vinyl besteld bij leenbakker te purmerend voor mijn nieuwe woning.heb anderhalve maand moeten wachten voordat zij het eindelijk gelegd hadden! daarna kon ik pas mijn meubels laten komen! binnen een maand begon het op te bollen en de heren die alles hadden gelegd kwamen binnen een maand kijken!geen probleem we kunnen het opnieuw leggen maar alle meubels moeten er wel uit.hoe en waar moet alles heen! tja dat is niet ons probleem!heb het maar opgegeven vanwege mijn gezondheid.ben er een jaar mee bezig geweest!

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:35
Antwoorden / 1 Vragen

Pfff dat is ook wat ja als je dit mee maakt

Maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

wi
door wim koelewijn - Nov 30, 2021 om 04:08
68 Antwoorden / Vragen

Een deel van de reageerders vindt dat je de stoel(en) moet inladen en naar een vestiging van Leen moet  gaan...neemt niet weg dat het "niet reageren" van Leen iets zegt over hun "schijtaandeklantinstelling"...

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:32
Antwoorden / 1 Vragen

Wezijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

sira
door sira Nov 30, 2021 om 14:46
2336 Antwoorden / 24 Vragen

@Wim Koelewijn
Alle bedrijven lopen momenteel op hun tandvlees. Er heerst een of andere ziekte, waarbij er zieken zijn, er moet door adminisratief personeel deels thuis gewerkt worden, leveringen die niet of te laat binnenkomen.
Ben blij dat ik geen bedrijf heb met zorgen over personeel.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 30, 2021 om 07:15
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Bij goed de foto gekeken,  bovenkant ontbreekt helaas....

Is ze zitting rechts  verzakt of zo vastgemaakt?

Als je iets hogere een foto maakte van gehele stoel is te zien  wat er fout is.

Nog  5 stoelen over en nieuwe leveren maar hoe is het in de  stoel zelf?

Als dit ingezakt is,  welk materiaal zit daar dan?

Een mooie stoel maar  je ziet niet wat  de  constructie is helaas.

Leen Bakker staat bekend om zeer trage en slechte service,  en wel mooi maar levensduur?

Duurdere meubels bij echte Meubelzaken gaan vaak veel langer mee en zijn per jaar omgerekend vaak voordeliger!

A
door A Michiels Nov 30, 2021 om 14:36
Antwoorden / 1 Vragen

We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.

Maar nu is het gelukkig opgelost

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 30, 2021 om 19:35
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Eerst wachten op deze bestelde...   hopelijk doen ze wat ze beloven en geen reparatie...