Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakker
We hebben op 15 deptember 6 stoelen geleverd gekregen van leenbakker,
5 november onze eerste mail verstuurd en op 12 november nog maar eens een keer na geen antwoord te hebben gekregen.
Op 13 november antwoord gekregen waar ik direct op gereageerd heb en op 17 november weer een berichtje naar leenbakker gestuurd
omdat ik zoals je al kunt raden weer geen antwoord heb gekregen. Op 19 november hebben ze me een mail getsuurd uw klacht licht bij de klachtencommissie en zodra ik hier van gehoord heb hoort u het ook.
Nu is het inmiddels 28 november en ja hoor zoals bekent nog steeds niks gehoord.
word hier een beetje moedeloos van de stoelen waren net 2 maanden oud
Wat is uw exacte vraag? Is er een mankement aan de stoelen? Zo ja, zie dan dit: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
Wettelijke garantie, wat is dat? (ictrecht.nl)
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/17.html
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/18.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html en evt verder t/m art 25
U kunt op basis van deze info overwegen om zelf al een ingebreke stelling te doen indien u van mening bent dat de wetgeving niet wordt nageleefd door bijv. deze te benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (achtergrond info) https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en u kunt ook een melding doen bij https://www.klachtenkompas.nl/ van de Consumentenbond en bij www.consuwijzer.nl van de ACM
Thnx voor reactie
Leenbakker is cbw erkend, het probleem kunt u daar ook neerleggen.
praktischer is wellicht een filiaal binnen stappen, eventueel met stoel, en vragen om dit in orde te maken.
onderdoek losmaken, zitting vastschroeven en doek weer vastnieten. Dat is waarschijnlijk alles.
niet doen op een druk moment, een dinsdagmorgen of woensdagmorgen bijvoorbeeld.
Dankje wel heb hier over getwijfeld maar gaan dit nu as dinsdag doen
Succes, duimen maar dat je een servicegerichte medewerker te pakken krijgt.
We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
Goed om te horen. Je hoort vaker dat de klantenservice bij leenbakker overbelast is.
Mooi dat je een behulpzame medewerker hebt getroffen.
Nette oplossing.
Ik ben het volstrekt met User123 eens.
U kunt voor de moeilijke weg kiezen, zoals u nu doet, maar u kunt ook voor de gemakkelijke weg kiezen en dat is: de stoel inladen, kassabon mee en naar het dichtstbijzijnde filiaal gaan. Misschien dat de stoel door een bereidwillige filiaalmanager direct wordt omgeruild, mits hij voorradig is.
We gaan dit dinsdag doen
Mee eens, dit is inderdaad gemakkelijker om eerst te doen.
We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
Fijn om te horen.
Bedankt voor het terugmelden, misschien hebben anderen hier ook iets aan.
Geachte A. Michiels,
Ik zou u graag nog wat tips geven, vanuit mijn eigen ervaring.
Bij eetkamerstoelen met wieltjes zijn altijd de wieltjes het eerste wat stuk gaan.
Als u toch dit soort stoelen wilt, koop dan niet bij een "goedkope" winkel als Leenbakker en ga naar een professionele winkel /specialist.
U betaalt dan wel een paar honderd euro per stoel.
Laat in dit geval de wieltjes nu niet kapot zijn gegaan. Wat heeft uw reactie dan voor nut?
Geachte Neodutchio,
Ik zie wel een ingezakt wieltje op de foto.
nee dat is het niet een ingezakt wieltje de stoel staat helemaal scheef en de zitting is helemaal los.
maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
1) om welke klacht gaat het? Als het te lang duurt en de klacht is serieus genoeg dan kunt u de koopovereenkomst ontbinden en uw geld terugvorderen.
2) u heeft niet "niets" gehoord. Leen Bakker heeft u gemeld dat de klacht in behandeling is.
Aangetekende brief met ontvangst bevestiging
geef ze 2 weken of 1 week
anders naar het juridische loket
heb vorig jaar vinyl besteld bij leenbakker te purmerend voor mijn nieuwe woning.heb anderhalve maand moeten wachten voordat zij het eindelijk gelegd hadden! daarna kon ik pas mijn meubels laten komen! binnen een maand begon het op te bollen en de heren die alles hadden gelegd kwamen binnen een maand kijken!geen probleem we kunnen het opnieuw leggen maar alle meubels moeten er wel uit.hoe en waar moet alles heen! tja dat is niet ons probleem!heb het maar opgegeven vanwege mijn gezondheid.ben er een jaar mee bezig geweest!
Pfff dat is ook wat ja als je dit mee maakt
Maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
Een deel van de reageerders vindt dat je de stoel(en) moet inladen en naar een vestiging van Leen moet gaan...neemt niet weg dat het "niet reageren" van Leen iets zegt over hun "schijtaandeklantinstelling"...
Wezijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
@Wim Koelewijn
Alle bedrijven lopen momenteel op hun tandvlees. Er heerst een of andere ziekte, waarbij er zieken zijn, er moet door adminisratief personeel deels thuis gewerkt worden, leveringen die niet of te laat binnenkomen.
Ben blij dat ik geen bedrijf heb met zorgen over personeel.
Bij goed de foto gekeken, bovenkant ontbreekt helaas....
Is ze zitting rechts verzakt of zo vastgemaakt?
Als je iets hogere een foto maakte van gehele stoel is te zien wat er fout is.
Nog 5 stoelen over en nieuwe leveren maar hoe is het in de stoel zelf?
Als dit ingezakt is, welk materiaal zit daar dan?
Een mooie stoel maar je ziet niet wat de constructie is helaas.
Leen Bakker staat bekend om zeer trage en slechte service, en wel mooi maar levensduur?
Duurdere meubels bij echte Meubelzaken gaan vaak veel langer mee en zijn per jaar omgerekend vaak voordeliger!
We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost
Eerst wachten op deze bestelde... hopelijk doen ze wat ze beloven en geen reparatie...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer