ro
door robbyfour Dec 31, 2015 om 13:23
Winkels & webshops

Warme douche

Doe dit niet zo heel snel, klagen of in dit geval complimenteren..
In het kort, had een account bij McAfee antivirus hetgeen elk jaar automatisch wordt verlengd via credit card.
Echter bij her-installatie van een laptop van mijn dochter was het account onbenaderbaar geworden.
Oorzaak lag bij onszelf, niet bij McAfee. Ikzelf heb Norton op mijn laptop en besloot op de laptop van mij dochter gebruik te maken van een 2e apparaat optie. Zodoende bij haar ook Norton erop gezet. Toevallig werd in diezelfde periode het abonnement van McAfee automatisch verlengd.
Kosten € 95,95 terwijl ik het eigenlijk niet meer nodig had. Ging ervan uit dat ik hier nog minstens een jaar aan vast zat.
Voor Kerst een laptop voor mijn vrouw gekocht en bedacht dat ik het McAfee account bij haar kon installeren.
Echter, zoals eerder aangegeven, lukte het dus niet om dat account te openen. Een mail gestuurd naar McAfee die zeer snel reageerden, direct volgende werkdag. Toen het activeren van het account niet lukte verzocht ik, per mail, om een link zodat ik op de laptop van mijn vrouw een nieuw account kon aanmaken. Kort hierop werd ik gebeld door een medewerkster van McAfee waarna ik het geval uitlegde en vermeldde dat ik en mijn dochter Norton gebruikten. Uit zichzelf vertelde ze mij dat het misschien handiger was om te checken of er nog een 3e computer op dat account kon worden toegevoegd. Wederom uit zichzelf bood zij aan de kosten van 95,95 terug te storten en credit card gegegens te verwijderen. Inmiddels is het inderdaad gelukt om laptop van mijn vrouw te voorzien van Norton. Ik vind dit een ontzettend klantvriendelijke actie van McAfee.

Ik weet overigens niet of dit bericht op de juiste plek terecht komt maar wilde dit graag aan jullie kenbaar maken.

Met vriendelijke groet
Rob Dekkers

2016 7 Rapporteer

me
door mein33 - Dec 31, 2015 om 13:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als u echt een "warme douche"wilt uitdelen dan kunt u betrokkene misschien bij u thuis uitnodigen om plaats te nemen onder uw "warme douche" . ;-))
Wilt u dat dit mogelijk behandeld wordt in het TV.  programma waarin een onderwerp zit dat de naam "warme douche" dan moet u bij het programma TROS-Radar zijn en niet bij VARA-Kassa.

ro
door robbyfour - Dec 31, 2015 om 13:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

hhh, wat ik al zei: ik doe dit normaal nooit..
mijn douche is niet zo groot dus blijf daar wel alleen onder staan :)

Nou in ieder geval ben ik zeer tevreden over de verleende service, misschien kunnen jullie er op een andere manier iets mee..

jullie ook bedankt voor de snelle reactie en een fijne jaarwisseling..

me
door mein33 Dec 31, 2015 om 14:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@robbyfour,

Ik geef helemaal niet aan dat u samen onder deze door u aangeboden "douche" moet gaan staan, ik zou niet durven.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2015 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo robbyfour,

Je zit bij het verkeerde consumentenprogramma/-site. ;-)
Voor het uitdelen van een douche moet je bij de 'concurrentie'zijn, oftewel bij Tros/Radar.
Positieve reacties zijn altijd zeer welkom als tegenwicht voor al die klachten.

Voor de douche: klik hier.

Topantwoord

ltmvz
door ltmvz - Dec 31, 2015 om 13:50
949 Antwoorden / 18 Vragen

Hartelijk dank, ook namens Antoinette.

Cookies
door Cookies - Dec 31, 2015 om 14:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat ik een ZEER KOUDE douche waard vind, is dat automatische verlenging STANDAARD aangevinkt staat bij McAfee. Volgens mij zijn ze daar jaren geleden al eens voor op de vingers getikt, gewoon niks van aantrekken!

En over die belachelijk hoge prijs, zal ik het maar niet hebben.

gerbera
door gerbera - Dec 31, 2015 om 16:13
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Wil ik nog wel een tip geven; Gebruikers van McAfee, zet de automatische verlenging uit en verleng zelf via het programma bij "uw abonnement" . Dit scheelt u tientallen euro's dat het goedkoper is. 1 jaar verlengen kost u dan slechts € 49,95 en voor € 109,95 3jaar verlenging.

hansje klein
door hansje klein - Dec 31, 2015 om 16:45
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Vreemde hoed.....

Inderdaad worden er zelden complimentjes gepost, waardoor leveranciers inmiddels als boeven overkomen, terwijl er meer zijn die hun stinkende best doen dan andersom.

Al maandenlang probeer ik ook bij de Consumentenbond een visie te laten dóórdringen, dat uitsluitend klagen en zeuren niet echt vrolijk maakt en het tijd wordt voor een PluimenKompas.nl naast hun KlachtenKompas.nl.

Uw 'Warme Douche' verdient daarom absoluut een chapeau, zij het dat deze hoed op het hoofd van een andere (consumenten-)organisatie niet helemaal goed staat.

Misschien geeft u hiermee een (laatste) zetje om er ook bij Kassa eens meer aandacht aan te gaan besteden in 2016? Er wordt sowieso aan de site gewerkt......dan kan die klus er óók nog wel bij!

hansje klein
door hansje klein Dec 31, 2015 om 18:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bedankt voor het plusje! Ik maak er volgend jaar misschien een topic van!