Wat te doen?
Hallo vorige week woensdag kocht ik bij Bas van der Heijden in Rotterdam 5 flessen wijn. toen ik de flessen in het winkelwagentje wilde leggen sprong een fles wijn in mijn hand kapot.Ik schrok enorm,was stralend weer had een witte (Gerrie Weber) pantalon en een wit shirt aan. Toen ik naar beneden keek kon ik wel janken helemaal van boven tot onder onder de rode wijn spetters/vlekken. Op zoek naar een medewerker die nam mij mee naar de kantine en daar kreeg ik een nat lapje in mijn handen en daar kon ik het meedoen. Op mijn vraag is er een chef ja maar die was vrij, Tel.nr. achter gelaten en chef zou mij de andere dag bellen. Ik ben bij Bas zeer slecht behandeld en te woord gestaan. Chef sprak met mij af dat ik dindsdags ochtend om 8.00 uur langs zou gaan bij Bas. Maar later bleek dat ik al een afspraak had, dus weer gebeld en meegedeelt dat de afspraak niet door kon gaan Chef zou mij de anderedag (zaterdagochtend) bellen voor een nwe. afspraak. Helaas om 16.45 nog geen belletje gehad, toen was voor mij de maat vol heb zelf gebeld met de mededeling dat het voor mij niet meer hoefte zo'n sclechte service head ik nog nooit meegemaakt. Chef is s'maandags middag langs gekomen met een bloemetje een een doosje Merci en bood zijn excuus over de gang van zaken aan. Ik was en ben nog steeds zeer boos. Wat gebeurt gister belde de chef mijn man met de mededeling in overleg met zijn superieur kon ik vandaag €75,00 komen halen ten compensatie van alle ellende.Nu de kloe kan ze wel krijgen maar moet pantalon inleveren (vanwege de verzekering van Bas) dis pantalon kost € 150,00 en krijg per saldo € 75,00 wat moet ik hier mee. Kan iemand mj raden? groetjes
Springende flessen door spanning of gisten komt voor. Lang geleden heb ik een limonade fles in koele gangkast gehad, die spontaan uiteen spatte. De hele vloerbedekking kleelfde. Dit is héél chic opgelost!
Nu is al een dure kracht bij U langs geweest met bloemen en doosje Merci, dus het boetekleed is al aangetrokken door Bas. Daarnaast is er veel aan beluren weggeëbd.
Uitgaande van de bedrijfsschade verzekering die Bas heeft afgesloten, zal de pantalon nieuw wel 150 kosten, maar deze is x maanden oud, dus krijgt U te maken met afschrijving. Inderdaad kan de verzekering Uw pantalon vragen.
Uw vrraag is of dit finale kwijting betreft. Nee hoeft niet, teken niets. U lijdt beetje "Overige schade", moest nat over straat en had misschien volgende afspraak etc. en mist Uw pantalon. Hieraan kan Bas zeker tegemoet komen door b.v. ik noem maar wat een doos van 12 stuks "Boosdoener wijn" aan te bieden. Voor hen inkoopsprijs.
U bent gedupeerd, maar mag er ook geen slaatje uit slaan en een exploderende fles maakt ook Bas niet elke week mee. Met vriendelijke benadering bereikt U méér! Groet ook in vervolg de chef!
Als de pantalon nieuw was, dan heeft u vast nog wel een kassabon liggen met datum en prijs van de broek erop. Dien deze in bij Bas en deze zullen de verzekering inschakelen.
Heeft u geen bon meer, dan denk ik dat u genoegen moet nemen met waardevermindering van uw broek. Iedereen kan wel zeggen dat deze net nieuw uit de kast komt....
Ik vind het al keurig van Bas dat de bedrijfsleider bij U aan de deur komt met een bos bloemen en een doos Merci en excuses! Dat er een fles ontploft is kunnen zij ook niets aan doen. Soms zit een ongeluk in een klein hoekje...
Vriendelijke groet,
@ zinook:
Gelijk heb je. Bij een boer wordt ook net z'n beste kip doodgereden, ook al heeft ie er in jaren geen eieren meer van gehad.
Bij bewijs (kassabon) is er kans op meer dan €75,-. De verzekering van Bas is ook geen filantropische instelling. Normaal is dagwaarde vergoeding en een bloemetje.
Hardware ERror MAN.
Als ik het goed begrijp ligt de hoogte van de vergoeding dus aan de verzekeraar. Die keert uit o.b.v. dagwaarde en ja wat is de dagwaarde van een gedragen kledingstuk? Waarschijnlijk wisten ze niet dat die pantalon net nieuw was, misschien kun je dat nog aanvoeren als argument voor een hoger bedrag. Proberen mag, maar de kans dat je er (veel) meer uit sleept lijkt me vrij klein.
De verzekeraar wil, als je akkoord gaat met uitkeren van het bedrag (welk bedrag dan ook) inderdaad het object dat die uitkering betreft (de pantalon dus) ontvangen, ze hebben dat recht.
De vraag is nu: wat wil jij. Wil je het geld accepteren en de pantalon inleveren, of wil je zelf de gok wagen dat je de vlek er uit krijgt, dus dan geen vergoeding?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer