Wat te doen als een bedrijf al een jaar weigerd om je geld terug te betalen en j
Heb voor 159 euro een bestelling gedaan bij Wideally, hebben mij in een jaar tijd na meer dan 20 mails 3 x toegezegd het geld terug te betalen maar doen het nooit. Heb nu al wel 40 mails verzonden waar ze niet op reageren. Vind het schandalig en ze hebben ook geen tel nr op de site. Aangifte gedaan bij politie , is in behandeling en meer hoor ik niet. Wat moet ik doen om mijn eigen geld terug te krijgen, ik word er wanhopig van. Helaas met ideal betaald zodat ik het zelf niet terug kan vorderen
Zou dat geld maar 'afschrijven'. Weinig kans dat je dat nog terugziet.
Voortaan eerst een site checken voordat je daar iets bestelt.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
Overigens:
Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?
Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.
Als u de reviews had bekeken voordat u bestelde, zou u dat nooit gedaan hebben. Dat geld kunt u beter vergeten. Is beter voor uw rust.
Hallo Din.Vi ,
Klachten in overvloed , dit is ook geen beveiligde site .
Telefoon Customer service is alleen beschikbaar in het Engels
Postadres : Digital Advice LLC ( Wideally ) 16192 Coastal Hwy , Lewes, De 19958 - USA
Het enige dat u zou kunnen doen is het instellen van een civiele procedure maar dat zal u mogelijk meet kosten dan de schade die u nu heeft. U kunt een incassobureau benaderen dat mogelijk op no cure no pay basis werkt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer