do
door doerak@hotmail.com Sep 2, 2019 om 12:35
Winkels & webshops

Wat te doen als een bedrijf al een jaar weigerd om je geld terug te betalen en j

Heb voor 159 euro een bestelling gedaan bij Wideally, hebben mij in een jaar tijd na meer dan 20 mails 3 x toegezegd het geld terug te betalen maar doen het nooit. Heb nu al wel 40 mails verzonden waar ze niet op reageren. Vind het schandalig en ze hebben ook geen tel nr op de site. Aangifte gedaan bij politie , is in behandeling en meer hoor ik niet. Wat moet ik doen om mijn eigen geld terug te krijgen, ik word er wanhopig van. Helaas met ideal betaald zodat ik het zelf niet terug kan vorderen

4497 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2019 om 12:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Zou dat geld maar 'afschrijven'.  Weinig kans dat je dat nog terugziet.
Voortaan eerst een site checken voordat je daar iets bestelt.

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

Overigens:
Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2019 om 12:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u de reviews had bekeken voordat u bestelde, zou u dat nooit gedaan hebben. Dat geld kunt u beter vergeten. Is beter voor uw rust.

marita5
door marita5 - Sep 2, 2019 om 13:09
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Din.Vi , 

Klachten in overvloed , dit is ook geen beveiligde site .

Telefoon Customer service is alleen beschikbaar in het Engels 
Postadres : Digital Advice LLC ( Wideally ) 16192 Coastal Hwy , Lewes, De 19958 - USA

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 2, 2019 om 13:54
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Het enige dat u zou kunnen doen is het instellen van een civiele procedure maar dat zal u mogelijk meet kosten dan de schade die u nu heeft. U kunt een incassobureau benaderen dat mogelijk op no cure no pay basis werkt.

tdmduc
door tdmduc - Sep 2, 2019 om 17:42
704 Antwoorden / 2 Vragen
0

Haal effe je mailadres weg........

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer