Ev
door Evankempen Apr 16, 2020 om 18:14
Winkels & webshops

Webshop Myfitstores.nl levert artikelen niet en is niet bereikbaar.

Webshop Myfitstores.nl levert bestelde en betaalde artikelen niet en is niet bereikbaar via de geboden kanalen. Wat moet ik doen?

1967 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2020 om 18:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zet uw klacht er maar bij op Klachtenkompas. Een bedrijf zonder telefoonnummer? Daar koop je toch sowieso niet.

panter22
door panter22 - Apr 16, 2020 om 18:49
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe lang is het geleden dat je besteld hebt. Post.NL heeft het druk en zelfs bij webshops waarvan je normaal de producten de volgende dag ontvangt, duurt het nu minimaal 3 dagen.
Dit al geprobeerd:
https://myfitstores.nl/contact/

scherpslijper
door scherpslijper Apr 16, 2020 om 21:39
70 Antwoorden / Vragen

Dat minimaal 3 dagen eerder uitzondering dan regel.
Gisterenavond om 22:30 iets besteld, werd vandaag rond 15:00 uur door PostNL afgeleverd, oftewel 16 1/2 uur en echt geen 3 dagen.

Thijs12
door Thijs12 - Apr 16, 2020 om 19:07
547 Antwoorden / Vragen

Dropshipper, dan moet je heel lang wachten, hopen dat nog iets komt en er geen douane rekening bij komt. Ga anders op bezoek in Duitsland,  Gronau, Enscheder strasse 202 OG.
OBER GESCHOSS
Zal wel een zolderkamertje zijn.

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 19:18
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Theotrucker , hoe komt u aan dit adres ?

tijger1
door tijger1 Apr 16, 2020 om 20:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat staat op de site.

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 20:11
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , dit zie ik niet op de site , alleen een adres in Utrecht . Misschien heb ik een nieuwe bril nodig .

diumenge
door diumenge Apr 16, 2020 om 21:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Marita, ze kijken naar myfitstore.nl (zonder 's').

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 22:34
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge dankuwel , dan kon ik nog lang zoeken als ze kijken naar de verkeerde site .

marita5
door marita5 - Apr 16, 2020 om 19:16
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Evankempen ,

Deze site is geregistreerd op 23 -3 - 2020 .
Geen Kvk.nr , Contact via e-mail / of Whatsapp nummer : 31 6 13754959 .
Zijn nergens bij aangesloten .

Bij Retourbeleid staat :

myfitstores.nl biedt een dienst aan en verkoopt geen producten , let daarom op dat de bedenktijd in gaat op het moment van verzending

Plaats een klacht op FB , klik op de rode regels .

https://www.facebook.com/pg/Myfitstores-107428164234341/posts/?ref=page_internal

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

aurora1
door aurora1 - Apr 16, 2020 om 19:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat u beter vooraf had kunnen uitzoeken: https://www.trustpilot.com/review/www.fitshop.it

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 19:26
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@aurora1 , de site waar u naar verwijst is niet actief , is een andere site als die van Ts

diumenge
door diumenge - Apr 16, 2020 om 19:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

https://webshopchecker.nl/shop/myfitstores-nl/

[Edit 20:03] Link doorgehaald.

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 19:41
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , deze webshopchecker vertrouw ik niet , vaak verkeerde informatie .

diumenge
door diumenge Apr 16, 2020 om 19:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geloof ik graag, heb er net een test mee gedaan en de webshop (een website met als naam de stijl van een bepaalde regio in het oosten...) was binnen een paar seconden gecheckt.

ju
door juliomariner Apr 16, 2020 om 20:01
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Lekkere check. Telefoonnummer gevonden 1074281642
Nee dat is duidelijk

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 20:01
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Zie ook deze , is myfitband.nl , dezelfde gegevens myfitstores.nl .  https://webshopchecker.nl/shop/myfitband-nl/ Deze webshopchecker is de grootste onzin .

diumenge
door diumenge Apr 16, 2020 om 20:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Eens, ik heb 'm maar onklikbaar gemaakt .

marita5
door marita5 Apr 16, 2020 om 20:07
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Goed gedaan .  Afbeeldingsresultaat voor afbeelding duim omhoog

hutch
door hutch - Apr 17, 2020 om 09:19
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"is niet bereikbaar via de geboden kanalen" dit is inherent aan malafide 'bedrijfjes'.

Myfitstores.nl heeft als adres: Papendorpseweg 102 in Utrecht.

Bij de KvK is dit adres NIET bekend.

Op dat adres zijn nog een paar websites geregistreerd (Google), zelfde eigenaar:
- myoil.nl
- myfitband.nl

Een 'bedrijfje' dat veel moeite doet om ONherkenbaar te zijn m.b.t. echte adresgegevens, Kvk nr., enz.... is per definitie zeer onbetrouwbaar.

Daarbij ook nog een kleinigheidje in hun voorwaarden:
- "Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling."
Hoewel er in hun voorwaarden wel verwezen wordt naar de rechter, is m.i. het woord 'geschillenregeling' misleidend, daar deze bij betrouwbare websites gebruikt wordt voor een echte geschillenregeling bij/via een geschillencommissie.

Daarbij wat ook al boven vermeld is:
"myfitstores.nl biedt een dienst aan en verkoopt geen producten. Let daarom op dat de bedenktijd in gaat op het moment van verzending."
Verkoopt geen producten (Van Dale: hetgeen is voortgebracht door landbouw, industrie, kunst enz.;)??
Wat wordt er dan verzonden?? Lariekoek dus!!
Ook hieruit blijkt dat dit een malafide 'bedrijfje' is. Zij proberen zich te onttrekken aan wettelijke verplichtingen.

Ga nooit in zee met dit soort malafide 'bedrijfjes'..... vooral niet als u niet van gokken houdt.
U bent gewaarschuwd, hoewel dit voor TS te laat is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 17, 2020 om 09:33
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Wat u nog zou kunnen doen is het bedrijf in kwestie in gebreke stellen. U ontving inmiddels al contactgegevens. Zie daarvoor : http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en ook deze: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/   Ga wel eerst na of de waarde van de door u bestelde artikelen deze actie waard is.

En naast al gegeven andere adviezen, als u on-line koopt, doe dat dan ook op basis van betalen na ontvangst.

'En een ezel in het gemeen, stoot zich maar één keer aan dezelfde steen'

marita5
door marita5 - Apr 17, 2020 om 09:48
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@evankempen ,

Nog een aanvulling , zie deze onzin .

Bestelling en levering myfitstores.nl is opgericht voor de beste CBD Olie . In de eerste plaats hechten wij veel waarde aan kwaliteit en service.
De olie wordt in ons eigen laboratorium geproduceerd waardoor wij de beste prijs kunnen aanbieden .

De CBD olie is nergens te vinden op de site

Voor producten die u gratis kunt bestellen , betaald u € 6,95 verzendkosten .

Waar zijn de gratis producten ? Ook deze zijn niet te vinden op de site .

Bestellingen in Nederland worden geleverd met 1-2 dagen. Voor andere landen gemiddeld 3-4 dagen. Verzendkosten Wij nemen de verzendkosten van onze producten wereldwijd volledig voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij jou afgeleverd; er is geen minimale bestelwaarde nodig.

Gratis artikelen Voor (gratis) promotionele artikelen gelden afwijkende voorwaarden. Voor producten die je gratis kunt bestellen rekenen we €6,95 verzendkosten. De levertijd kan 2 tot 4 weken duren.