Ti
door Tientjealmelo Jan 28, 2017 om 19:53
Winkels & webshops
Welke ervaringen zijn er met de app en bestellingen bij Wish?

Ik heb vorig jaar 10 kleine dingetjes besteld bij Wish, waarvan 2 artikelen zijn binnengekomen, een half jaar later had
ik nog niets. Ik heb een email gestuurd, waarop beloofd werd het geld terug te sturen. Dit is niet gebeurd. Ben dus zo'n 50
euro kwijt. Is er iets veranderd bij Wish? Ik zag dat ze geen Track-en-Trace code gebruiken, wat wel zo makkelijk zou zijn,
en ben benieuwd of alles wat besteld wordt ook (binnen de gestelde tijd) geleverd wordt......

9145 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 28, 2017 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U heeft het toch niet geleverd gekregen schrijft u? Wilt u daar nu dan weer bestellen?

ga
door gamemuis - Jan 28, 2017 om 22:56
36 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb tot nu toe alles wat ik besteld heb netjes binnen gekregen.
Van 1 artikel die niet pastte had ik binnen 5 dagen het geld weer terug op mijn rekening staan.
Artikel mocht ik houden.
U heeft een e-mail gestuurd zegt u.
Maar u kunt beter naar u bestelgeschiedenis gaan en bij elk artikel wat niet ontvangen is op de geldteruggave knop drukken en het formulier wat dan verschijnt invullen. Misschien kan dit alsnog?

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2017 om 23:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een tijdje geleden was er ook een vraag over Wish, toen ben ik eens gaan kijken en was in de veronderstelling dat je alleen via Facebook er gebruik kon maken en heb het dus links laten liggen. Later bleek dat koppelen aan Facebook inderdaad kan, maar niet noodzakelijk is. Heb toen eenmalig iets besteld, het was lang onderweg, maar is uiteindelijk wel ontvangen. Kreeg daarbij ook een track and trace code, maar die werkte in Nederland niet en kon door PostNL niet omgezet worden naar een Nederlandse. De zending was dus slechts gedeeltelijk te volgen. Het is goedkope zooi uit China, dus het kan natuurlijk wel eens zo zijn dat het uiteindelijk niet aankomt.

gr
door groop04 - Feb 22, 2017 om 20:40
11 Antwoorden / 0 Vragen

Zie ook;
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/geek?id=586681

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/wish?id=586143

Heb er zeer vaak (sowieso meer dan 100 keer) besteld. Een keer iets niet ontvangen. Een keer artikel beschadigd ontvangen. Beide keren zeer snel (binnen 2 dagen na melding maken in de app via de knop "geldteruggave aanvragen") geld terug gehad.

Ik had een keer per ongeluk een review gegeven op het verkeerde artikel en daarbij aangegeven (via indrukken knop) dat ik het artikel ontvangen had terwijl dit artikel nog onderweg was. Contact opgenomen met klantenservice maar die reageerden heel laat pas en gaven er blijk van mijn vraag niet goed gelezen te hebben.

Ben dus over Geek en Wish zelf wel positief. Artikelen zijn echt leuk, handig en kosten belachelijk weinig. Kwaliteit spullen is matig. Verzending varieert tussen 5 dagen en 6 weken, da's dus heel lang.
Op de site moet je super goed lezen wat je koopt. De klantenservice is, mbt het beantwoorden van vragen, niet om over naar huis te schrijven.

Als ik alles bij elkaar optel ben ik toch vrij positief over Geek en Wish ( vandaar dat ik er regelmatig bestel)..

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 23, 2017 om 00:53
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mijn dochter bestelt met grote regelmaat snuisterijen bij Wish. Nog nooit iets niet aangekomen. Het is veelal goedkope prullaria maar sommige dingen worden na 1X dragen/gebruik weggegeven of in de kledingcontainer gegooid.
Kost ook allemaal net niets.