Er
door Erik Snel Jan 13, 2017 om 12:03
Winkels & webshops

Winkelenspaar.nl

Ik kreeg in december ergens de mogelijk om 10% terug te krijgen bij een volgende aankoop. Dat heb ik aangeklikt en nu blijk ik ongevraagd aan een abonnement van winkelenspaar.nl vast te zitten dat ongevraagd 15 euro per maand van mijn rekening afschrijft. Dit lijkt niet netjes.

Ik heb het later teruglezen, in de kleine lettertjes wordt inderdaad gesproken over een lidmaatschap, maar er is nergens sprake van een maandbedrag van 15€. Dit ruikt niet goed. Ik voel mij er ingeluisd.

20680 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 13, 2017 om 12:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat bedrag per omgaande storneren. Blokkeer ook dat bankrekeningnummer.

Zo'n abonnement moet schriftelijk aangegaan worden, is dus op deze manier niet geldig.

Voortaan nergens meer op klikken, al die zogenaamde kortingssite zijn nep.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 13, 2017 om 12:15
7226 Antwoorden / 3 Vragen

http://winkelenspaar.nl/Articles/lid_worden_van_winkelen_en_sparen.html
Na de eerste 30 dagen van het Winkelen en Sparen lidmaatschap wordt maandelijks een bedrag voor het lidmaatschap betaald. De lidmaatschapskosten worden afgeschreven van het betalingsmethode waarvoor u toestemming heeft gegeven bij aanmelding.

tenormin
door tenormin - Jan 13, 2017 om 12:21
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Zie dat @shoppie me al voor was met de link. Dat doorlezend, U heeft wel veel over uzelf ingevuld, dus niet alleen maar aangevinkt. Dus maar snel de boel opzeggen, als daar ook 14 dagen voor staat. Het is nu immers al Vrijdag de dertiende. ;-)

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2017 om 12:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb even gekeken, maar die letters zijn zeker niet kleiner dan de andere tekst op de site. Kwestie van even de tijd nemen om e.e.a. goed door te lezen.

in de kleine lettertjes wordt inderdaad gesproken over een lidmaatschap

marita5
door marita5 - Jan 13, 2017 om 12:52
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Erik Snel ,

in de kleine lettertjes wordt inderdaad gesproken over een lidmaatschap

kleine lettertjes ?

  1. Lidmaatschapsgeld : er wordt het Lid maandelijks, tweemaandelijks (om de twee maanden), per kwartaal of jaarlijks een contributie in rekening gebracht. Het bedrag van deze bijdrage en de frequentie ervan worden uitgelegd op het moment dat het Lid zich aansluit bij Winkelen en Sparen (het "Lidmaatschapsgeld ) .

edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2017 om 13:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik kreeg in december ergens de mogelijk om 10% terug te krijgen bij een volgende aankoop. Dat heb ik aangeklikt

Tja, je moet je niet laten verleiden door die zgn. korting!

Ik heb het later teruglezen,
Dat had je dus VOORAF moeten doen!

Ik voel mij er ingeluisd.
Een volgende keer eerst denken, dan doen.

costnix
door costnix Jan 13, 2017 om 17:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, bij de woorden gratis en korting wordt het verstand bij heel veel mensen uitgeschakeld :-(

edrick3
door edrick3 Jan 13, 2017 om 17:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Helaas.....

tijger1
door tijger1 - Jan 13, 2017 om 14:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeg in ieder geval per omgaande op.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 13, 2017 om 23:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een nlwk probleem.
Niet Lezen Wel Klikken

wo
door wolscha - Feb 20, 2017 om 10:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb een afschrijving van EUR 15 voor een lidmaatschap van winkelenspaar.nl. Weet zeker dat ik nimmer bewust een lidmaatschap ben aangegaan omdat ik  nimmer deelneem aan dergelijke wazige acties. Acties van mijn vaste leveranciers sla ik altijd op in een map maar van deze organisatie heb ik geen map aangemaakt. De naam van de organisaties doet geen belletje bij mij rinkelen. Heb ook nooit terugkoppeling gehad betreffende dit zgn. lidmaatschap. Zij moeten dan door een trucje mijn gegevens hebben binnen gehaald want een vraag of aanbod m.b.t. korting heb ik niet gehad. Overigens is dit een onlogisch en vrij kostbaar lidmaatschap want wie betaald nu EUR 15 per maand om een paar procent korting te krijgen. Een korting die je in de regel sowieso wel krijgt van de leverancier. Dit riekt naar oplichting.

marita5
door marita5 Feb 20, 2017 om 10:59
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wolscha , storneren en nummer blokkeren , lees ook hier , klik op de rode regel ( tweede link target blank )  http://kassa.vara.nl/nieuws/acm-betaal-niet-voor-ongeldige-abonnementen-op-kortingssites

ne
door neodutchio Feb 20, 2017 om 11:06
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Niet bewust een lidmaatschap aangegaan is ook een lidmaatschap. En zolang u niet uw rekeningnummer doorgeeft, kunnen zij niet incasseren. Oftewel, uzelf, of iemand in uw huis heeft toestemming hiervoor gegeven. Incasseren zonder uw rekeningnummer en akkoord is niet mogelijk.

edrick3
door edrick3 Feb 20, 2017 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zij moeten dan door een trucje mijn gegevens hebben binnen gehaald
Ja, ja .....

Cookies
door Cookies Feb 20, 2017 om 12:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@wolscha: de eerder gegeven antwoorden wel gelezen? Het 'trucje' wat is toegepast door deze club: er op gokken dat mensen NIET verder kijken dan hun neus lang is, als zij het woordje GRATIS of KORTING lezen.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 20, 2017 om 12:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen

winkelenensparen.nl is net een wolf in schaapskleren (hopende dat iemand hem snapt ;-)).

hansje klein
door hansje klein - Feb 20, 2017 om 11:19
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Topic NIET relevant ...

Winkelen en Sparen is een online spaarprogramma, ideaal voor mensen die veel online winkelen. Met Winkelen en Sparen hebben leden toegang tot een breed scala aan voordelen, waaronder een welkomstbonus en een maandelijkse ledenbonus . Ook ontvangen leden 10% geld terug bij vele populaire online winkeliers. Na een proefperiode van 30 dagen bedraagt het lidmaatschap slechts €15 per maand.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 20, 2017 om 12:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je denkt toch werkelijk niet dat iemand vooraf die tekst leest? ;-)

hansje klein
door hansje klein Feb 20, 2017 om 12:58
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... daardoor komen er steeds weer/meer topics van 'dislectische' vraagstellers ...
of van starters, die héél slim websites van Chinesen weten te vinden en dan maar raak klikken.

an
door angelavdaa - Mar 1, 2017 om 16:30
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde probleem

Ik heb kaartjes besteld bij ticketmaster Daar werd gevraagd of ik 10% korting op mijn volgende aankopen wilde?
Nu wordt er € 15.00 abonnementsgeld ageschreven door winkelenspaar. Ik heb nog nooit van die naam gehoord maar ik heb er klaarblijkelijk wel door bij een ander bedrijf iets te bestellen en bij dat bedrijf een aanbieding voor korting te krijgen een abonement bij een ander bedrijf afgesloten. Lijkt me niet de manier van klantenwerving.

Ik heb een mail gestuurd met de vraag om uitleg en het bedrag gestoneerd.

tijger1
door tijger1 Mar 1, 2017 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedankt voor de mededeling, maar wat moeten wij daarmee?

an
door angelavdaa Mar 1, 2017 om 16:48
2 Antwoorden / Vragen

Was niet aan jou gericht dus waarschijnlijk kan jij er helemaal niets mee.

ND
door NDorenbos - Sep 4, 2017 om 20:39
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb tijdens het bestellen van vliegtickets bij vliegtickets.nl ongevraagd/onbewust een abonnement afgesloten bij winkelenspaar.nl. Op hetzelfde tijdstip dat ik per e-mail een bevestiging van vliegtickets.nl kreeg met de online vliegticktets kreeg ik ook de overeenkomst van winkelenenspaar.nl. Omdat alle aandacht uitgaat naar de vliegtickets, of alles goed is geboekt, nam ik niet de tijd om de kleine lettertjes van winkelenenspaar.nl te checken. Hier wordt volgens mij misbruik gemaakt van de onzekerheid en goed vertrouwen van de klant. Bij ons gingen alle bellen rinkelen nadat er 2 keer 15 euro was afgeschreven door winkelenenspaar.nl. Het is ook heel onlogisch om te betalen voor kortingen en je verwacht dit niet! Ik boek nooit meer bij vliegtickets.nl!!

tijger1
door tijger1 Sep 4, 2017 om 21:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedragen storneren en bankrekeningnummer blokkeren. En dan klaar. Voortaan eerst lezen voordat u ergens op klikt.