Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: idaeon
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 14, 2024 om 15:19Loterijverlies 13-08-2024Ja, ik heb de brief ook gekregen en deze direct in de vuilnisbak gemikt.
Heb mij hier vele jaren geleden voor ingeschreven en toen een éénmalig bedrag betaald om mee te doen.
Ik weiger dus ook consequent om een verdere bijdrage te doen. Er zijn al best wat van die bedelbrieven geweest die om meer geld vragen.
Gewoon lekker negeren en af blijven wachten.
Mochten ze het ooit voor elkaar krijgen om die claim daadwerkelijk ten gelde te maken verdienen ze er genoeg aan. -
Jul 18, 2023 om 14:58Sterretje nog erg zichtbaar na reparatie carglassHeb ook ooit een sterretje gehad die achteraf een oude schade bleek die al eerder was gerepareerd. Kennelijk niet helemaal goed gegaan en weer groter geworden. Bij Carclass wilden ze dit sterretje niet nogmaals repareren, de voorruit moest vervangen worden.
Nog een heel gedoe gehad met de verzekeringsmaatschappij omdat dit dus een 'oude schade' was (van de vorige eigenaar) en ze wilde de nieuwe voorruit (a € 1.700,- > i.v.m. de voorruitverwarming) daarom niet vergoeden. In hun voorwaarden werden echter dit soort uitzonderingen niet vermeld, dus ze hebben na een bezwaarschrift uiteindelijk alsnog betaald. -
Jul 18, 2023 om 14:20Terugsruren apparatuur van providerOok ik heb onlangs nieuwe aparatuur gekregen. Na lang wachten heb ik zelf even contact gezocht met de klantenservice om na te vragen wat er met de oude aparatuur moest gebeuren. Bleek dat het systeem inderdaad een melding uit had staan dat ze nog op mijn oude modem en TV box zaten te wachten. Ze hadden echter verzuimd om mij ook het benodigde materiaal (retourdoos) te sturen. Dit is tijdens het gesprek alsnog geregeld.
Dus voordat je iets weggooid kan je beter eerst even navraag doen. -
Jul 5, 2023 om 13:21Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met On That AssIk heb hier een abonnement gehad en deze meerdere keren zonder problemen weer stop gezet (omdat ik op dat moment even voldoende ondergoed had). Nooit problemen mee ondervonden. Dus vooralsnog niets mis met dit bedrijf, Je kan online in je account gewoon zelf het abonnement stop zetten.
-
May 30, 2023 om 16:42T-mobile rekent voortijdig inflatiecorrectie door aan de klant.Dit staat waarschijnlijk gewoon in de algemene voorwaarden van je contract. Dus hoeven ze niet apart te vermelden.
Website T-mobile:
"Elke jaar verandert het prijspeil in Nederland. Dit kan effect hebben op onze kosten. Gaan de prijzen omhoog? Dan zijn we contractueel gerechtigd om elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen ook te verhogen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie.
In januari 2023 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 8,6%. Dit percentage is gebaseerd op de jaarmutatie CPI (consumentenprijsindexcijfer) van het CBS over de maand juni van het voorafgaande jaar. Deze wijziging zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2023 krijgt."
-
Mar 24, 2023 om 13:25Pensioen en KredietkaartHeeft helemaal niets met je pensioen te maken.
Ik (46) ben nog lang niet met pensioen en maakte onlangs hetzelfde mee met ICS.
Ik heb al jaren een gespreid betalen functionaliteit op mijn card. Makkelijk om een keer een maand te kunnen overbruggen.
Veel langer dan een maand of 2 a 3 heeft een bedrag nooit open gestaan. Altijd netjes betaald, nooit een ongeoorloofde achterstand gehad.
Ik ontving een brief dat ik al 18 maanden geen gebruik had gemaakt van de gespreid betalen functionaliteit (zou kunnen) en dat ICS daarom besloten had om deze functie stop te zetten. Toen kwam het... Als ik die functionaliteit zelf ook niet meer wilde hoefde ik niets te doen (en zou er verder ook geen onderzoek volgen). WIlde ik die functionaliteit wel behouden dan zouden ze wel eens even onderzoek gaan doen naar mijn inkomsten om te kijken of ik gespreid betalen wel mocht houden, maar bovenal of ik uberhaupt de kaart nog wel mocht gebruiken. Met andere woorden ik kon de kaart ook gewoon helemaal kwijt raken.
Dat laatste vond ik heel krom. Want ik mocht sowieso de kaart houden, zonder onderzoek, als ik de functie gespreid betalen maar gewoon liet vervallen.
Als ik de functie wel wilde houden dan was er niet slechts sprake van onderzoek of gespreid betalen nog wel verantwoord was, maar ook of ik uberhaupt de kaart mocht houden. Het voelde als een soort van dreigement; heb niet het lef om alsnog gespreid betalen te houden, want dat kan je duur komen te staan.
Heb na 30 jaar de card gewoon zelf maar helemaal opgezegd en nu een van mijn eigen bank (niet aangesloten bij ICS) -
Nov 9, 2022 om 15:19Compensatie €190Het is afhankelijk van je energie leverancier.
Eneco heeft bij mij aangegeven dat ze het niet verrekenen met het maandelijkse voorschot, maar dat ze de € 190,- gewoon overmaken naar mijn rekening. Dit gebeurt in de tweede helft van de maand november en december. Hoe het bij jou geregeld is moet je dus even checken bij je energieleverancier. -
Jul 22, 2022 om 14:56Hoe verwijder ik linker menubalk Outlook?Deze functies stonden eerst onderaan het mappenvenster.
Microsoft is deze nieuwe locatie aan het testen in een Beta update, waar je waarschijnlijk aan mee doet.
(Functies die binnenkort beschikbaar zijn).
Als je rechtsbovenaan de pagina kijkt zie je hier een schuifje staan waarbij staat "Nu uitproberen"
Dat schuifje staat nu waarschijnlijk aan. Als je dit uit zet en je start Outlook opnieuw op staan deze functies weer onderaan het mappenvenster zoals vroeger.
Echter... als deze nieuwe functie door de meeste mensen bevalt zal deze waarschijnlijk in een update van Outlook permanent worden doorgevoerd.
Daar kan je helaas niet zo veel aan doen. Dus het zou kunnen dat je het in de toekomst weer terug ziet. -
May 3, 2022 om 16:26Abbonement na proeflesHoe komen ze precies aan uw incassogegevens?
Dat zal ergens op ingevuld moeten zijn neem ik aan?
Grote kans dat daar uiteindelijk ook een handtekening onder moest en dat dit het contract was? -
Jan 31, 2022 om 11:52OnThatAss betrouwbaar?Ik heb ook een tijdje gebruik gemaakt van deze service en op zich geen problemen ondervonden.
Na afschrijving van de kosten ook altijd keurig het bestelde maandelijks in de brievenbus ontvangen.
Ben er weer mee gestopt omdat ik inmiddels wel weer even genoeg onderbroeken had.
1x gehad dat er redelijk snel een klein scheurtje in de stof zat, ik kon ze toen redelijk makkelijk via Whatsapp bereiken.
Na ruim een uur al een bericht met antwoord terug. Geen idee of de Whatsapp service nog steeds beschikbaar is, maar je zou het kunnen proberen: 06-83391926