mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Jul 22, 2022 om 10:51
Computers & telefonie
Hoe verwijder ik linker menubalk Outlook?

ineens is er in mijn Outlook 365 (desktop app) een menu helemaal links erbij verschenen, met o.a. een agenda- en contactpersonenicoontje. Dat stoort me! Hoe krijg ik die weer weg?

8435 8 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jul 22, 2022 om 11:50
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Onder de knop beeld zitten de instellingen van de menubalken. Probeer het daar eens

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Jul 22, 2022 om 13:01
34 Antwoorden / 51 Vragen

even gekeken, maar niet iets gevonden hiervoor

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 22, 2022 om 12:44
7195 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt ook proberen om dat linkerstuk dat er zo onverwacht is bijgevoegd naar links te vegen.
Misschien door een manoeuvre naar rechts daar terecht gekomen.

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Jul 22, 2022 om 13:01
34 Antwoorden / 51 Vragen

helaas!

gerbera
door gerbera - Jul 22, 2022 om 14:47
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Klik bij favorieten eens op het klein pijltje rechts, mogelijk verdwijnd die balk dan.

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Jul 22, 2022 om 15:15
34 Antwoorden / 51 Vragen

dank voor de tip, waar vind ik Favorieten?

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 Jul 22, 2022 om 15:16
34 Antwoorden / 51 Vragen

nu uitproberen staat bij mij uit, maar ik denk dat het idd iets nieuws is. De online versie van Outlook 365 heeft het al : (

id
door idaeon - Jul 22, 2022 om 14:56
21 Antwoorden / Vragen

Deze functies stonden eerst onderaan het mappenvenster.
Microsoft is deze nieuwe locatie aan het testen in een Beta update, waar je waarschijnlijk aan mee doet.
(Functies die binnenkort beschikbaar zijn).

Als je rechtsbovenaan de pagina kijkt zie je hier een schuifje staan waarbij staat "Nu uitproberen"
Dat schuifje staat nu waarschijnlijk aan. Als je dit uit zet en je start Outlook opnieuw op staan deze functies weer onderaan het mappenvenster zoals vroeger.

Echter... als deze nieuwe functie door de meeste mensen bevalt zal deze waarschijnlijk in een update van Outlook permanent worden doorgevoerd.
Daar kan je helaas niet zo veel aan doen. Dus het zou kunnen dat je het in de toekomst weer terug ziet.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 22, 2022 om 16:15
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Indien u er niet uitkomt, raadpleeg de Microsoft Office 365 Commnunity. https://answers.microsoft.com/nl-nl

(aanvulling) Ik zie net het antwoord dat voor mij werd gegeven en de Beta proefversie kan de oorzaak zijn. Ik benut zelf Office 2221 en de Hotmail/outlook versie en heb dit probleem daar (nog) niet.

gerbera
door gerbera - Jul 22, 2022 om 22:01
7368 Antwoorden / 14 Vragen

U vraagt "waar vindt ik favorieten", ik zie op uw foto favorieten staan. Bij 0ffice 2021/ outlook staat dit boven de kolom met o.a. "postvak in" klik ik daar op het rechter pijltje krijg ik hetzelfde beeld.

Megamidi
door Megamidi - May 4, 2023 om 15:02
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allemaal,

Je kunt deze zijbalk uitschakelen door in Outlook te gaan naar menu Bestand, vervolgens Geavanceerd, aldaar (onder "deelvensters van Outlook aanpassen") het hokje bij Apps weergeven in Outlook uitvinken. Na herstarten van Outlook is de balk weg.

Grz Megamidi

Ozymandias
door Ozymandias May 4, 2023 om 15:07
169 Antwoorden / Vragen

Je bent ongeveer een jaar te laat met je reactie.

mijnnaamwashaas2345
door mijnnaamwashaas2345 May 4, 2023 om 17:01
34 Antwoorden / 51 Vragen

dank voor het antwoord, ook na een klein jaar