ha
door hansenmarja May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik een reactie van een bedrijf in Antwerpen met het verzoek op hun mail te reageren met toevoeging van een foto van de klacht.
Probleem is dat ik de mail niet kan beantwoorden om de een of andere redene, dus heb telefonisch, nummer stond in de mail, contact met bedrijf opgenomen.
Krijg een Engels sprekende meneer aan de lijn diet mij niet kan helpen want de manager is in bespreking.
Zij bellen mij binnen 10 minuten terug. Zit nog steeds te wachten { 4 dagen }
Wederom contact opgenomen met winkel, hoofdkantoor, en krijg
de zelfde mevrouw aan de lijn.
Op mijn vraag waarom ik dit moert oplossen, heb uiteindelijk de spullen bij hen gekocht, kregen we een hele discussei die ik jullie zal besparen.
Om te voorkomen dat ik uitspraken ging doen in een emotie heb ik een einde aan het gesprek gemaakt.
Lang verhaal, maar het komt er op neer......moet ik dat zelf oplossen of moet de leverancier dit doen.

Groetjes

Hans



2692 8 Rapporteer
gerbera
door gerbera - May 1, 2024 om 16:35
7372 Antwoorden / 14 Vragen
6

Zonder met allerlei wetsartikelen te strooien, de verkoper is wettelijk verplicht dit op te lossen, dat hoeft u zelf niet te doen.Mijn vraag is, zijn de pannen geschikt voor het door u gebruikte kooktoestel.

sira
door sira - May 1, 2024 om 16:53
2360 Antwoorden / 24 Vragen
3

U moet gewoon met de hele pannenset teruggaan naar de fysieke winkel. Laten zij het maar oplossen. Vraag wel een ontvangstbevestiging.

Is de pan niet oververhit geweest, of zoals Mahadma vraagt "zijn de pannen geschikt voor het door u gebruikte kooktoestel".

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 1, 2024 om 19:10
2093 Antwoorden / Vragen
3

Onmiddellijk ophouden met communiceren met België en het probleem neerleggen bij de leverancier. Product is blijkbaar niet conform, totdat zij eventueel het tegendeel bewijzen, en dat moet uw leverancier oplossen. Lever de hele meuk daar maar in en laat ze het maar oplossen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 2, 2024 om 03:42
1781 Antwoorden / 31 Vragen
3

Geachte Hansen Marja,

Om welke pannenset gaat het ?

Bij welke winkel heeft u de pannenset gekocht?

1paul
door 1paul - May 2, 2024 om 07:07
3173 Antwoorden / 0 Vragen
0

Verkoper moet het oplossen en niet u, wet is daar heel duidelijk over!!

Verder raad ik u aan de andere pannen ook gewoon te gebruiken, verkoper kan nu niets omdat ze nog heel zijn of de verkoper moet aangeven doe maar niet en breng alles maar terug!!

U heeft niet direct recht op geld terugtrouwens!!

 

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

drdoxy
door drdoxy - May 3, 2024 om 13:49
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat moet de verkoper doen.

@q
door @qwerty@ - May 4, 2024 om 13:33
70 Antwoorden / 1 Vragen
1

Merkwaardig genoeg, @HANSENMARJA regaeert nergens op, dus niet belangrijk genoeg, denk ik maar.

Overigens, deze zin kan niet waar zijn:
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Je zal wel de webwinkel bedoelen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer