Ja
door Jan Dolstra Jul 5, 2023 om 11:01
Winkels & webshops

Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met On That Ass

On That Ass biedt boxershorts aan op internet, de eerste "gratis" om te proberen. Later blijkt dat als je die "gratis" aanbieding wel wil proberen, dat je een abonnement bij hun hebt afgesloten. Ontdekte dit dezelfde dag nog dat ik de gratis aanbieding had besteld en heb de bestelling herroepen via de mail. Kreeg, na meerdere mails gestuurd te hebben, geen enkele reactie en kreeg de boxershort toch thuisgestuurd. Deze heb ik direct retour gestuurd en weer diverse mails gestuurd waarin ik heb uitgelegd dat ik geen boxershorts van hun wil ontvangen. Heb daarna een mail gestuurd en gezegd dat ik Kassa zou informeren over hun werkwijze, bij deze dus! Zijn oplichters deze lui!

2643 8 Rapporteer
ju
door juliomariner - Jul 5, 2023 om 11:06
1329 Antwoorden / 2 Vragen

U kunt online opzeggen via hun site. Dit staat ook duidelijk op hun site gecommuniceerd.
Ik zou dat eerst eens proberen. Mails worden blijkbaar niet gelezen.

lo
door lovewinnie - Jul 5, 2023 om 11:07
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Staat duidelijk in de kleine lettertjes. Lezen voordat je besteld. Het meteen oplichting noemen gaat wel ver

sira
door sira - Jul 5, 2023 om 11:09
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Dit is al heel lang bekend en staat ook op hun site vermeld. Of dacht u dat ze iedereen uitsluitend gratis boxershorts leveren? Dan maken ze het niet lang.

Aanvulling: Lees op hun site "hoe werkt het?" en neem tevens de algemene voorwaarden door https://onthatass.com/nl-nl/terms-and-conditions, want dat heeft u waarschijnlijk niet gedaan.

marita5
door marita5 - Jul 5, 2023 om 12:15
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jan Dolstra ,

Hoe werkt de gratis proefperiode?

De gratis proefperiode geldt voor nieuwe registraties en geldt niet voor extra memberships of Socks memberships.

Wij zijn zo overtuigd van ON THAT ASS, dat we een gratis boxershort met een vrijblijvende proefperiode van 10 dagen bieden. Er wordt geen geld van je rekening afgeschreven binnen de proefperiode van 10 dagen.

Kies je gratis boxershort en ontvang deze binnen 4 werkdagen in de bus. Na deze 4 dagen kun je eventueel wijzigingen aanbrengen, zoals de maat, het adres of de status van jouw membership.

Je hebt genoeg tijd om de boxershort vrijblijvend uit te proberen. Besluit je niet mee te blijven doen? Je kunt in de resterende 6 dagen jouw membership per direct opzeggen, zonder verplichtingen. Doe je niets, dan start jouw maandelijkse membership. Gefeliciteerd!

In een extra of actief membership heb je geen proefperiode. Dit geldt ook voor een Socks membership. Deze memberships zijn meteen actief. Hierbij hanteren we altijd een opzegtermijn.

Bij het verifiëren van je betaalgegevens ga je akkoord met de maandelijkse incasso. Er wordt geen geld afgeschreven in de proefperiode. We schrijven na de proefperiode elke maand af rond de 23e en we leveren de maand daarop, tussen de 17e en 23e jouw pakketjes.

Hebben jullie een opzegtermijn?

Wanneer je je voor het eerst aanmeldt bij ON THAT ASS, bieden we voor het boxershort membership een gratis 10-dagen proefperiode aan. Jouw proefperiode start direct na aanmelding. De de gratis boxershort ontvang je binnen 4 werkdagen.

Als je niet wilt dat je proefperiode overgaat in een actief membership, dan kan je in de resterende 6 dagen van jouw proefperiode per direct opzeggen.

Na de proefperiode en in een actief of extra membership hanteren we een opzegtermijn. Betalingen zijn rond de 23e. Als je opzegt voor de 19e, betaal je nog één keer, die maand. Wanneer je opzegt tussen de 19e en de laatste dag van de maand, dan betaal je nog twee keer. Een keer die maand en een keer de maand daarop.

Tijdens het opzeggen van jouw membership selecteer je de maand waarin de laatste betaling plaatsvindt. Hierbij wordt de eerst mogelijke opzegmaand getoond, volgens de opzegtermijn. De bijbehorende levering ontvang je nog de maand daarop, tussen de 17en de 23e. Je keuze wordt bevestigd. De opzegtermijn geeft je een betaalverplichting.

Houd er rekening mee dat als je meerdere memberships wil opzeggen in jouw account, dat je deze los van elkaar opzegt.

ne
door neodutchio - Jul 5, 2023 om 12:18
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Kassa informeren is een dreigement die lachwekkend is en waar niemand bang van word. Wat zou Kassa moeten met die informatie?

tenormin
door tenormin - Jul 5, 2023 om 13:05
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Om ze oplichters te noemen: u gaat wat mij betreft veel te ver. Alle voorwaarden staan duidelijk, veel duidelijker dan op de meeste sites, vermeld. Had u dat van te voren moeten lezen, had u ook niet "gratis" besteld.

id
door idaeon - Jul 5, 2023 om 13:21
21 Antwoorden / Vragen

Ik heb hier een abonnement gehad en deze meerdere keren zonder problemen weer stop gezet (omdat ik op dat moment even voldoende ondergoed had). Nooit problemen mee ondervonden. Dus vooralsnog niets mis met dit bedrijf, Je kan online in je account gewoon zelf het abonnement stop zetten.

te
door teesee64 - Jul 7, 2023 om 11:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet zeker dat ze je bij registratie en aanvraag van een gratis boxer hebben laten weten hoe het werkt bij hun. Je hebt 10 dagen bedenktijd. Binnen die 10 dagen moet je laten weten of je het abonnement wilt houden of niet. Wil je dat niet, dan log je in op de website waarna je in je klantenomgeving onder het kopje "memberships"  daar heel simpel met één klik je abonnement stop kunt zetten. Doe je dit binnen die 10 dagen, dan hoef je niets te betalen. Doe je niet, dan zit je aan het abonnement vast tot je weer opzegt.

Mijn ervaring is dat ze altijd binnen een paar dagen op je email reageren en ik ben er al meer dan 2 jaar klant en heb regelmatig contact met ze via mail.

Groet,
Theo