S050
door S050 Jan 30, 2022 om 10:54
Winkels & webshops

OnThatAss betrouwbaar?

'Gratis' boxer short...aldus On That Ass, niet helemaal waar, na een account aanmaken moet je bankgegevens verifiëren met 0.1 cent. Daarna heb je 5 dagen de tijd om account stop te zetten en daar gaat het mis...optie om stop te zetten werkt niet en dan gaat er keurig 10 euro van je rekening.
paar keer rammen op annuleer knop en dan ineens is account stop gezet. Ze
leveren bij de eerste keer wel, dat moet ik er wel bij melden

prima...gratis is nooit gratis natuurlijk ;)
Toch uit eigen onderzoek bleef ik On That Ass in de gaten houden en na veel berichten te lezen hebben velen dit mee gemaakt.

Niet omdat ik geld wil weggooien maar uit test, het account weer actief gemaakt en hop! Daar ging de eerste 10 euro van de rekening, dit keer wordt er helemaal niks geleverd en reageert het bedrijf niet via email/socials e.d alleen gek genoeg we via Trust Pilot. En daar zijn de review niet mals, niet dat ik dat altijd even serieus neem maar kwa ervaring komt dit steeds vaker voor.
ik ben mijn geld kwijt, dat snap ik uit de verhalen verder wel maar wat is jullie ervaring? En mag dit zomaar? Niet leveren wel geld innen en vertikken om te reageren op vragen? Ik vindt het te vroeg om over oplichting te spreken...maar iets klopt er niet

15511 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 30, 2022 om 14:44
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo So50 ,

Niet leveren wel geld innen en vertikken om te reageren op vragen?

Hoe stop ik een afschrijving?

Je kunt een afschrijving stoppen door je membership te pauzeren of beëindigen als je geen openstaande betaling hebt.
Dit regel je eenvoudig zelf in je account via ‘Memberships’.
Vervolgens klik je op ‘Membership status’ om de status te wijzigen van 'actief' naar 'inactief'.

Binnen je proefperiode kan dit per direct, daarna hanteren we één maand opzegtermijn

De voorwaarden , zijn nergens bij aangesloten .

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

• ON THAT ASS International
• Graafsebaan 135A, 5248NL Rosmalen
• Telefoonnummer: 073 303 4175
• E-mailadres: hello-nl@onthatass.com
• KvK-nummer: 64158969
• BTW-identificatienummer: NL8555.48.095.B.01

https://nl.onthatass.com/algemene-voorwaarden

Plaats een klacht op klachtenkompas ,

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/onthatass.com/details?companyId=785a6ad4-25c0-4a0b-a2e2-01b4f695e20d

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 30, 2022 om 15:19
16867 Antwoorden / 202 Vragen

U kreeg al enkele verwijzingen en hier geef ik u er nog een paar die u m.i. van nut kunnen zijn.

Zie dit fragment: https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/575869?utm_source=20220109-kassa&utm_medium=email&utm_campaign=Kassa&utm_content=Kassa%20zondagbrief

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie  doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/)  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.

En zie verder voor nog meer info o.a.: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop;   https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-

Bekende malafide handelspartijen | politie.nl

 : deze: Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond en ( https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

En toch ook gelet op uw laatste opmerking: terecht want indien u een beschuldiging zoals m.t. oplichting zou doen en het is niet bewijsbaar u zelf dan mogelijk kunt worden aangesproken op basis van smaad/laster op een openbaar form (WvS art 26 ja 266).

rj
door rjw Jan 30, 2022 om 16:42
3268 Antwoorden / 5 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 30, 2022 om 16:54
16867 Antwoorden / 202 Vragen

@RJW, fijn dat u weer eens regageert op mijn reacties? Ik geef alle info m.b.t. betrouwbaarheid en kunt u bewijzen dat het niet ook een dropshipper is? Er zijn meerdere dropshippers die in een 'gewoon bedrijfspand zijn gevestigd. Bovendien is het niet aan u mar aan d vraagsteller om te bepalen of het zinvol is.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 30, 2022 om 15:19
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hier kunt u nog iets over de webshop lezen:

https://webshopchecker.nl/shop/nl-onthatass-com/

gerbera
door gerbera - Jan 30, 2022 om 15:19
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Als het hier gaat om een aut. incasso kunt u toch gewoon storneren dus hoezo geld kwijt?.

id
door idaeon - Jan 31, 2022 om 11:52
21 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een tijdje gebruik gemaakt van deze service en op zich geen problemen ondervonden.
Na afschrijving van de kosten ook altijd keurig het bestelde maandelijks in de brievenbus ontvangen.
Ben er weer mee gestopt omdat ik inmiddels wel weer even genoeg onderbroeken had.

1x gehad dat er redelijk snel een klein scheurtje in de stof zat, ik kon ze toen redelijk makkelijk via Whatsapp bereiken.
Na ruim een uur al een bericht met antwoord terug. Geen idee of de Whatsapp service nog steeds beschikbaar is, maar je zou het kunnen proberen: 06-83391926

ONTHATASS
door ONTHATASS - May 23, 2022 om 11:02
1 Antwoorden / Vragen

Hi,

Zojuist zie ik dit bericht voorbij komen. Is het inmiddels al opgelost?
Je hebt bij ON THAT ASS een proefperiode, binnen die periode kun je jouw account per direct opzeggen. De periode is 14 dagen.

Ben je dus niet tevreden met jouw gratis boxershort dan kun je via jouw account het membership per direct opzeggen. Lukt dit niet, dan kun je altijd contact met ons opnemen (hello-nl@onthatass.com). We helpen je dan graag! Ook op onze FAQ staat precies uitgelegd hoe je jouw account per direct en kosteloos kunt opzeggen.

Indien je nu contact met ons opneemt krijg je binnen 24 uur reactie van ons. Ook zijn we telefonisch bereikbaar!
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Cheers,
Team ON THAT ASS