Antwoorden gegeven door: ingwebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2020 om 11:31Ing zakelijke spaarrekening onbereikbaarHoi Johan,
Wat vervelend dat je zo lang op je geld moet wachten! Ik lees dat je nu een formulier hebt ontvangen om als nog bij je geld te kunnen? Ik hoop dat het daarmee is opgelost en je weer verder kunt.
Groet,
Tjitske
ING Webcare -
Aug 6, 2020 om 20:17ING bankgarantieHallo Debby,
Ik begrijp dat je al enige tijd bezig bent met het uitkeren van jouw Bankgarantie. Jammer om te lezen dat dit zo moeizaam verloopt.
Heb je al een klacht ingediend over jouw Bankgarantie? Wanneer je dit nog niet hebt gedaan dan wil ik je vragen om dit alsnog te doen.
Een klacht over een Bankgarantie kan schriftelijk ingediend worden bij de afdeling Bankgaranties.
ING
t.a.v. afdeling Bankgaranties
Postbus 350
1000 AJ Amsterdam
Hopelijk wordt alles snel opgelost.
Daphne
ING Webcare -
Jul 23, 2020 om 19:44Whatsapp fraude
Hoi Ecriveur50,
Wat verschrikkelijk om te horen dat jullie door deze oplichtingspraktijken zoveel geld verloren zijn. Ik raad je aan om hierover in contact te komen met onze collega's bij Fraude als je dat nog niet gedaan hebt.
Het is erg belangrijk hier juist wél melding van te maken. De collega's kunnen je daarna aan de hand nemen en uitleggen wat de eventuele mogelijkheden zijn.
Je kunt onze collega's iedere dag bereiken tussen 7.00 en 24.00 uur via 058-2952833.
Groet,
Lysanne
ING Webcare
-
May 26, 2020 om 16:39ING
Dag @Connievandenberg,
Ik begrijp dat dit een onwijs nare situatie is voor jullie als gezin; heel veel sterkte gewenst. Echter geven de andere reacties in dit topic het eigenlijk al aan: Voor een adreswijziging is toestemming nodig van de rekeninghouder, anders kunnen er nare dingen gebeuren als iemand anders dit mag.
Ik zie dat een notariële volmacht genoemd is; dit is wat ook ik aan zou raden. Als notarieel gevolmachtigde mag jij zaken regelen voor je ouders, niet alleen de bankzaken maar mogelijk ook medische zaken. Hier kun je er meer over lezen:
https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/gegevens-wijzigen/beheer-bankzaken/volmacht-uit-notariele-akte.html
Nogmaals veel sterkte gewenst, ik hoop dat het allemaal in orde komt.
Vriendelijke groet,
Roos
ING Webcare
-
Jan 15, 2020 om 19:52ING verplicht telefoonnummer
Goedenavond J.M.V.,
Vanuit de ING verschaf ik graag ook nog even duidelijkheid.
Voor het bevestigen van betaalopdrachten is bevestiging nodig d.m.v. de Mobiel Bankieren app of de ING Scanner.
Om daarnaast bepaalde zaken op een veilige manier te bevestigen (wachtwoord opvragen, activeren app of Scanner) is er een telefoonnummer nodig. Dit kan een mobiel nummer zijn maar ook een vast nummer, waarbij de code dan wordt voorgelezen.
Wees welkom op ING kantoor of Servicepunt, om dit telefoonnummer te laten registreren. Voor identificatie is een ID-bewijs en de Betaalpas nodig.
Voor meer informatie, zie: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/bevestigen-is-veranderd/index.html
Vriendelijke groet,
Michiel | ING Webcare
-
Dec 17, 2019 om 16:00INCOGNITOSCHERM
Beste CVANOLST,
Mocht je vastlopen als je in wilt loggen via het normale scherm en mocht het incognito wel werken dan kan dit ook aan de browser zelf liggen. Om te zien of je browser up to date is heb ik hier een uitleg: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/5bs-van-veilig-bankieren/beveilig-je-apparatuur/besturingssystemen-en-browsers.html
Voor meer informatie over het optimaliseren van je browser zie: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/eerste-keer-inloggen-in-mijn-ing/technische-hulp/optimaliseren-browser.html.
Jildou
ING Webcare
-
Dec 3, 2019 om 15:17ING Bankkosten
Beste Woskam,
ING investeert continu in het verbeteren en vernieuwen van betaalproducten- en diensten om het regelen van bankzaken voor klanten nog makkelijker te maken. De afgelopen 2 jaar heeft ING onder andere de IBAN-Naam Check en Instant Payments ingevoerd en de Mobiel Bankieren App verder verbeterd.
Daarnaast investeert ING in het digitaal vaardiger maken van haar klanten, omdat dit het regelen van bankzaken makkelijker, sneller en overzichtelijker maakt. Klanten worden digitaal vooruit geholpen met onder andere workshops digitaal bankieren en persoonlijke begeleiding door digi-coaches op de ING-kantoren. Klanten die gebruik willen blijven maken van traditionele betaalmiddelen zoals overschrijvingskaarten, papieren acceptgiro’s en de Saldolijn kunnen dit vanzelfsprekend blijven doen.
Wat betreft je Betaalpakket zou je hier kunnen vergelijken of je mogelijk goedkoper uit bent als je die omzet naar een Oranjepakket: https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/pakketvergelijking/index.html
Met vriendelijke groeten,
Vincent
ING Webcare
-
Nov 28, 2019 om 14:14Problemen met ING over TAN code
Goedemiddag!
Jammer om te lezen dat jullie het gevoel hebben dat er voor mensen met een beperking geen mogelijkheid meer is tot het Online Bankieren. Dit is zeer zeker niet aan de orde, ook mensen met een beperking kunnen blijven Bankieren.
De TAN-code gaat inderdaad verdwijnen. Als alternatief daarvoor kan de partner gebruik gaan maken van de Mobiel Bankieren App óf de ING Scanner, die keuze mag zij helemaal zelf maken.
Ik stuur je even een link mee met meer informatie: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/bevestigen-is-veranderd/index.html
Mochten jullie er niet uitkomen, neem dan vooral even contact op met onze Klantenservice via 0031 20 22 888 88, start een chat via Mijn ING óf stel je vraag via Social Media! We helpen jullie graag verder!
Groet,
Lysanne
ING Webcare
-
Oct 25, 2019 om 17:12Reservering shell via ing, niet direct terugHi Elisabeth108,
Bedankt voor jouw bericht. Ik snap dat je daar van schrikt. Als je bij een onbemande tankstation gaat pinnen weet het tankstation van tevoren niet hoeveel je kunt pinnen. Daarom brengen zij eerst het maximaal bedrag in reservering bij ons. Dit houdt in dat het bedrag nog niet volledig verwerkt is.
Sinds donderdag 17 oktober leiden betaalpas transacties gedaan bij Shell tot dubbele reserveringen. Deze reservering zal na 9 dagen automatisch komen te vervallen. De Shell is hiervan op de hoogte gesteld en er wordt door hen aan een oplossing gewerkt. Dit geldt dus voor de dubbele transacties. Ik weet niet of de dit ook bij jou van toepassing was.
Excuses voor het onstane ongemak. Ik hoop dat ik zo in ieder geval jouw vragen heb beantwoordt.
Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Miranda
ING Webcare NL -
Oct 1, 2019 om 15:57IngbankBeste Vasthy,
Je kan zonder Mijn ING geld overmaken via een overschrijvingskaart of via de Saldolijn. Voor meer informatie over de Saldolijn zie: https://www.ing.nl/media/ING_handleiding-saldolijn_tcm162-42649.pdf
Mocht je vragen hebben hierover dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html
Met vriendelijke groet,
Jildou
ING Webcare