Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: telfortwbcr
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 8, 2018 om 09:45Iemand sluit abonnementen af en zegt abonnementen op zonder dat ik iets doeHallo Julievl,
Wat vervelend dat iemand op jouw adres een abonnement heeft afgesloten. Ik zou graag wel even willen kijken hoe deze case is afgehandeld zodat ik je wellicht meer duidelijkheid kan verschaffen. Bezoek daarom ons forum en start een nieuw topic.
Kun je even een berichtje hier achterlaten zodra je dat hebt gedaan? Ik ga dan meteen voor je aan de slag. Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum) -
Feb 27, 2018 om 12:50Heb abonnement bij telfort maar het lukt hun al bijna een jaar niet om automatisHallo Mercedes,
Wat vervelend dat het maar steeds niet wilt lukken met de automatische incasso.
Zoals aangegeven door Carola en Marita graag ons forum bezoeken.
Als je daar dan je gegevens achterlaat in een privébericht dan gaan wij voor jou op zoek naar de oplossing.
Laat je hier even weten zodra je je gegevens hebt achtergelaten? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum) -
Dec 6, 2017 om 09:11Telfort samsung s8 met vr brilHallo BH528,
Wat vervelend dat het is misgelopen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens achter in een privébericht. Zodra je dit hebt gedaan kun je dan een reactie hier achterlaten? Ik ga dan meteen voor je aan de slag. Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum) -
Aug 23, 2017 om 12:48Mobiel bereik met Telfort een Ramp?Hallo j.wijlemans,
Het is helaas geen pretje om slecht bereikbaar te zijn. Wij willen graag kijken wat wij hieraan kunnen doen. Bezoek ons forum en start een nieuw topic. Als je dan je klantgegevens in je profiel opslaat dan gaan we voor je aan de slag.
Laat je hier even een reactie achter zodra je bovenstaande handelingen hebt uitgevoerd? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team) -
Jul 7, 2017 om 13:02Contract telfort stilletjes vernieuwd bij verhuizingHallo IGIJSBERT,
Ik betreur het dat er onduidelijkheid is ontstaan over de verhuizing. Graag willen wij kijken voor je uitzoeken waar het is misgegaan.
Als je ons forum bezoekt en jouw naw-gegevens samen met 06-nummer achterlaat in een privébericht dan gaan we voor je aan de slag.
Laat je hier even een bericht achter zodra je je gegevens hebt verstuurd? Bij vooraat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team) -
Jun 20, 2017 om 13:36Telfort zou ziggo opzeggen
Hallo Louis,
Ik ben blij dat je bent overgestapt naar Telfort. Het is alleen jammer dat je door de overstap er een hoge factuur van Ziggo aan hebt overgehouden.
Graag nodig ik je uit op ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht.
Zodra ik je gegevens heb ontvangen dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken om te kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen.
Laat je hier even een berichtje achter zodra je je gegevens hebt verstuurd? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
-
Jun 16, 2017 om 09:40Telfort wanprestatie?Hallo Trampelmoes,
Bedankt dat je bent overgestapt naar Telfort. Ik vind het echter wel jammer dat je ondanks onze garantie je nog niet volledig van onze diensten gebruik kunt maken. Hierbij nodig ik je graag uit op ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kun achterlaten in een privébericht. Na ontvangst ga ik of een collega kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Laat je hier even een reactie achter zodra je je gegevens hebt verstuurd? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephhen (Telfort Forum Team) -
Apr 29, 2017 om 10:44Ben 3 jaar opgelicht door Telfort prijs abbo verhoogd zonder toestemmingHallo Hasjan,
Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met jou is opgenomen hierover. Wanneer er klantgegevens of abonnementen worden gewijzigd zijn wij altijd genoodzaakt om een fraudecheck uit te voeren. We vragen dan altijd om je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer ter controle voordat wij wijzigingen doorvoeren. Graag willen wij voor je uitzoeken waar het is misgegaan. Bezoek ons forum en laat je naam, adresgegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst gaan wij dan voor je aan de slag en op zoek naar een oplossing. Kun je dan hier een bericht achterlaten zodra je dat hebt gedaan? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team) -
Apr 24, 2017 om 20:23Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klachtHallo Mohanad,
Mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je even aangeven wanneer je het beste te bereiken bent? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team) -
Apr 24, 2017 om 14:01TelfortHallo Daniel,
Wat vervelend dat wij jou geen hogere snelheid kunnen aanbieden. Graag wil ik je uitnodigen op ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken of er wellicht een snelheidsverhoging staat ingepland en welke abonnementswijziging is doorgevoerd waardoor je een nieuw jaarcontract bent aangegaan.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)