lo
door louis heesters Jun 19, 2017 om 22:49
Computers & telefonie

Telfort zou ziggo opzeggen

Hoi, op 21 april maakte ik een overstap van ziggo naar telfort alles in een,
Beste meneer Heesters telfort regeld voor u de overstap , en zal ziggo op zeggen!

maar op 15 juni zie ik een bank afschrift voorbij komen van juni 2017met een factuur van ziggo 380€,
blijkt dat ziggo niet was op gezegt!
telfort gebeld, en die zeiden dat ziggo de stop zetting geweigerd had om dat het contract een aantal vorm foutjes zou bevatten.(smoesje)
u heeft hiervan een email van ons gehad!   niet dus (ikheb een uur mijn email gecheckt geen mail met die in houd.
nu zou telfort als pleister op de wond als zogeheten schade vergoeding mij 2maanden geen abbonements kosten rekenen 2x44=88€
ik heb daar maar in toe gestemd, maar nu blijkt dat ze deze grapje heel vaak flikken, bij mij in de vriendenkring ook al 2 gelijke gevallen,
en op internet staat het er ook vol van.

ik denk dat dat zooitje providers een pot nat is!  ALLES IN EEN
mvrgr LouisHeesters Eersel

1518 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 19, 2017 om 22:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u zo.'n hoge incasso van Ziggo hebt, zult u nog wel niet contractvrij geweest zijn. En daaruit blijkt dat Telfort wel degelijk uw abonnement bij Ziggo heeft opgezegd. 

Dus u zult zelf moeten controleren of Ziggo terecht die incasso heeft gepleegd.

Cookies
door Cookies - Jun 19, 2017 om 22:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Blijkbaar​ was je niet contractvrij, daarom krijg je een fikse rekening gepresenteerd. Daar kan Telfort niets aan doen.

Had je deze vraag al niet eerder gesteld?

Cookies
door Cookies - Jun 19, 2017 om 23:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

En ik denk dat de fout bij jou ligt. Maar ja, het is makkelijker de schuld bij een ander te leggen.

ik denk dat dat zooitje providers een pot nat is! 

simon55
door simon55 - Jun 19, 2017 om 23:48
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Steek de hand eens in eigen boezem en regel zelf je eigen zaken i p v n ander de schuld te geven. Of is t te moeilijk

ne
door neodutchio - Jun 19, 2017 om 23:52
5165 Antwoorden / 12 Vragen
0

Een Ziggo factuur van € 380? Wat in hemelsnaam heeft u voor abonnement dat er zo'n bedrag wordt afgeschreven? Of is het, zoals Carola83 al aangaf, dat je niet contractvrij was? Het lijkt meer op een afkoopsom en dat ik geheel uw eigen verantwoordelijkheid. Maar u weet beter als ons wel abonnement u had en tot wanneer die liep.

ma
door macfraeck - Jun 20, 2017 om 06:50
21 Antwoorden / Vragen
1

Het is gewoon een schande dat Telford een abonnement laat ingaan terwijl ze weten dat Ziggo NIET opzegbaar was. En zeg nu niet dat ze het niet wisten want dat weten ze verrekt goed.Het zal hun een rotzorg zijn dat je met twee abonnementen zit.

ne
door neodutchio Jun 20, 2017 om 08:09
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Het is ook niet aan Telfort om er iets van te vinden of ts met 2 abonnementen zit. Ts besluit op te zeggen en Telfort voert enkel uit wat Ts heeft opgedragen. Ts vraag zelf een nieuw abonnement aan bij Telfort en vraagt aan Telfort om Ziggo op te zeggen. Ts weet hoe lang het contract nog liep en dat er, bij vroegtijdige ontbinding, een boeteclausule was. Het is niet aan een externe partij om Ts daarvan op de hoogte te brengen. Sterker, Telfort zou niet eens kunnen weten of er een boeteclausule is.

panter22
door panter22 Jun 20, 2017 om 08:25
6599 Antwoorden / Vragen

Je weet toch wel hoelang je abonnement nog loopt. En zo niet, dan neem je contact op met je provider.
Als je abonnement pas over een half jaar afgelopen is en je wilt nu al een andere provider omdat die goedkoper is, dan betaal je dat goedkope abonnement extra bij je oude abonnement.
Dat is niet de schuld van Telfort, daar moet je zelf op letten.


telfortwbcr
door telfortwbcr - Jun 20, 2017 om 13:36
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Louis,

Ik ben blij dat je bent overgestapt naar Telfort. Het is alleen jammer dat je door de overstap er een hoge factuur van Ziggo aan hebt overgehouden.
Graag nodig ik je uit op ons forum waar je je naam, adresgegevens en 06-nummer kunt achterlaten in een privébericht.
Zodra ik je gegevens heb ontvangen dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken om te kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen.
Laat je hier even een berichtje achter zodra je je gegevens hebt verstuurd? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer