bh
door bh528 Dec 5, 2017 om 16:41
Computers & telefonie
Telfort samsung s8 met vr bril

Geachte redactie, ik heb rond 12 november 2 x een samsung S8 bij telfort besteld waarvan op de site van Telfort aangegeven is dat bij bestelling een gratis VR bril per toestel geleverd zou worden via KPN promotie ( de moedermaatschappij van Teldort) Na de procedure gevolgd te hebben kreeg ik een email van KPN dat mijn toestellen niet voor een vr bril in aanmerking kwamen omdat de SER codes niet goed waren. Gebeld met de Telfort klantenservice en al na een 30 min gesprek kreeg ik de mededeling dat de directie van Telfort zich over de zaak zou buigen en dat ik binnen 5 dagen zou horen hoe een en ander geregeld zou worden. Vandaag maar weer eens gebeld nu een dame die mij verteld dat ik bij kpn moet zijn en na enig aandringen dat ze het zou navragen en al na een 45 min  wachten kreeg ik als antwoord dat ik een schermafdruk met een foto waarop de sennummers staan moet email naar excallatiesbackoffice@telfort.com t.a.v. Annette. Ik gaf aan dat Telfort alle gegevens heeft en dat ik niet begrijp dat ik nu zo'n omslachtige procedure moet volgen. Antwoord alleen op deze manier kunnen we uitzoeken wat er is misgegaan. Mijn vraag aan u , kunt/wilt u eens proberen of Telfort te bewegen is a) te erkennen dat de reclame uiting die nog steeds op de site staat fout is of b) ik de beloofde vr brillen nu per omgaande geleverd kan krijgen.  Mijn excusses als ik wat bozig overkom want dat is absoluut niet de bedoeling ik weet echter niet hoe ik dit anders opgelost kan krijgen. vriendelijke groet [gegevens verwijderd, redactie]

794 6 Rapporteer

boppe1943
door boppe1943 - Dec 5, 2017 om 16:53
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Het is niet aan de forumleden om voor u te gaan bellen en/of schrijven. Dat zult u echt zelf moeten doen. Maar waarom, maakt u niet gewoon de gevraagde schermafdruk, zodat Annette de zaak voor u kan oplossen of uitleggen waarom u geen recht heeft op die bril?

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2017 om 16:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent hier niet bij de redactie. Maar doe gewoon wat er gevraagd wordt.

tenormin
door tenormin - Dec 5, 2017 om 16:59
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ik denk niet dat de redactie van Kassa iets voor u kan betekenen in deze. Doch als u het toch aan hen wilt vragen: scroll naar beneden en druk op contact en leg uw probleem daar voor.

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2017 om 16:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er moeten dan toch meer mensen zijn met hetzelfde probleem? Je zal toch niet de enige zijn die een S8 heeft gekocht?
Probeer het eens via het forum van Telfort https://forum.telfort.nl

Ik denk trouwens dat je mailtje niet aan gaat komen als je het stuurt naar excallatiesbackoffice@telfort.com

ne
door neodutchio - Dec 5, 2017 om 17:40
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Kassa is een televisieprogramma, geen consumenten helpdesk.
Schijnbaar is er ergens is mis gegaan en is de oplossing heel makkelijk. Even een foto maken van de doosjes en het probleem wordt opgelost. Waarom doen mensen toch altijd zo moeilijk als het ook makkelijk kan. U maakt schijnbaar nooit een fout.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Dec 6, 2017 om 09:11
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo BH528,

Wat vervelend dat het is misgelopen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Bezoek ons forum en laat je naw-gegevens achter in een privébericht. Zodra je dit hebt gedaan kun je dan een reactie hier achterlaten? Ik ga dan meteen voor je aan de slag. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum)