Ha
door Hasjan Apr 28, 2017 om 12:38
Geldzaken & recht

Ben 3 jaar opgelicht door Telfort prijs abbo verhoogd zonder toestemming

Ben 6 jaar klant bij Telfort alles in 1 tot mijn verbazing zag ik laatst op afschrift dat ik meer betaalde dan de huidige nieuwe klanten. Heb ze gebeld voor uitleg en wat bleek dat iemand in call center mijn email mijn telefoonnummer heeft aangepast en abbo heeft verdubbeld 3 jaar geleden wat ik nooit van zo een bedrijf had verwacht en wat mijn ook niet was opgevallen en dacht dat het de normale prijs zou zijn. Nu ben ik er 2 weken bezig om uitleg te krijgen maar je word als nummer behandel door de klantenservice met hun standaard antwoorden dat ze niks kunnen betekenen omdat er een ander afdeling over gaat. heb 2 weken geleden email gehad dat ik binnen 3 dagen antwoord zal krijgen en dat was het laatste contact met de afdeling tot nu toe omdat je geen antwoord kunt geven op de email en geen nummer bij staat is het een afdeling die je niet kunt contacteren. Bij de callcenter willen ze niet doorverbinden met hun manager en zo zit ik ondertussen met mijn handen in de haar ondertussen hebben ze de abbonement nog aangepast want dat kunnen ze wel. Ondanks dat ik  er 6 jaar klant ben en bijna nooit klachten heb ben ik er achter gekomen dat Telfort zijn klanten letterlijk als een stuk stront behandeld

980 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2017 om 12:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
3

Als 3 jaar geleden de prijs opeens verdubbeld was en dat je niet is opgevallen ......
Beetje raar hoor. Email aangepast? Telefoonnummer aangepast? Abbo verdubbeld? Onduidelijk allemaal!

Vul eens een klachtenformulier in waarin je één en ander eens duidelijk aangeeft:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm

getty
door getty - Apr 28, 2017 om 13:30
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Ik zou, als ik u was, een beetje beter mijn administratie bijhouden.

fa
door familyman - Apr 28, 2017 om 13:36
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Er zal in de administratie toch een datum en een naam  en een reden te vinden zijn die uw contract heeft gewijzigd? U kijkt zeker niet vaak naar uw afschriften?

marita5
door marita5 - Apr 28, 2017 om 14:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Hasjan ,

dat iemand in call center mijn email mijn telefoonnummer heeft aangepast en abbo heeft verdubbeld

Vreemde situatie , hoe kan iemand van een callcenter uw gegevens en abonnement aanpassen , zonder uw toestemming .

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

ha
door halex - Apr 28, 2017 om 14:15
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik denk niet dat dit aan Telfort ligt. Maar aangezien uw abonnement sinds uw laatste wijziging al meer dan een jaar oud is, kunt u het toch gewoon weer wijzigingen naar wat u had?

aurora1
door aurora1 - Apr 28, 2017 om 17:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dus u houdt uw bankrekening en verdere administratie kennelijk niet in de gaten. Voortaan dan maar gaan doen.
Verder adviseer ik u op internet op te zoeken wat het woord "oplichten" betekent en hoop dat u voortaan dat woord alleen gebruikt als het werkelijk van toepassing is. Ook raad ik u aan om aan een wat fatsoenlijker woordkeuzes te doen. Schuttingtaal hoeven we hier niet. Gebruik die vooral in eigen kring.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Apr 29, 2017 om 10:44
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Hasjan,

Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met jou is opgenomen hierover. Wanneer er klantgegevens of abonnementen worden gewijzigd zijn wij altijd genoodzaakt om een fraudecheck uit te voeren. We vragen dan altijd om je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer ter controle voordat wij wijzigingen doorvoeren. Graag willen wij voor je uitzoeken waar het is misgegaan. Bezoek ons forum en laat je naam, adresgegevens en 06-nummer achter in een privébericht. Na ontvangst gaan wij dan voor je aan de slag en op zoek naar een oplossing. Kun je dan hier een bericht achterlaten zodra je dat hebt gedaan? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer