Mo
door Mohanad Tnish Apr 20, 2017 om 23:46
Computers & telefonie

Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klacht

Vanaf 12.01.2017 heb ik een internetcontract met Telfort. Een snelle  internetverbinding van 100 MB.
Maar vanaf het begin heb ik een zeer slechte verbinding. 
De monteur van telfort is 1 x geweest, heeft niets gedaan. Het probleem zou bij de glasvezelverbinding zitten.
De monteur van Glasfiber is 2 x geweest. Heeft aanpassingen gedaan en toen bleek dat  bij Telfort het probleem met de snelheid zat. Ik moest 3 dagen wachten  en dan zou alles oke zijn. Na 3 dagen is de verbinding 3 dagen lang goed geweest. Maar na die 3 dagen was het weer mis. Ik heb meerdere keren met Telfort gebeld, maar niemand kan mij helpen en stoppen kan ook niet , want ik heb een contract met Telfort tot 12 .01.2018.
De telefoontjes met de service hebben me inmiddels 16.00 euro gekost en het probleem is niet opgelost.
Mijn vraag :hoe nu verder? Ik wil stoppen met dit bedrijf of alles opgelost hebben. Hoe kan ik het beste handelen?

Ik zou graag uw reactie hierover ontvangen.

met vriendelijke groet, Mohanad Tnish

924 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 20, 2017 om 23:55
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Monahad Tnish , 

Stuur Telfort een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst" klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief ) .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

telfortwbcr
door telfortwbcr - Apr 21, 2017 om 09:21
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Mohanad,

Het is jammer dat je problemen ervaart met je glasvezelverbinding. Deze hoort gewoon goed te functioneren.
Ik heb mijn collega's gevraagd om contact met jou op te nemen. Binnen 3 werkdagen mag je een telefoontje van ons verwachten.
Indien je vragen of opmerkingen hebt dan kun je ons gerust benaderen via ons forum.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

aurora1
door aurora1 - Apr 22, 2017 om 02:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Voortaan niet bellen of in ieder geval niet zo vaak. Klachtenformulier, mail en forum zijn beter. Is gratis en dan is het ook gedocumenteerd.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Apr 24, 2017 om 20:23
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Mohanad,

Mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je even aangeven wanneer je het beste te bereiken bent? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer