Rob van Damme
door Rob van Damme Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is wat kan ik doen en zouden jullie mij daarbij kunnen helpen om toch een elektrische fiets te krijgen.

Met vriendelijke groet;dhr Rob van Damme uit Woerden

4501 13 Rapporteer
tenormin
door tenormin - Sep 22, 2024 om 23:29
16945 Antwoorden / 109 Vragen

Een electrische fiets voor €99,95? Zie wel op Ali Expres een elektrische fiets voor €20,00.  Die zou ik niet bestellen.

Nou ja, u zult uw geld wel terugkrijgen. Tenzij het een fietsje was om mee te spelen, dan zou de prijs misschien kunnen kloppen.

JMA2
door JMA2 - Sep 22, 2024 om 23:42
147 Antwoorden / 3 Vragen

Lijkt een kennelijke fout te zijn. De prijs is zo extreem laag dat iedereen begrijpt dat dit geleverd hoeft te worden.

Mabelle
door Mabelle - Sep 23, 2024 om 00:27
640 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent helaas opgelicht. Met de Lidl heeft dit niets te maken. De Lidl is wel goedkoop, maar zo goedkoop ook weer niet.

ne
door neodutchio - Sep 23, 2024 om 07:07
5261 Antwoorden / 12 Vragen

Als u werkelijk denkt voor €100 een elektrische fiets te kunnen kopen.
U hebt vast wel gegevens gekregen van dealhunter. KVK nummer, adres, telefoonnummer. Dan kunt u daar simpelweg contact mee opzoeken. Maar iets zegt mij, gezien de prijs, dat er niets te vinden is over de verkoper en je dus ook nergens terecht kan.

Wij kunnen hier op het forum kunnen geen fiets voor u regelen.

sw
door swat1500 - Sep 23, 2024 om 10:24
3866 Antwoorden / 0 Vragen

Lidl handelt online niet onder de naam Lidl deal hunter. Daarom kunnen ze uw bestelling ook niet terug vinden. U heeft zeer waarschijnlijk bij een oplichter besteld.
Heeft u betaald naar een Nederlandse bankrekening? Zo nee, dan bent u inderdaad opgelicht.
Ook het bedrag van 99,95 voor een elektrische fiets is verdacht laag.

mahadma
door mahadma - Sep 23, 2024 om 10:39
11740 Antwoorden / 52 Vragen

U kunt helaas niets doen, dit is een neop advertentie. Een leer voor een volgend keer. En los van alles, een electrische fiets voor 99,95 ....... u had het kunnen raden, een gewone fiets koop je niet voor 99,95

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2024 om 12:11
16987 Antwoorden / 202 Vragen

Frappant, als ik even zoek naar 'dealhunters zie ik uitsluitend een zeer positieve score bij trustpilot net slechts een aantal en ook nog Engelstalige reacties. Dat geeft echt te denken en als al gezegd hiervoor: u heeft niet bij Lidl.nl besteld doch elders en ook ik vrees dat u uw geld kwijt bent. In ieder geva;: meldt dit bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer en dan zal men naar ik aanneem toch ook o.a. melden dat een e-bike voor een dergelijke prijs 'fabelachtig' is resp. veel te mooi om waar te zijn. U kunt ook nog een melding doen bij de politie onder het motto:: hopelijk zijn er meer meldingen en kan er worden opgetreden. Om uw geld terurug te ontvangen zou u even wel veel meer moeten doen hetgeen u ook veel meer geld zou kosten. Nog een tip: kijk niet allen naar de prijs maar benut dan ook de mogelijkkheid: betalen na ontvangst die echter in dit geval wel niet zal kunnen.

Samengevat: u heeft niet(s) bij Lidl.nl besteld en klagen over Lidll, nutteloos, zinloos.

wi
door witteke - Sep 23, 2024 om 12:30
76 Antwoorden / 15 Vragen

Dit lijkt me een kinderfiets,maar wie ben ik?

Maar zelfs dan,voor nog geen 100 euro?
En wil je kleine kinderen al elektrisch laten rijden?

rj
door rjw Sep 23, 2024 om 18:55
3388 Antwoorden / 5 Vragen

Al die idiote ouders die fatbikes voor hun kinderen kopen vinden het niet zo'n probleem. Ze zien hun kinderen blijkbaar graag terug op de SEH...

Wi
door Willem70 - Sep 23, 2024 om 12:42
12 Antwoorden / 1 Vragen

Je bent gewoon opgelicht online, dat begrijp je toch zeker ook wel,lopen is beter voor je,dan kun je leren denken!
Ongewenst bericht gehad zeker!

john devries
door john devries - Sep 23, 2024 om 12:50
231 Antwoorden / Vragen

Beschouw die 99 euro  maar als leergeld voor de volgende keer ,Als je weet dat een accu c.a 200-400 euro kost nan de Aldi geen e bike voor 99 euro leveren.Alle pogingen om een E bike zijn vergeefse moeite.

@q
door @qwerty@ - Sep 23, 2024 om 16:22