re
door rens franken Oct 9, 2024 om 09:53
Auto & vervoer

Service elektrische fietsen bij stella

Mijn display van mijn stella fiets is defect. En kan de fiets niet gebruiken.
In augustus bij de stella fietsen winkel in Bergen op Zoom geweest en ze zouden een
nieuwe display bestellen. Echter de display komt niet binnen.
Ik heb op 3 , 19 en 25 september mail gestuurd naar Stella waarbij ik steeds bericht terugkrijg
dat ik binnen 5 dagen reactie zou krijgen,  doch in alle gevallen niets meer gehoord.
Op 1 oktober dan maar een brief gestuurd maar ook geen reactie.
Wij hebben nu een fiets moeten huren omdat mijn de fiets niet kan missen, stella
geeft een vervangende fiets.

2282 7 Rapporteer
A van Kampen
door A van Kampen - Oct 9, 2024 om 10:43
28 Antwoorden / Vragen

Ik lees: stella geeft een vervangende fiets.
Dus zo slecht is de service nog niet.

sira
door sira - Oct 9, 2024 om 10:45
2568 Antwoorden / 24 Vragen

Ga nog een keer naar de winkel. Zij krijgen de nieuwe display waarschijnlijk ook niet geleverd.

Dit zijn wel vaak problemen van dergelijke aanbieders, de service is minder dan bij een plaatselijke fietsenwinkel (ons kent ons), daar bent u nog een gewaardeerde klant. Bij Stella bent u 1 van de vele nummers.
Bij de plaatselijke fietsenwinkel had u naar alle waarschijnlijkheid ook een leenfiets gekregen, desnoods had de winkel een display van een showroomfiets gehaald, want de klant is koning en zij hebben liever geen negatieve reclame.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 9, 2024 om 11:24
7385 Antwoorden / 3 Vragen

U zou nog eens een klachtenformulier in kunnen vullen en komt het bij de juiste persoon aan.

https://www.stella.nl/service/klachten

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2024 om 13:50
11740 Antwoorden / 52 Vragen

Bij gebrek aan onderdelen heeft niet alleen u maar iederen in de keten een probleem.

gerbera
door gerbera - Oct 10, 2024 om 22:01
7479 Antwoorden / 14 Vragen

Zijn gewoon op internet verkrijgbaar maar ja kosten zijn meer dan € 100 en dat weerhoud de verkoper er mogelijk van deze aan te schaffen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 14, 2024 om 14:05
16987 Antwoorden / 202 Vragen

Geeft Stella nu wel of niet een vervangende fiets. U geeft aan een fiets te hebben moeten huren en dat is dan niet gratis ter beschikking stellen.

jansje
door jansje - Oct 14, 2024 om 17:20
132 Antwoorden / 14 Vragen

Hetzelfde probleem ook eens gehad.
ze kwamen thuis, om de fiets na te kijken.
en gelukkig had de monteur een display bij zich.