masmol
door masmol Dec 14, 2012 om 19:00
Auto & vervoer

Syntus nieuwe dienstregeling

Op Donderdag 13 December om 20.50 uur stond ik in bushalte Hofstraat in Apeldoorn te wachten op lijn 91. Deze arriveerde maar liefst een kwartier te laat en reed vervolgens een complete stadsroute, omleiding via het ziekenhuis Apeldoorn waardoor iedereen nog later op de plaats van bestemming arriveerde.
Ik vindt het heel vervelend als een streekbus die mij de afgelopen 30 jaar rechtstreeks van centrum Apeldoorn naar centrum Arnhem vv bracht nu ineens in Apeldoorn een stadsbusroute rijdt en ook nog eens een kwartier te laat is.
De nieuwe dienstregeling is dus bepaald geen vooruitgang en meer mensen in de bus klaagden over deze verandering waardoor iedereen langer onderweg is.

Martin Smolders.

424 2 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 14, 2012 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zij moeten wel om niet met bijna lege bussen rijden. Dus maken ze de route zo dat er meer pasagiers gebruik er van maken.!5 min wachten is niet leuk dus daar zullen ze wat aan moeten doen dat de bussen wel binnen een bepaalde marche op tijd gaan rijden.

de eelco
door de eelco - Dec 16, 2012 om 12:19
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik ben zelf buschauffeur geweest in zowel openbaarvervoer als beslotenbusvervoer..als ik door de baas werd uitgeleent aan de openbaarvervoer moest ik regelmatig de personen tellen die ik vervoerden en elk jaar werd er naar gekeken of het nog rendabel was om de lijn in dienst te houden.als de lijn niet meer rendabel was dan moest ik een andere route rijden om de lijn wel rendabel te maken en soms ook op andere tijden..