ch
door chrisja Apr 23, 2009 om 16:57
Auto & vervoer

Tom tom extra kaarten

Hallo

Ik heb een tomtom one 3e editie 1 GB met west europa erop. Nu gaan we op vakantie naar Kroatie en dit hoort dus bij oost europa. Dus wij hebben via de site van tomtom deze extra kaarten gekocht van 72 euro, maar helaas deze past er helemaal niet op na vele mailtjes van tomtom blijkt dat je eerst west europa eraf moet gooien om plaats te maken voor oost europa dit betekent dat ik tot aan de duitse grens zonder de tom tom moet rijden en daar hem aan kan zetten en als we thuis komen van vakantie moet ik deze weer omwisselen en dit is dus een hele klus en dit willen we niet. We hebben nu gevraagt of we ons geld terug kunnen krijgen omdat dit misleidende informatie is er staat nergens beschreven op de site dat dit niet gaat passen helaas want dan koopt natuurlijk niemand die extra kaarten a'72 euro. Wie kan ons hier mee helpen want om ons geld nu in een bodemloze put van tomtom te gooien is ook zonde.

Ps we hebben de kaart dus niet gedownload of geactieveerd.

groetjes chrisja

667 2 Rapporteer

he
door herzon - Apr 23, 2009 om 17:40
28 Antwoorden / 0 Vragen

Het is heel sneu voor je, maar je geld krijg je niet terug. De beste oplossing is de kaart toch te downloaden. En deze met behulp van de pc te wisselen. Maak wel een 1 op 1 kopie van de inhoud van je TomTom voordat je straks terug komt omdat je alles kwijt bent. En dan bedoel ik een backup met de windowsverkenner.

Verder kun je er niets mee, je hebt het nu eenmaal gekocht. Als je wat verder had gekeken dan je neus lang was, had je aan de grote van de kaarten kunnen zien dat het niet gaat passen.

Meer deskundige info hier

th
door thesandman - Apr 23, 2009 om 21:05
73 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag Chrisja,

uitwijken naar een andere site heeft echt geen zin. Het verhaal blijft zoals o.a. door mij aangegeven op de site van Tros Radar. U bent kansloos en hopeloos.