va
door vandermeijde Mar 15, 2005 om 19:02
Auto & vervoer

Welk Navigatiesysteem

Wie van u heeft ervaringen met een navigatiesysteem die de ideale route berekend na invoering van bijvoorbeeld 30 adressen. Welk is het "beste "systeem en wat zijn ongeveerde kosten. Het systeem moet ook portable zijn.

BVD

Frans

425 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 18, 2005 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

De beste portable navigatie systeem dat ik ken is de pda van via michelin.

Het is een pda met standaar de kaart van de benelux erop. Dit is natuurlij uit te breiden voor heel europa. Hij geeft niet alleen een route aan, je kunt kiezen voor snelste, kortste enz. Je kunt ook vragen waar een goed restaurant zit, benzine pomp enz.

De pda met kaart van benelux kost 329euro. De software voor heel euro komt in 2 edities en kosten allebei 59euro

ve
door verwijderd - Apr 3, 2005 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Zelf gebruik in Route 66. Dit heb ik i.c.m. mijn mobiele abbo bij Hi.

Los kost het systeem 299 euro. Ik ben er zeer tevreden over.

ve
door verwijderd - Apr 9, 2005 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frans, de beste ervaring heb ik met TomTom versie 2. Het voordeel hiervan is vooral dat er zeer veel gebruikers zijn, die zich op internet hebben verzameld waardoor er zeer veel Gratis software te downloaden is die weer zeer nuttig zijn met diverse routes plannen. Doordat er zoveel gebruikers zijn die het product willen verbeteren, kunnen wij als simpele consument daarvan profiteren. Het werkt zeer snel en is betrouwbaar (mijn ervaring). Kosten voor dergelijke systemen icm bijv.HP is rond de 400 euro. Succes met de aankoop.

ve
door verwijderd - Apr 9, 2005 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi wij hebben een mio met tom tom als software  en die is heel goed sucses

ve
door verwijderd - Apr 25, 2005 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

iK ZOEK EEN GOED NAVIGATIE SYSTEEM ZOALS DE TOMTOM alleen vind ik de tomtom te prijzig.

Wie kan mij adviseren over een zo goedkoop mogelijk systeem wat een beetje evenredig is aan de tomtom systemen?

Overigens moeten de kosten dan wel eenmalig zijn, ik wil het gaan gebruiken voor mijn werk als taxi chaufeur, en heb geen zin in abonementen of wat dan ook

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe kom ik achter de gratis update voor West Europa en Benelux voor Tom Tom Go 500?

Er werd gesproken over internet, maar hoe vind ik dat?

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

De redactie is het spoor een beetje bijster, òf ze hebben nu al last van de warmte:

Er wordt op de Kassa-site melding gemaakt van "de laatste consumentenvragen". Je denkt dan bij een actuele vraag uit te komen. Echter, de vraag "welk navigatiesysteem" stamt uit 2005, het laatste antwoord is van 25-04-2005!

Welterusten!

ve
door verwijderd - May 3, 2007 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is een reactie binnengekomen op 02-05-07 door Modelcarla. Zie 4e posting.
U kunt daarop reageren.

M.v.g.
Kassa internetredactie